quote:
Uhuh true. Maar damn, hier zijn zoveel dingen fout aan imho... Hoop echt voor ze dat het gaat werken, maar ik vrees het ergstequote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het haar keueze is? Heeft hij zich er ook maar bij neer te leggen toch?
Ik vind het knap en waardevol dat je je verantwoordelijkheid neemt. Maar ik denk ook dat het niet zo simpel is als je leven maar gewoon opgeven en meegaan in wat haar familie en de kerk voorschrijft.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:00 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik denk; You nailed that one.
Precies mijn idee.. maar zoals ik al zei. je kan ook kansloos weglopen maar dat lijkt me ook geen oplossing want dan blijft zij ermee zitten en kan ik doen en laten wat ik wil.
OK, maar ik wilde dus geen waardeoordeel uitspreken door 'ouderwets' te gebruiken. Maar ook dat terzijdequote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ouderwets heeft een hele vervelende connotatie.
Maar dat terzijde.
+10 voor assertiviteit, -10 voor hoe wanhopig het overkomtquote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik mee mag douchen zo bij jou, haal ik onderweg wel wat sigaretten
Dit is de 30+ versie van het breezah sletje?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik mee mag douchen zo bij jou, haal ik onderweg wel wat sigaretten
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit is de 30+ versie van het breezah sletje?
Zal een tagje voor je aanvragen [30+ Breezah]quote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Marlborosletje klinkt toch een stuk minder op de één of andere manier...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal een tagje voor je aanvragen [30+ Breezah]
There is no other way. Alles wat ik aanslinger klopt toch niet volgens haar ouders en is totaal niet in-lijn met 't gene wat hun gewend zijn. En als m'n vriendin en ik bij elkaar willen blijven zullen we nog (Zolang ze bij haar ouders woont) moeten blijven doen wat haar ouders willen. (ook dat is de schijnheil spelen)quote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het knap en waardevol dat je je verantwoordelijkheid neemt. Maar ik denk ook dat het niet zo simpel is als je leven maar gewoon opgeven en meegaan in wat haar familie en de kerk voorschrijft.
Gauloises schat, Gauloisesquote:Op zondag 20 maart 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Marlborosletje klinkt toch een stuk minder op de één of andere manier...
Ze kent mequote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
+10 voor assertiviteit, -10 voor hoe wanhopig het overkomt
Toch wel he, ik zat ff te twijfelen. Wel apart, mn ex en mn rokende (ex)scharrels zitten ook allemaal aan de Gauliesquote:
Rook ik ook, maar net als met Caballero zijn er maar weinig mensen die het goed uit kunnen sprekenquote:
Nou ik zou er maar van uit gaan dat die lijn zich doorzetquote:Op zondag 20 maart 2011 10:04 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
There is no other way. Alles wat ik aanslinger klopt toch niet volgens haar ouders en is totaal niet in-lijn met 't gene wat hun gewend zijn. En als m'n vriendin en ik bij elkaar willen blijven zullen we nog (Zolang ze bij haar ouders woont) moeten blijven doen wat haar ouders willen. (ook dat is de schijnheil spelen)
Kijk, zijn we eenmaal getrouwd en hebben we ons eigen plekje. Jaa, logisch dat we dat dan niet meer doen. Dat weten we ook allebei van elkaar. Tis eigelijk nog gewoon; for the time being.
Daarna heb ik er echt wel vertrouwen in dat alles goed gaat komen.
Als je vriendin van plan is zich af te zetten tegen de kerk, waarom doet ze dat dan nu niet? Want dit is inderdaad schijnheiligheid van de bovenste plank.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:04 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
There is no other way. Alles wat ik aanslinger klopt toch niet volgens haar ouders en is totaal niet in-lijn met 't gene wat hun gewend zijn. En als m'n vriendin en ik bij elkaar willen blijven zullen we nog (Zolang ze bij haar ouders woont) moeten blijven doen wat haar ouders willen. (ook dat is de schijnheil spelen)
Kijk, zijn we eenmaal getrouwd en hebben we ons eigen plekje. Jaa, logisch dat we dat dan niet meer doen. Dat weten we ook allebei van elkaar. Tis eigelijk nog gewoon; for the time being.
Daarna heb ik er echt wel vertrouwen in dat alles goed gaat komen.
Not als we ons eigen plekje hebben, geloof dat maar, want dan zijn hun geen baas meer en kunnen ze ons ook niks meer opleggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou er maar van uit gaan dat die lijn zich doorzet
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch wel he, ik zat ff te twijfelen. Wel apart, mn ex en mn rokende (ex)scharrels zitten ook allemaal aan de Gaulies
Guess againquote:Op zondag 20 maart 2011 10:07 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Not als we ons eigen plekje hebben, geloof dat maar, want dan zijn hun geen baas meer en kunnen ze ons ook niks meer opleggen.
Ik bedoelde eigelijk dat we dan niet meer leven naar hun standaarden, maar dat we wel gewoon nog aan de kerk verbonden zouden blijven.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je vriendin van plan is zich af te zetten tegen de kerk, waarom doet ze dat dan nu niet? Want dit is inderdaad schijnheiligheid van de bovenste plank.
En als haar ouders ook al zo schijnheilig zijn...
Dat ik voor de vrouwen in mijn omgeving standaard maar Gaulies mee moet nemenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet niet wat je daarmee wilt zeggen...
Hoe spreek je het dan uit? Ik zou zeggen Goolwaases. En kavajjero? Ik hoef die dingen nooit te halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Rook ik ook, maar net als met Caballero zijn er maar weinig mensen die het goed uit kunnen spreken
Dus eigenlijk is ze van plan om schijnheilig te blijven?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:08 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigelijk dat we dan niet meer leven naar hun standaarden, maar dat we wel gewoon nog aan de kerk verbonden zouden blijven.
Tis dat we dan gewoon van die tirannie af zouden zijn ( want dat is t in feite)
Dat is alles al.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is ze van plan om schijnheilig te blijven?
"Ik blijf verbonden aan de kerk, maar wil wel al hun regels aan m'n laars lappen."
No offense, maar dit is imho helemaal verkeerd in so many ways...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |