abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89158876
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef Norrage het volgende:
Private Press is ook heel fijn zeg _O_
Ik heb een nieuwe favoriete artiest *O*

En heb ondertussen ook DJ Krush, DJ Cam, RJD2 etc gechecked, en dat is zeker ook fijn. Zeker Krush en Cam valt ook precies in het straatje wat ik leuk vind...maar Shadow is toch wel fantastisch! het is inderdaad net wat minder ambient dan de rest...dat is vooral relaxte achtergrond muziek, met alles respect.

Ik ga nu Kid Koala eens checken
Oooh ik wist niet dat je dat soort dingen ook tof zou vinden. Toch allemaal vaak net iets minder rustig dan Endtroducing vind ik. Maar goed zo, topnamen allemaal. :Y
full stops and exclamation marks
pi_89159134
quote:
11s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef krioro het volgende:

[..]

Oooh ik wist niet dat je dat soort dingen ook tof zou vinden. Toch allemaal vaak net iets minder rustig dan Endtroducing vind ik. Maar goed zo, topnamen allemaal. :Y
Ik weet niet wat het is, maar ergens een paar maanden geleden begon ik ineens weer heel veel jazz te luisteren (wat ik een tijd niet gedaan had, maar al wel heel veel gedaan had in het verleden) en ging ik ineens een heleboel jazz waarderen die ik eerder niet waardeerde :o En daardoor lijk ik ineens (bijna) elk genre te kunnen waarderen :o Ik heb je net op last.fm nog om wat tips gevraagd ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door Norrage op 25-11-2010 23:05:14 ]
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 25 november 2010 @ 23:03:15 #103
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_89159421
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Norrage het volgende:

[..]

Ik weet niet wat het is, maar ergens een paar maanden geleden begon ik ineens weer heel veel jazz te luisteren (wat ik een tijd niet gedaan had, maar al wel heel veel gedaan had in het verleden) en ging ik ineens een heleboel jazz waarderen die ik eerder niet waardeerde :o En nu lijk ik ineens (bijna) elk genre te kunnen waarderen :o Ik heb je net op last.fm nog om wat tips gevraagd ;)
Fijn he, dat je smaak zomaar ineens kan omslaan, of eigenlijk, verbreden.

moet je van genieten :D

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_89159502
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef timbob het volgende:

[..]

Het probleem is dat ik nu iets van 50 nieuwe genres heb die ik moet doorspitten.....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89159503
quote:
14s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef timbob het volgende:

[..]

Ik weet nog dat ik dat ervaarde ja. Toen begon ik me te verdiepen in Sunn O))) _O-
  woensdag 28 december 2011 @ 10:05:47 #106
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_106117629
Pas geleden heeft ie trouwens een nieuw cdtje uitgebracht

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')