True, true, is ook zo, maar tis wel heel gezellig hierquote:Op zondag 20 maart 2011 08:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je zegt net dat je een vriendin hebt
[..]
Al die mensen met een partner
Ik wil ook
Valt mee.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:53 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Tis tog niet zo erg met je gesteld ofwel soms?
Vind je het nu al gezellig?quote:Op zondag 20 maart 2011 08:56 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
True, true, is ook zo, maar tis wel heel gezellig hier
Do i have to leave now?
quote:Op zondag 20 maart 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt mee.
Maar als je zo beroerd Nederlands blijft schrijven, kunnen zelfs mijn krachten je niet redden van Yuki
Okquote:
I'll try, Het is een beetje erg vroeg alleen. my bad!quote:Valt mee.
Maar als je zo beroerd Nederlands blijft schrijven, kunnen zelfs mijn krachten je niet redden van Yuki
Uhuh zelfs een halve allochtoon als ik krijgt er van langsquote:
Die van gister was ook wel heel ergquote:Op zondag 20 maart 2011 08:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh zelfs een halve allochtoon als ik krijgt er van langs
Isn't she pretty?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:00 schreef Watertornado het volgende:
Hé missbehavin, leuke foto heb je gister van jezelf genomen! Gelijk zomers jurkje aan.
Dat was toch een typoquote:Op zondag 20 maart 2011 09:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die van gister was ook wel heel erg![]()
You know I love you
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:00 schreef Watertornado het volgende:
Hé missbehavin, leuke foto heb je gister van jezelf genomen! Gelijk zomers jurkje aan.
MissExcusesquote:Op zondag 20 maart 2011 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was toch een typo![]()
Ja nee nu ineens slijmen he..
quote:Op zondag 20 maart 2011 03:10 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.?? (
)
Het snelste topic van FOK!
Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is een zaterdagavondzondersexfeesttopic
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Typo maar dan nog, meteen wordt de allochtoon hard aangepakt, niet een beetje rekening houden met onze achtergrond of cultuur. Allochtonen hebben ook gevoel, zelfs halvequote:Op zondag 20 maart 2011 09:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
MissExcusesWas het nou een typo of je halve allochtoniteit? (dat woord
)
Waar komt jouw andere helft vandaan dan? En welke helft?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Typo maar dan nog, meteen wordt de allochtoon hard aangepakt, niet een beetje rekening houden met onze achtergrond of cultuur. Allochtonen hebben ook gevoel, zelfs halve
Jammertquote:Op zondag 20 maart 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
Het is wel duidelijk, Yuki houdt niet van vreemdelingen
Hey!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
Het is wel duidelijk, Yuki houdt niet van vreemdelingen
Dat kan ik dan wel weer waarderen jaquote:Op zondag 20 maart 2011 09:08 schreef UselessComputer het volgende:
Pardon me. I Was just trying to have fun op de vroege morgen. Ik probeer nu ook gewoon ABN te typen ipv dat gammele msn taaltje![]()
Ain't i good? (A)
Sloveniëquote:Op zondag 20 maart 2011 09:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar komt jouw andere helft vandaan dan? En welke helft?
Gimme a kickstart! Wat wil je weten?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:12 schreef Yuki het volgende:
Maar, UC... Als je je dan toch in Singles komt vervoegen, dan hebben we natuurlijk ook wel wat info nodig he
Give us soms stats
Alles!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:13 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Gimme a kickstart! Wat wil je weten?
Hij is geboren in Kranj, maar opgegroeid in Bohinska Bistrica, daar woonden mijn opa en oma tot hun dood, mijn tante woont er nogquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alles!
Gewoon, wie je bent, waar je vandaan komt, wat je doet, penislengte, inkomen, pincode... The usual
Uhuhquote:Op zondag 20 maart 2011 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
I had that one coming, didn't I?
Muphry's law, toch WT?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |