Ik hoop nog minstens een week, en dat alle ex bewoners dan terugkomen om hun te etterenquote:Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef Krambo het volgende:
Hopelijk moeten ze die boeien nog een dagje omhouden
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef Coos het volgende:
Geer: je ben wel mooi bruin geworden vlekkie
Laura denkt dat de boeien om 12,00 uur los gaan, Nergens op gebaseerd, maar ze denkt het.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef Lesterr het volgende:
weet iemand waarom Laura het steeds over 12 uur heeft?
ah oke. Thanks!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:07 schreef Nobodies het volgende:
[..]
Omdat ze hoopt dat ze dan los worden gekoppeld
Ze gaf die zoen toen ze als winnaars uitgeroepen werden, toen was er nog geen drank in het spel.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef snetje het volgende:
Mo dus boos omdat Aafke Maik op zijn mond heeft gezoend? ... mwah ik kan Mo wel begrijpen hoor... geen enkele vent is veilig bij een dronken feestende Aafke
Aaf zoent iedereen op de mond, ook meiden dus was niet verkeerd bedoeld van haar..quote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef snetje het volgende:
Mo dus boos omdat Aafke Maik op zijn mond heeft gezoend? ... mwah ik kan Mo wel begrijpen hoor... geen enkele vent is veilig bij een dronken feestende Aafke
echt sneaky bah.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef mevrouwdebok het volgende:
mo geeft maik lachend een veeg uit de pan ,echt eng
echt stoer !!!quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kus???quote:Op zondag 20 maart 2011 00:08 schreef Little_Lunatic het volgende:
Die kus van aaf was toch voor het winnen van die missie .... pfff wat 'n drukte om niks zeg !!
echt heel gemeen ja, hoop echt dat maik dat ook nog eens doorkrijgt, en dan bedoel ik niet over 3 maanden..quote:
Dat was na overwinning van de missie .... daar zat géén druppel drank in.quote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef snetje het volgende:
quote:Op zondag 20 maart 2011 00:09 schreef sjaakspark het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |