Dus datquote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ze gaf die zoen toen ze als winnaars uitgeroepen werden, toen was er nog geen drank in het spel.
Arm paardquote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
die maakt gewoon zijn verhaallijntje af, zo ver als het reikt.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
echt heel gemeen ja, hoop echt dat maik dat ook nog eens doorkrijgt, en dan bedoel ik niet over 3 maanden..
Echt van die wijven waar je je vrienden jarenlang voor waarschuwt maar dat ze er dan veel laat achter komen en je gelijk gevenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:10 schreef Toverheks het volgende:
die monique speelt een heel vies spelletje zulke meiden zijn gevaarlijk voor een relatie of nog erger naar naar meisje met een kut karakter
Kijk dat hoofd van Maik.........hij heeft geen kloequote:Op zondag 20 maart 2011 00:11 schreef Flow3r het volgende:
Nou, Maik was even lekker spontaan maar nu durft ie niks meer
ze vertelt de helft: er is iets gebeurd wat ik niet leuk vindt.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:10 schreef Vultarian het volgende:
[..]
echt heel gemeen ja, hoop echt dat maik dat ook nog eens doorkrijgt, en dan bedoel ik niet over 3 maanden..
Die spoort niet.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:12 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze vertelt de helft: er is iets gebeurd wat ik niet leuk vindt.
En dan moet hij tot 2 keer toe vragen wát dat dan is en dan zegt ze het niet...nu heeft ze hem dus in de tang want hij durft zich zowat niet meer te verroeren en zij draait haar rug naar hem toe en gaat zogenaamd ineens 'plezier'maken
Wat een prijskaartje..... Is die per pallet?quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Jo wil zelfs haar La Mer creme over de schutting tiefen als ze los mag.
Hier hebben we het dus over:
[ afbeelding ]
juist en het zal me niet verbazen als ze straks nog gaat geilen met alexander let maar op en dan steeds kijken of maik ook wel kijktquote:Op zondag 20 maart 2011 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Echt van die wijven waar je je vrienden jarenlang voor waarschuwt maar dat ze er dan veel laat achter komen en je gelijk geven
het is net een slakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |