Oooh ik wist niet dat je dat soort dingen ook tof zou vinden. Toch allemaal vaak net iets minder rustig dan Endtroducing vind ik. Maar goed zo, topnamen allemaal.quote:Op woensdag 24 november 2010 23:36 schreef Norrage het volgende:
Private Press is ook heel fijn zeg
Ik heb een nieuwe favoriete artiest
En heb ondertussen ook DJ Krush, DJ Cam, RJD2 etc gechecked, en dat is zeker ook fijn. Zeker Krush en Cam valt ook precies in het straatje wat ik leuk vind...maar Shadow is toch wel fantastisch! het is inderdaad net wat minder ambient dan de rest...dat is vooral relaxte achtergrond muziek, met alles respect.
Ik ga nu Kid Koala eens checken
Ik weet niet wat het is, maar ergens een paar maanden geleden begon ik ineens weer heel veel jazz te luisteren (wat ik een tijd niet gedaan had, maar al wel heel veel gedaan had in het verleden) en ging ik ineens een heleboel jazz waarderen die ik eerder niet waardeerdequote:Op donderdag 25 november 2010 22:54 schreef krioro het volgende:
[..]
Oooh ik wist niet dat je dat soort dingen ook tof zou vinden. Toch allemaal vaak net iets minder rustig dan Endtroducing vind ik. Maar goed zo, topnamen allemaal.
Fijn he, dat je smaak zomaar ineens kan omslaan, of eigenlijk, verbreden.quote:Op donderdag 25 november 2010 22:59 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat het is, maar ergens een paar maanden geleden begon ik ineens weer heel veel jazz te luisteren (wat ik een tijd niet gedaan had, maar al wel heel veel gedaan had in het verleden) en ging ik ineens een heleboel jazz waarderen die ik eerder niet waardeerdeEn nu lijk ik ineens (bijna) elk genre te kunnen waarderen
Ik heb je net op last.fm nog om wat tips gevraagd
Het probleem is dat ik nu iets van 50 nieuwe genres heb die ik moet doorspitten.....quote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Fijn he, dat je smaak zomaar ineens kan omslaan, of eigenlijk, verbreden.
moet je van genieten
Ik weet nog dat ik dat ervaarde ja. Toen begon ik me te verdiepen in Sunn O)))quote:Op donderdag 25 november 2010 23:03 schreef timbob het volgende:
[..]
Fijn he, dat je smaak zomaar ineens kan omslaan, of eigenlijk, verbreden.
moet je van genieten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |