quote:
Ja, ik vroeg nog of ik naar Utrecht of naar huis zou rijden, daar reageerde niemand opquote:Op zondag 20 maart 2011 03:14 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]jij zou mijne toch opwarmen?
Dus als ik zo boven kom dan is mijne ook nog koud
quote:Op zondag 20 maart 2011 03:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ja, ik vroeg nog of ik naar Utrecht of naar huis zou rijden, daar reageerde niemand op
Zeker wel!quote:
Trustequote:
Dus, wat gaan we daar aan doen?quote:
Jah euhm.. geen idee zeg het maarquote:
Niet zeuren, gewoon turen en rukken jijquote:Op zondag 20 maart 2011 03:30 schreef PeuRac het volgende:
shit, een super mooie foto en de website waar die staat weet niet waar die vandaan komtik wil em op groter formaat
T is een kunst fotoquote:Op zondag 20 maart 2011 03:31 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet zeuren, gewoon turen en rukken jij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 03:52 schreef PeuRac het volgende:
ik ga ook maar slapen, kijken of ik nog nachtmerries met babies ga krijgen
Dit jaquote:Op zondag 20 maart 2011 08:09 schreef missbehavin het volgende:Wat de neuk ben ik wakker zo vroeg?!
Hier?quote:Op zondag 20 maart 2011 08:43 schreef UselessComputer het volgende:
Same here.. Voor zondagse begrippen WAAAY too early wakker... Goeiemôgguh Anyways!
In de tissue?quote:Op zondag 20 maart 2011 08:47 schreef UselessComputer het volgende:
Wat de neuk .. ? Waar is mijn plempsel gebleven?
-EDIT:- F5 knop kapoet.. tis egt nog vroeg voor zondag
quote:Op zondag 20 maart 2011 08:49 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Dies scherp op zondagmorgen!
Naaah, i guess it's gone right into my gf last night
You have a gf? Wat doe je hier dan?quote:Op zondag 20 maart 2011 08:49 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Waarom las ik daar fleshlight in plaats van last night?quote:Op zondag 20 maart 2011 08:49 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Vleesnacht?quote:Op zondag 20 maart 2011 08:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waarom las ik daar fleshlight in plaats van last night?
quote:
Singles.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:52 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Topic is ook voor peepz die al een vriend/vriendin hebben.. ?
Voor jou ben ik single danquote:Op zondag 20 maart 2011 08:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Singles.
En waarom krijg ik m'n smiley niet goed?
Doe es lief Yuksquote:Op zondag 20 maart 2011 08:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Singles.
En waarom krijg ik m'n smiley niet goed?
Je zegt net dat je een vriendin hebtquote:
Al die mensen met een partnerquote:
True, true, is ook zo, maar tis wel heel gezellig hierquote:Op zondag 20 maart 2011 08:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Je zegt net dat je een vriendin hebt
[..]
Al die mensen met een partner
Ik wil ook
Valt mee.quote:Op zondag 20 maart 2011 08:53 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Tis tog niet zo erg met je gesteld ofwel soms?
Vind je het nu al gezellig?quote:Op zondag 20 maart 2011 08:56 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
True, true, is ook zo, maar tis wel heel gezellig hier
Do i have to leave now?
quote:Op zondag 20 maart 2011 08:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Valt mee.
Maar als je zo beroerd Nederlands blijft schrijven, kunnen zelfs mijn krachten je niet redden van Yuki
Okquote:
I'll try, Het is een beetje erg vroeg alleen. my bad!quote:Valt mee.
Maar als je zo beroerd Nederlands blijft schrijven, kunnen zelfs mijn krachten je niet redden van Yuki
Uhuh zelfs een halve allochtoon als ik krijgt er van langsquote:
Die van gister was ook wel heel ergquote:Op zondag 20 maart 2011 08:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Uhuh zelfs een halve allochtoon als ik krijgt er van langs
Isn't she pretty?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:00 schreef Watertornado het volgende:
Hé missbehavin, leuke foto heb je gister van jezelf genomen! Gelijk zomers jurkje aan.
Dat was toch een typoquote:Op zondag 20 maart 2011 09:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die van gister was ook wel heel erg![]()
You know I love you
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:00 schreef Watertornado het volgende:
Hé missbehavin, leuke foto heb je gister van jezelf genomen! Gelijk zomers jurkje aan.
MissExcusesquote:Op zondag 20 maart 2011 09:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat was toch een typo![]()
Ja nee nu ineens slijmen he..
quote:Op zondag 20 maart 2011 03:10 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen!Verliefd zijn!
Je ex vervloeken!
Scharrels en seks!
Die toch wel heel leuke man/vrouw
Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom.?? (
)
Het snelste topic van FOK!
Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is een zaterdagavondzondersexfeesttopic
De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
Typo maar dan nog, meteen wordt de allochtoon hard aangepakt, niet een beetje rekening houden met onze achtergrond of cultuur. Allochtonen hebben ook gevoel, zelfs halvequote:Op zondag 20 maart 2011 09:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
MissExcusesWas het nou een typo of je halve allochtoniteit? (dat woord
)
Waar komt jouw andere helft vandaan dan? En welke helft?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Typo maar dan nog, meteen wordt de allochtoon hard aangepakt, niet een beetje rekening houden met onze achtergrond of cultuur. Allochtonen hebben ook gevoel, zelfs halve
Jammertquote:Op zondag 20 maart 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
Het is wel duidelijk, Yuki houdt niet van vreemdelingen
Hey!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:08 schreef missbehavin het volgende:
Het is wel duidelijk, Yuki houdt niet van vreemdelingen
Dat kan ik dan wel weer waarderen jaquote:Op zondag 20 maart 2011 09:08 schreef UselessComputer het volgende:
Pardon me. I Was just trying to have fun op de vroege morgen. Ik probeer nu ook gewoon ABN te typen ipv dat gammele msn taaltje![]()
Ain't i good? (A)
Sloveniëquote:Op zondag 20 maart 2011 09:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Waar komt jouw andere helft vandaan dan? En welke helft?
Gimme a kickstart! Wat wil je weten?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:12 schreef Yuki het volgende:
Maar, UC... Als je je dan toch in Singles komt vervoegen, dan hebben we natuurlijk ook wel wat info nodig he
Give us soms stats
Alles!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:13 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Gimme a kickstart! Wat wil je weten?
Hij is geboren in Kranj, maar opgegroeid in Bohinska Bistrica, daar woonden mijn opa en oma tot hun dood, mijn tante woont er nogquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Alles!
Gewoon, wie je bent, waar je vandaan komt, wat je doet, penislengte, inkomen, pincode... The usual
Uhuhquote:Op zondag 20 maart 2011 09:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
I had that one coming, didn't I?
Muphry's law, toch WT?
Moet je aan WT vragenquote:
Kindje op je 19e, wootquote:Op zondag 20 maart 2011 09:21 schreef UselessComputer het volgende:
Allrighty,
Ik heet (in real-life ofc) Bryan, woon in Terneuzen, Zeeland.
Ben 19 jaar oud, in april 20. Ik ben werkzaam in de sector bouw.
Like i said, ik heb een vriendin waarmee ik gelukkig samen ben, binnenkort zelfs ons eerste kindje.
Penislengte?Let's just say big enough!
![]()
Need more from me? You name it!
We hebben een nieuwe Zeeuw in ons middenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:21 schreef UselessComputer het volgende:
Allrighty,
Ik heet (in real-life ofc) Bryan, woon in Terneuzen, Zeeland.
Ben 19 jaar oud, in april 20. Ik ben werkzaam in de sector bouw.
Like i said, ik heb een vriendin waarmee ik gelukkig samen ben, binnenkort zelfs ons eerste kindje.
Penislengte?Let's just say big enough!
![]()
Need more from me? You name it!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Nonsensquote:Op zondag 20 maart 2011 09:23 schreef missbehavin het volgende:
WWow, ik dacht dat ik vroeg begonnen was...
Ik ook nietquote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef pgrferrari het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik nu een kind zou krijgen
Was echt niet gepland hoor. In 't begin was 't ook wel effe schrikken.quote:
M'n hobby's zijn; Gaming ( Duhh), StraatVoetbal ('t technische voetbal, lekker kort enzo) Beetje Houtbewerken (meubels maken e.d. letterlijk vanalles.) en Interneppenquote:
Nee lieverdquote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef missbehavin het volgende:
http://nl.m.wikipedia.org/wiki/Wet_van_Murphy
Je bedoelt niet dit dus?
ik was 24quote:Op zondag 20 maart 2011 09:24 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nonsens
Je was ouder dan ik nu ben toen je begon
Het is jonger dan gemiddeld, maar ik vind het niet heel vroeg.quote:
Okequote:
Als je er maar gelukkig mee bentquote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Was echt niet gepland hoor. In 't begin was 't ook wel effe schrikken.
Maar naar mate de tijd vordert begint 't idee me toch goed aan te spreken, zo vroeg al papa zijn.
[..]
M'n hobby's zijn; Gaming ( Duhh), StraatVoetbal ('t technische voetbal, lekker kort enzo) Beetje Houtbewerken (meubels maken e.d. letterlijk vanalles.) en Interneppen
Anything else?
Muphry's law, zoals ie mij is uitgelegd:quote:
Ms in Zeeland. Ik werd trouwens wel eens aangezien voor tienermoederquote:Op zondag 20 maart 2011 09:26 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een normale leeftijd? :$
Niks tegen Zeelandquote:Op zondag 20 maart 2011 09:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ms in Zeeland. Ik werd trouwens wel eens aangezien voor tienermoeder
Muziek, films, series?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:25 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Was echt niet gepland hoor. In 't begin was 't ook wel effe schrikken.
Maar naar mate de tijd vordert begint 't idee me toch goed aan te spreken, zo vroeg al papa zijn.
[..]
M'n hobby's zijn; Gaming ( Duhh), StraatVoetbal ('t technische voetbal, lekker kort enzo) Beetje Houtbewerken (meubels maken e.d. letterlijk vanalles.) en Interneppen
Anything else?
K speel CoD4 online, heb zelfs effe bij NoVa gezeten, internationale gaming wedstrijden gespeeld met die gasten, doe 't nu al 4jaar..quote:Op zondag 20 maart 2011 09:27 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je er maar gelukkig mee bent
Houtbewerken, vet
En wat game je?
Aha! Kunnen we m niet omdopen tot Yuki's Law, vind het te verwarrend die naam.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:28 schreef Yuki het volgende:
[..]
Muphry's law, zoals ie mij is uitgelegd:
Iemand die bij een ander een taalfout corrigeert, is gedoemd om vervolgens zelf een taalfout te maken.![]()
Hey!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Aha! Kunnen we m niet omdopen tot Yuki's Law, vind het te verwarrend die naam.
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:31 schreef UselessComputer het volgende:
@ yuki: inkomen ong 22.000 jaarbasis .
Pincode goes to far, ergens zijn er grenzen
Feit, maar je raakt t wel gewend hoor. I guessquote:Op zondag 20 maart 2011 09:31 schreef missbehavin het volgende:
Pff dat is nogal wat voor jullie zeg, zo jong..
Zeg ondankbaar kreng, wees blij dat je een wet krijgtquote:Op zondag 20 maart 2011 09:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hey!Dat zou betekenen dat ik me er altijd schuldig aan maak
Best heavy lijkt me dat, zo vroeg een kind. Maar als jullie er maar gelukkig mee zijnquote:Op zondag 20 maart 2011 09:30 schreef UselessComputer het volgende:
ff For the record; M'n vriendin is 18.
[..]
K speel CoD4 online, heb zelfs effe bij NoVa gezeten, internationale gaming wedstrijden gespeeld met die gasten, doe 't nu al 4jaar..
En wat dat houtbewerken betreft, ik ben daar een beetje mee begonnen om m'n schoonvader te helpen, hij heeft een eigen winkel en verkoopt daar de meubeltjes die ik maak. Hij heeft nog heeeeul veeul andere spullen maar 't leek me gewoon leuk om tuinmeubeltjes bijv. ook in die winkel te zetten
Niet op deze labtobquote:Op zondag 20 maart 2011 09:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Best heavy lijkt me dat, zo vroeg een kind. Maar als jullie er maar gelukkig mee zijn
Heb je ergens wat pics van je gemaakte meubels?
Daar ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 20 maart 2011 09:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb je ergens wat pics van je gemaakte meubels?
Jamaartaalfoutenpassennietbijmijquote:Op zondag 20 maart 2011 09:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Zeg ondankbaar kreng, wees blij dat je een wet krijgt
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:32 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Feit, maar je raakt t wel gewend hoor. I guess
Als ik nog maar kijk naar een jaar geleden bij mezelf had ik noooooit verwacht dat ik uberhaupt een vaste relatie zou hebben met een kindje op komst, gezien de dingen die ik toen deed.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:33 schreef Yuki het volgende:
Ik probeer me nu in te denken: 18 en zwanger.
Dat zou echt de grootste fout van m'n leven geweest zijn, zo fucked up als ik toen was
Ik kom al sinds ik een klein kind ben in Zeeland.quote:
Dus binnen een jaar heb je een vaste relatie gekregen én is ze zwanger geraakt?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:34 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Als ik nog maar kijk naar een jaar geleden bij mezelf had ik noooooit verwacht dat ik uberhaupt een vaste relatie zou hebben met een kindje op komst, gezien de dingen die ik toen deed.
Let's just say: Real fucked up.
Leuk!quote:Op zondag 20 maart 2011 09:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik kom al sinds ik een klein kind ben in Zeeland.
We gingen altijd 2x per jaar op vakantie op de vaste plaats.
Sinds vorig jaar hebben we daar een vakantiehuis gekocht.
Dus vandaar.
Okquote:Op zondag 20 maart 2011 09:33 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Niet op deze labtob![]()
Kzal ze wel een x doorsturen naar je.
Wonen jullie al samen?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:35 schreef UselessComputer het volgende:
nja, iets meer als een jaar... En like i said, tzat niet in de planning
Als hobby hèquote:Op zondag 20 maart 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen!![]()
Een houtbewerker, wat bijzonder
Ik wist dattie zou komenquote:
Mogguhquote:Op zondag 20 maart 2011 09:37 schreef Mystikvm het volgende:
Goedemorgen!![]()
Een houtbewerker, wat bijzonder
Dan moet je de deur uitquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:40 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik wist dattie zou komen![]()
Nee.. Waarom niet vraag je dan? .. Verry long story..
Zij is namelijk vd kerk (ook nog eens jaa).
En ik ben gewoon normaal, zonder geloof, opgevoed.
Dat we überhaupt een kind krijgen terwijl we ongetrouwd zijn is al heel wat.
Dus samenwonen zit er gewoonweg nog niet in totdat we getrouwd zijn.(Grrr)
It's pretty fokking complicated.
Oj wat een belachelijk kromme redenatie...quote:Op zondag 20 maart 2011 09:40 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik wist dattie zou komen![]()
Nee.. Waarom niet vraag je dan? .. Verry long story..
Zij is namelijk vd kerk (ook nog eens jaa).
En ik ben gewoon normaal, zonder geloof, opgevoed.
Dat we überhaupt een kind krijgen terwijl we ongetrouwd zijn is al heel wat.
Dus samenwonen zit er gewoonweg nog niet in totdat we getrouwd zijn.(Grrr)
It's pretty fokking complicated.
Ik zei toch dat dat ene standje niet handig wasquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei toch dat dat ene standje niet handig was
Wie mag dat dan wel wezen?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Mogguh
Met jouw username en usericon lijk jij verdomd veel op een andere fokker
I don't rememberquote:
Mr.Mystquote:Op zondag 20 maart 2011 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Wie mag dat dan wel wezen?
IRL schijn ik in mijn woonplaats ook een dubbelganger te hebben. Men ziet mij altijd op plekken waar ik dan zelf niet ben. Heel bizar.
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zei toch dat dat ene standje niet handig was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:44 schreef Yuki het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkom!
AhhhwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Die zijn er wel ja. en zeker is het lastig. Want we willen toch een gezinnetje met zn tweetjes (3tjes dan ) en dan moeten we toch echt trouwen, want zij wil de kerk niet opgeven (Familiesmeur en weetikveelwat voor principekwesties allemaal) en d'r ouders willen haar niet samen laten wonen totdat we getrouwd zijn. (precies t zelfde idee)quote:Op zondag 20 maart 2011 09:41 schreef Yuki het volgende:
[..]sorry
![]()
Pfoe, lijkt me allemaal verdraaid lastig.
Zijn er al trouwplannen dan?
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:44 schreef Yuki het volgende:
Kijk nou wat ik tegenkom!
Hmm, lekker met een jachtsausjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Zou je toch wel denken jaa, als ze geen probleem zou hebben met zwanger te raken.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:
Sorry dat ik het zeg, maar had ze haar principes al niet aan de kant geschoven?
Nope, ik ben een uniek persoon.quote:
No offense, maar ik zou niet graag in jouw (of haar) schoenen staan.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:45 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Die zijn er wel ja. en zeker is het lastig. Want we willen toch een gezinnetje met zn tweetjes (3tjes dan ) en dan moeten we toch echt trouwen, want zij wil de kerk niet opgeven (Familiesmeur en weetikveelwat voor principekwesties allemaal) en d'r ouders willen haar niet samen laten wonen totdat we getrouwd zijn. (precies t zelfde idee)
Dus dit's gewoon een beetje erg kudt..
Tis ook niet gewoon, zegmaar, zomaar een geloof ook nog.. althans, niet 't gemiddelde gristen-geloof.. (Denk aan Katholiek) Stukkie boeleberg zwaarder...
Dat heb ik vannacht al gedaanquote:
Zo goed ken ik je nog niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:48 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Nope, ik ben een uniek persoon.
(Tenzij ik schril afsteek tegenover de persoon van wie ik de vermeende kloon ben, dan wil ik de schijn nog wel even ophouden)
I get it, tis ook niet zomaar iets.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
No offense, maar ik zou niet graag in jouw (of haar) schoenen staan.
Welke kerk, als ik vragen mag?
Doe dat, ik ben heel leuk, al zeg ik het zelfquote:Op zondag 20 maart 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo goed ken ik je nog niet.
But I'm watching you
Gelovigen zijn hypocriet en hoe strenger, hoe hypocrieterquote:Op zondag 20 maart 2011 09:47 schreef missbehavin het volgende:Sorry dat ik het zeg, maar had ze haar principes al niet aan de kant geschoven?
Ik zou daar echt niet tegen kunnen... No offense, maar op je 18e trouwen, slecht plan.. kind of geen kind.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:48 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Zou je toch wel denken jaa, als ze geen probleem zou hebben met zwanger te raken.
Maar echt joh, dat zit zooo krom in mekaar. Niet normaal gewoon.
Jaa, zo dacht ik er eerst ook over. Maar wat doe je anders als je toch voor je kindje wil zorgen met je vriendin samen, en zij wil de kerk niet opgeven omdat anders haar familie als slecht word aangezien? ... Dilemma'squote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zou daar echt niet tegen kunnen... No offense, maar op je 18e trouwen, slecht plan.. kind of geen kind.
Nee schat, niet op die manierquote:Op zondag 20 maart 2011 09:49 schreef Yuki het volgende:
[..]
Whahaha
Jij kende de buurt daar toch zo goed?
Oei oei oeiquote:Op zondag 20 maart 2011 09:49 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
I get it, tis ook niet zomaar iets.
Oud-Gereformeerd.
Ja echt he....quote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gelovigen zijn hypocriet en hoe strenger, hoe hypocrieter
Kon toch op de terugwegquote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee schat, niet op die manierje hebt notabene de hele reis met me zitten te bellen
Ik kan hier wel inkomen, maar ik zou me toch flink depressief voelen omdat je in allerlei zaken 'gedwongen' wordt alleen maar omdat je vriendin en haar familie er een ouderwetse opvatting op nahouden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Jaa, zo dacht ik er eerst ook over. Maar wat doe je anders als je toch voor je kindje wil zorgen met je vriendin samen, en zij wil de kerk niet opgeven omdat anders haar familie als slecht word aangezien? ... Dilemma's
Ja maar zondige, dat magquote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef Watertornado het volgende:
Zijn we nu trouwerijen aan het bespreken in het Singlestopic?
Gelukkig hebben niet-gelovigen totaal geen last van hypocriet gedrag.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
Ik ook, en ik ben niet gelovig. Meestal is de reden seks.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben niet-gelovigen totaal geen last van hypocriet gedrag.Gelovigen hebben tenminste nog een reden...
Ik zou oppassen met woorden als ouderwets. Dat het anders is, betekent niet dat het achterhaald is. Ook al is het niet meer gangbaar in de huidige maatschappij.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:53 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik kan hier wel inkomen, maar ik zou me toch flink depressief voelen omdat je in allerlei zaken 'gedwongen' wordt alleen maar omdat je vriendin en haar familie er een ouderwetse opvatting op nahouden.
Doe eens niet zo ongezellig, wacht tenminste tot ik ook klaar ben om te douchenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja echt he....
Maar ik ga mijn zondige goddeloze kontje eens onder de douche gooien
Ik ben het zelden met je eens, maar nu echt helemaalquote:Op zondag 20 maart 2011 09:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Gelukkig hebben niet-gelovigen totaal geen last van hypocriet gedrag.Gelovigen hebben tenminste nog een reden...
Je gelooft in seks bedoel je.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef Mystikvm het volgende:
Ik ook, en ik ben niet gelovig. Meestal is de reden seks.
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oei oei oei
Reken erop dat je met een vrouw met zo'n achtergrond je kind niet op kunt voeden zoals jij dat wil.
I think you summed it all up.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf naarmate je wat meer levenservaring opbouwt.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef Yuki het volgende:
Ik ben het zelden met je eens, maar nu echt helemaal
Nee, de route is daar te eenvoudig voor en in t verleden te vaak gereden.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Kon toch op de terugweg
Maar leg me dan maar eens uit hoe je wel bent verdwaald
Maar dat is 't wel. So he's rightquote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met woorden als ouderwets. Dat het anders is, betekent niet dat het achterhaald is. Ook al is het niet meer gangbaar in de huidige maatschappij.
Een meisje met kloten bezwangeren..quote:Op zondag 20 maart 2011 09:51 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Jaa, zo dacht ik er eerst ook over. Maar wat doe je anders als je toch voor je kindje wil zorgen met je vriendin samen, en zij wil de kerk niet opgeven omdat anders haar familie als slecht word aangezien? ... Dilemma's
Niet meer gangbaar is toch ouderwetsquote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik zou oppassen met woorden als ouderwets. Dat het anders is, betekent niet dat het achterhaald is. Ook al is het niet meer gangbaar in de huidige maatschappij.
quote:
Ik denk dat je de situatie onderschat.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
[..]
I think you summed it all up.
Voor de kerk zijn ze , o zo heilig, maar buitenom dat niet hoor, als je bij hun thuis komt hebben ze ook TV, radio, internet en alles wat ze niet mogen hebben van dat geloof voor de rest.
Wat dat allemaal betreft zijn t gewoon schijn-heiligen.
Tis gewoon echt allemaal zooo enorm krom. maarjaa. we doen 't er maar mee. ik kan ook kansloos weglopen van mn vriendin en ons kindje en 't haar alleen op laten lossen,
Maar zo ben ik niet. Die gasten zijn er wel. maar ik kom op voor m'n verantwoordelijkheden.
Ga jij nou maar eerst sigaretten halenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe eens niet zo ongezellig, wacht tenminste tot ik ook klaar ben om te douchen
Thats about exaclty what i did, jaa..quote:Op zondag 20 maart 2011 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet meer gangbaar is toch ouderwetsNiet om een hele semantische discussie op gang te brengen, maar niet meer gangbaar was in elk geval wat ik bedoelde.
Uiteraard mag een ieder geloven wat hij wil, maar ik zou me toch het slachtoffer voelen omdat je verantwoordelijkheid moet dragen voor je kind maar dat alleen maar kan doen als je je eigen manier van leven opgeeft.
Als het haar keueze is? Heeft hij zich er ook maar bij neer te leggen toch?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een meisje met kloten bezwangeren..![]()
Sorry hoor, maar je zo laten koeieneren door je familie maar wel volwassen genoeg denken te zijn om een kind te krijgen? Ik word echt kriegel van dat soort mensen... Wederom, no offense
Ouderwets heeft een hele vervelende connotatie.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Niet meer gangbaar is toch ouderwetsNiet om een hele semantische discussie op gang te brengen, maar niet meer gangbaar was in elk geval wat ik bedoelde.
Uiteraard mag een ieder geloven wat hij wil, maar ik zou me toch het slachtoffer voelen omdat je verantwoordelijkheid moet dragen voor je kind maar dat alleen maar kan doen als je je eigen manier van leven opgeeft.
[..]
Mijn slaapkamer is mijn kerk. En de bank. Of buiten. Of de keukentafel.
Als ik mee mag douchen zo bij jou, haal ik onderweg wel wat sigarettenquote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ga jij nou maar eerst sigaretten halen
Dudequote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als ik mee mag douchen zo bij jou, haal ik onderweg wel wat sigaretten
quote:Op zondag 20 maart 2011 09:57 schreef Mystikvm het volgende:
Mijn slaapkamer is mijn kerk. En de bank. Of buiten. Of de keukentafel.
Ik heb meer levenservaring dan goed voor me is op mijn leeftijdquote:Op zondag 20 maart 2011 09:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat komt vanzelf naarmate je wat meer levenservaring opbouwt.
Kun je roken onder de douche?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik denk; You nailed that one.quote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat je de situatie onderschat.
Als jij je niet laat bekeren en meegaat in haar geloofsovertuiging, zal je door de gemeente (en vermoedelijk ook haar familie) nooit helemaal geaccepteerd worden.
No offense
Ja dat kanquote:
quote:
Uhuh true. Maar damn, hier zijn zoveel dingen fout aan imho... Hoop echt voor ze dat het gaat werken, maar ik vrees het ergstequote:Op zondag 20 maart 2011 09:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als het haar keueze is? Heeft hij zich er ook maar bij neer te leggen toch?
Ik vind het knap en waardevol dat je je verantwoordelijkheid neemt. Maar ik denk ook dat het niet zo simpel is als je leven maar gewoon opgeven en meegaan in wat haar familie en de kerk voorschrijft.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:00 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik denk; You nailed that one.
Precies mijn idee.. maar zoals ik al zei. je kan ook kansloos weglopen maar dat lijkt me ook geen oplossing want dan blijft zij ermee zitten en kan ik doen en laten wat ik wil.
OK, maar ik wilde dus geen waardeoordeel uitspreken door 'ouderwets' te gebruiken. Maar ook dat terzijdequote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ouderwets heeft een hele vervelende connotatie.
Maar dat terzijde.
+10 voor assertiviteit, -10 voor hoe wanhopig het overkomtquote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit is de 30+ versie van het breezah sletje?quote:Op zondag 20 maart 2011 09:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dit is de 30+ versie van het breezah sletje?
Zal een tagje voor je aanvragen [30+ Breezah]quote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Marlborosletje klinkt toch een stuk minder op de één of andere manier...quote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zal een tagje voor je aanvragen [30+ Breezah]
There is no other way. Alles wat ik aanslinger klopt toch niet volgens haar ouders en is totaal niet in-lijn met 't gene wat hun gewend zijn. En als m'n vriendin en ik bij elkaar willen blijven zullen we nog (Zolang ze bij haar ouders woont) moeten blijven doen wat haar ouders willen. (ook dat is de schijnheil spelen)quote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik vind het knap en waardevol dat je je verantwoordelijkheid neemt. Maar ik denk ook dat het niet zo simpel is als je leven maar gewoon opgeven en meegaan in wat haar familie en de kerk voorschrijft.
Gauloises schat, Gauloisesquote:Op zondag 20 maart 2011 10:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Marlborosletje klinkt toch een stuk minder op de één of andere manier...
Ze kent mequote:Op zondag 20 maart 2011 10:01 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
+10 voor assertiviteit, -10 voor hoe wanhopig het overkomt
Toch wel he, ik zat ff te twijfelen. Wel apart, mn ex en mn rokende (ex)scharrels zitten ook allemaal aan de Gauliesquote:
Rook ik ook, maar net als met Caballero zijn er maar weinig mensen die het goed uit kunnen sprekenquote:
Nou ik zou er maar van uit gaan dat die lijn zich doorzetquote:Op zondag 20 maart 2011 10:04 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
There is no other way. Alles wat ik aanslinger klopt toch niet volgens haar ouders en is totaal niet in-lijn met 't gene wat hun gewend zijn. En als m'n vriendin en ik bij elkaar willen blijven zullen we nog (Zolang ze bij haar ouders woont) moeten blijven doen wat haar ouders willen. (ook dat is de schijnheil spelen)
Kijk, zijn we eenmaal getrouwd en hebben we ons eigen plekje. Jaa, logisch dat we dat dan niet meer doen. Dat weten we ook allebei van elkaar. Tis eigelijk nog gewoon; for the time being.
Daarna heb ik er echt wel vertrouwen in dat alles goed gaat komen.
Als je vriendin van plan is zich af te zetten tegen de kerk, waarom doet ze dat dan nu niet? Want dit is inderdaad schijnheiligheid van de bovenste plank.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:04 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
There is no other way. Alles wat ik aanslinger klopt toch niet volgens haar ouders en is totaal niet in-lijn met 't gene wat hun gewend zijn. En als m'n vriendin en ik bij elkaar willen blijven zullen we nog (Zolang ze bij haar ouders woont) moeten blijven doen wat haar ouders willen. (ook dat is de schijnheil spelen)
Kijk, zijn we eenmaal getrouwd en hebben we ons eigen plekje. Jaa, logisch dat we dat dan niet meer doen. Dat weten we ook allebei van elkaar. Tis eigelijk nog gewoon; for the time being.
Daarna heb ik er echt wel vertrouwen in dat alles goed gaat komen.
Not als we ons eigen plekje hebben, geloof dat maar, want dan zijn hun geen baas meer en kunnen ze ons ook niks meer opleggen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:06 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nou ik zou er maar van uit gaan dat die lijn zich doorzet
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Toch wel he, ik zat ff te twijfelen. Wel apart, mn ex en mn rokende (ex)scharrels zitten ook allemaal aan de Gaulies
Guess againquote:Op zondag 20 maart 2011 10:07 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Not als we ons eigen plekje hebben, geloof dat maar, want dan zijn hun geen baas meer en kunnen ze ons ook niks meer opleggen.
Ik bedoelde eigelijk dat we dan niet meer leven naar hun standaarden, maar dat we wel gewoon nog aan de kerk verbonden zouden blijven.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als je vriendin van plan is zich af te zetten tegen de kerk, waarom doet ze dat dan nu niet? Want dit is inderdaad schijnheiligheid van de bovenste plank.
En als haar ouders ook al zo schijnheilig zijn...
Dat ik voor de vrouwen in mijn omgeving standaard maar Gaulies mee moet nemenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:07 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Weet niet wat je daarmee wilt zeggen...
Hoe spreek je het dan uit? Ik zou zeggen Goolwaases. En kavajjero? Ik hoef die dingen nooit te halen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:06 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Rook ik ook, maar net als met Caballero zijn er maar weinig mensen die het goed uit kunnen spreken
Dus eigenlijk is ze van plan om schijnheilig te blijven?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:08 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigelijk dat we dan niet meer leven naar hun standaarden, maar dat we wel gewoon nog aan de kerk verbonden zouden blijven.
Tis dat we dan gewoon van die tirannie af zouden zijn ( want dat is t in feite)
Dat is alles al.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:10 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is ze van plan om schijnheilig te blijven?
"Ik blijf verbonden aan de kerk, maar wil wel al hun regels aan m'n laars lappen."
No offense, maar dit is imho helemaal verkeerd in so many ways...
Maar ze wil toch juist trouwen om hun steun niet kwijt te raken?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:07 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Not als we ons eigen plekje hebbegeof dat maar, want dan zijn hun geen baas meer en kunnen ze ons ook niks meer opleggen.Da
CLquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 10:11 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Dat is alles al.![]()
Ik vind 't zelf ook gwn fokking krom, en als ik dit op voorhand wist had ik wel uitgekeken.
Of iig, langer gewacht.
Dit dus.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze wil toch juist trouwen om hun steun niet kwijt te raken?
En dan denk jij dat dat ophoudt na de bruiloft?
Feit, dat klopt. maar dan spelen we voor d'r ouders weer de schijnheil.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:11 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar ze wil toch juist trouwen om hun steun niet kwijt te raken?
En dan denk jij dat dat ophoudt na de bruiloft?
ik mistte jequote:
Ik zeg altijd Goo-loe-aas-es. Met een stomme Wquote:Op zondag 20 maart 2011 10:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Hoe spreek je het dan uit? Ik zou zeggen Goolwaases. En kavajjero? Ik hoef die dingen nooit te halen.
Ik weet alleen dat het [pell mell] is.
quote:
Ik blijf mezelf wel hoor, je denkt toch niet dat ik me ga opgeven daarvoor?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:14 schreef missbehavin het volgende:
Heerlijk leventje ga jij tegemoet... Benieuwd hoe lang jij het volhoudt jezelf niet te kunnen zijn... Gaat vast helemaal niet voor spanningen zorgen.
Ibiza uitspreken alsof het een pizza is.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Goo-loe-aas-es. Met een stomme W
Caballero is natuurlijk spaans, maar er zijn mensen die kabballeroo zeggen, met de klemtoon op de tweede A en 'op z'n Hollands' uitgesproken.
stomme w? Er zit heul geen w in gauloisesquote:Op zondag 20 maart 2011 10:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik zeg altijd Goo-loe-aas-es. Met een stomme W
Caballero is natuurlijk spaans, maar er zijn mensen die kabballeroo zeggen, met de klemtoon op de tweede A en 'op z'n Hollands' uitgesproken.
Nou ik zou zeggen van wel.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
stomme w? Er zit heul geen w in gauloises
Die fransen verzinnen er 1 bij bij t gedeelte-'ois' wat je uitspreekt als : 'Wa'quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
hoe wil je het dan uitspreken?quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Guess again.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf wel hoor, je denkt toch niet dat ik me ga opgeven daarvoor?
Ik wil best de schijnheil voor d'r ouders spelen. Zo supervaak zie ik ze tegenwoordig toch niet meer.
En 't gaat me ook niet om d'r ouders maar om haar en ons kindje, en daar heb ik best veeul voor over ja.
Daarom is 'ie ook stom, het gaat om de uitspraakquote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, goed dat je je verantwoordelijkheid neemt, maar ik denk dat het veel moeilijker wordt dan je denk. Een kind krijgen, zo jong en dan ook dit nog..quote:Op zondag 20 maart 2011 10:16 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
Ik blijf mezelf wel hoor, je denkt toch niet dat ik me ga opgeven daarvoor?
Ik wil best de schijnheil voor d'r ouders spelen. Zo supervaak zie ik ze tegenwoordig toch niet meer.
En 't gaat me ook niet om d'r ouders maar om haar en ons kindje, en daar heb ik best veeul voor over ja.
We shall see.. En nu houden we erover op!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Guess again.
Met zo'n kerkelijke achtergrond gaat dat niet lukken. Niet als zij de kerk niet loslaat.
Stom betekent toch dat hij er wel staat maar dat je m niet leest?quote:
Een van de meest sociale eigenschappen die iemand kan hebbenquote:
Je bedoelt zoals de aangeblazen h in het frans? Waardoor het le hockey is (en niet l'ockey ofzo)quote:Op zondag 20 maart 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stom betekent toch dat hij er wel staat maar dat je m niet leest?
'T zal niet meevallen nee.. mij hoor je ook nergens zeggen dat 't makkelijk zal zijn, 't enige wat ik wel weet is dat ik er alles voor en aan zou doen dat 't goed zou komen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Begrijp me niet verkeerd, goed dat je je verantwoordelijkheid neemt, maar ik denk dat het veel moeilijker wordt dan je denk. Een kind krijgen, zo jong en dan ook dit nog..
quote:
Dit iddquote:Op zondag 20 maart 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja UC, bedoel het niet verkeerd hoor jongen. The best of luck
Andersom. Hij staat niet in het woord, maar je spreekt hem wel uit. Of dat heet een stille w, geen idee.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stom betekent toch dat hij er wel staat maar dat je m niet leest?
I appreciate it too, en dat nog van iemand die ik totaal niet ken!quote:Op zondag 20 maart 2011 10:21 schreef missbehavin het volgende:
Ja UC, bedoel het niet verkeerd hoor jongen. The best of luck
Dat zeggen ze ook van hondeneigenaren maar daar heb ik weinig van gemerktquote:Op zondag 20 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de meest sociale eigenschappen die iemand kan hebben![]()
Het is echt bewezen, rokers hebben meer sociale contacten, ironische genoeg, omdat ze vaak apart moeten staan, hebben ze iets samen, waardoor ze ook daarbuiten vaker samen optrekken
Nee volgens mij bedoel ik het iets andersquote:Op zondag 20 maart 2011 10:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals de aangeblazen h in het frans? Waardoor het le hockey is (en niet l'ockey ofzo)
partners-in-crime-socialiteitquote:Op zondag 20 maart 2011 10:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een van de meest sociale eigenschappen die iemand kan hebben![]()
Het is echt bewezen, rokers hebben meer sociale contacten, ironische genoeg, omdat ze vaak apart moeten staan, hebben ze iets samen, waardoor ze ook daarbuiten vaker samen optrekken
honden eigenaren lopen langs elkaar heen, rokers staan 5-10min verplicht bij elkaarquote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat zeggen ze ook van hondeneigenaren maar daar heb ik weinig van gemerkt
Oh dan zit ik idd andersom te denkenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Andersom. Hij staat niet in het woord, maar je spreekt hem wel uit. Of dat heet een stille w, geen idee.
Hondeneigenaren soms ook omdat de één per sé het kruis van de ander moet ruiken.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
honden eigenaren lopen langs elkaar heen, rokers staan 5-10min verplicht bij elkaar
Hondeneigenaren worden gedwongen met elkaar te praten omdat hun honden aan elkaars aars lopen te snuffelen.quote:Op zondag 20 maart 2011 10:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
honden eigenaren lopen langs elkaar heen, rokers staan 5-10min verplicht bij elkaar
GMTAquote:Op zondag 20 maart 2011 10:24 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hondeneigenaren soms ook omdat de één per sé het kruis van de ander moet ruiken.
De honden dan hè?
Tja ik weet dat een kind opvoeden niet altijd meevaltquote:Op zondag 20 maart 2011 10:22 schreef UselessComputer het volgende:
[..]
I appreciate it too, en dat nog van iemand die ik totaal niet ken!
Nice one!hahha
Je moet t ook wel proberenquote:Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Tja ik weet dat een kind opvoeden niet altijd meevalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |