quote:
Zo heldhaftig was het niet hoor

We zaten gewoon met wat vrienden rond een tafeltje in de Ierse pub, zitten paar bankjes omheen. Kwam een lam stelletje een beetje hangen en doen op die bankjes toen 2 van ons naar de toiletten waren. Nadat ze eerst niet weg wilden en we het even getolereerd hadden gaf ik aan dat ze nu toch echt wel op moesten zouten aangezien ze half op die bankjes tegen me aan lagen hevig te bekken en elkaar aan te randen. Dus ik gaf die kerel een tikkie met de knie

Niks bijzonders, werkelijk waar niet. Hij keek een beetje verbaasd en z'n negerinnen chickie ging helemaal los, wijzen naar me en 'kanker dit, kanker dat'. Dus ik duwde d'r hand weg, en toen ging ze beide graaien naar al het glaswerk wat in de buurt stond. Dus kon een flesje wat hij beet had beetpakken, maar zij gooide alles was los en vast zat mijn kant op. En aangezien de security nou niet heel erg snel was kwam er best een shitload glaswerk richting mij

Maar uiteindelijk viel het mee

paar snijwondjes op mn hand, van het afweren, niks ergs. Alleen dat bloed op de machete is van mij, de rest is van haar aangezien ze zo lam was dat ze een wijnglas wilde gooien maar het stuk sloeg tegen de tafel en haar hele hand + pols dus vol glasscherven zat.
Een vriend van me ging buiten nog ff kijken toen ze er uit getieft was of ze niet met al haar broers en neven voor de deur stond, maar toen probeerde ze haar in een taxi te werken, die haar niet wilde aangezien ze bloedde als een rund.
Nou, dat was het
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2011 03:17:02 ]