Maar ze wil toch juist trouwen om hun steun niet kwijt te raken?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:07 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Not als we ons eigen plekje hebbegeof dat maar, want dan zijn hun geen baas meer en kunnen ze ons ook niks meer opleggen.Da
CLquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:11 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Dat is alles al.![]()
Ik vind 't zelf ook gwn fokking krom, en als ik dit op voorhand wist had ik wel uitgekeken.
Of iig, langer gewacht.
Dit dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze wil toch juist trouwen om hun steun niet kwijt te raken?
En dan denk jij dat dat ophoudt na de bruiloft?
Feit, dat klopt. maar dan spelen we voor d'r ouders weer de schijnheil.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze wil toch juist trouwen om hun steun niet kwijt te raken?
En dan denk jij dat dat ophoudt na de bruiloft?
ik mistte jequote:
Ik zeg altijd Goo-loe-aas-es. Met een stomme Wquote:Op zondag 20 maart 2011 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe spreek je het dan uit? Ik zou zeggen Goolwaases. En kavajjero? Ik hoef die dingen nooit te halen.
Ik weet alleen dat het [pell mell] is.
quote:
Ik blijf mezelf wel hoor, je denkt toch niet dat ik me ga opgeven daarvoor?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
Heerlijk leventje ga jij tegemoet... Benieuwd hoe lang jij het volhoudt jezelf niet te kunnen zijn... Gaat vast helemaal niet voor spanningen zorgen.
Ibiza uitspreken alsof het een pizza is.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Goo-loe-aas-es. Met een stomme W
Caballero is natuurlijk spaans, maar er zijn mensen die kabballeroo zeggen, met de klemtoon op de tweede A en 'op z'n Hollands' uitgesproken.
stomme w? Er zit heul geen w in gauloisesquote:Op zondag 20 maart 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Goo-loe-aas-es. Met een stomme W
Caballero is natuurlijk spaans, maar er zijn mensen die kabballeroo zeggen, met de klemtoon op de tweede A en 'op z'n Hollands' uitgesproken.
Nou ik zou zeggen van wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
stomme w? Er zit heul geen w in gauloises
Die fransen verzinnen er 1 bij bij t gedeelte-'ois' wat je uitspreekt als : 'Wa'quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hoe wil je het dan uitspreken?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Guess again.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf wel hoor, je denkt toch niet dat ik me ga opgeven daarvoor?
Ik wil best de schijnheil voor d'r ouders spelen. Zo supervaak zie ik ze tegenwoordig toch niet meer.
En 't gaat me ook niet om d'r ouders maar om haar en ons kindje, en daar heb ik best veeul voor over ja.
Daarom is 'ie ook stom, het gaat om de uitspraakquote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, goed dat je je verantwoordelijkheid neemt, maar ik denk dat het veel moeilijker wordt dan je denk. Een kind krijgen, zo jong en dan ook dit nog..quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf wel hoor, je denkt toch niet dat ik me ga opgeven daarvoor?
Ik wil best de schijnheil voor d'r ouders spelen. Zo supervaak zie ik ze tegenwoordig toch niet meer.
En 't gaat me ook niet om d'r ouders maar om haar en ons kindje, en daar heb ik best veeul voor over ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |