Geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Caland het volgende:
Maar is de kans op meer drank groot of pleuren ze gewoon om 12 uur weer in de koffer?
Wie de eerste "tu quoque" inbrengt verliest de discussie, luidt het gezegdequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Toch goed dat je dat over jezelf toegeeft.
ze is 2e geworden bij miss noord-hollandquote:
Ik ga zo thee zetten, wil je ook?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Caland het volgende:
Maar is de kans op meer drank groot of pleuren ze gewoon om 12 uur weer in de koffer?
Op een eerder feestje hebben ze de drank meerdere keren aangevuld, dus alles kan..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef DownToEarth het volgende:
Nu is het helemaal dames in de dop!
dames op de dop ???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef DownToEarth het volgende:
Nu is het helemaal dames in de dop!
Die dame is verstandig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:52 schreef Rhythmica het volgende:
En saaie muts Plaura drinkt weer niet mee
pff saai wijfquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik ga zo thee zetten, wil je ook?
Noord-Holland he, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het effect is er nu wel een beetje vanaf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Niki.P het volgende:
Ik wil dat ze los mogen, maar denk pas morgen avond of zelfs maandag na de nominaties...
Idd maar ik zou er maar niet te veel op hopen...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef soyChantal het volgende:
zou leuk zijn als gerard en joanna in een dronken bui gaan zoenen
Nahh, kheb nog een paar koude pilsies.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Als dat de reden was, kon ik het nog begrijpen. Maar mevrouw vindt dat dat niet kan vanwege haar werkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef superkokje het volgende:
[..]
Die dame is verstandig.
En waarom zou je drinken als je het niet lekker vind
Of het effect moet nog komen!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het effect is er nu wel een beetje vanaf.
Daar hoop ik echt niet opquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Niki.P het volgende:
[..]
Idd maar ik zou er maar niet te veel op hopen...
Je viel ook op de tokkie van SV, Tabitha.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:51 schreef Pearlbitch het volgende:
Ach, als je geen smaak hebt kun je er ook niet over twisten, zeg ik altijd maar..
Volgens alphons op twitter gaan ze een nacht doorhalen ivm speciale missie!quote:
Is de lol daar nou nog niet vanaf..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens alphons op twitter gaan ze een nacht doorhalen ivm speciale missie!
Het effect van voor een langere tijd aan elkaar zitten is een hechte vriendschap opbouwen. Ook irritaties komen waarschijnlijk pas na een aantal dagen naar boven. Ik vind het nog wel leuk dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:54 schreef Roguee het volgende:
[..]
Het effect is er nu wel een beetje vanaf.
ja die zegt wel vaker watquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
oke, dat was wel een echte tokkiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je viel ook op de tokkie van SV, Tabitha.
Klopt, om 1 uur. Maar nog niet helemaal duidelijk of dat Nederlandse of Portugalulesene tijd is.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zal ik er anders nog even een godwin inknallen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:53 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wie de eerste "tu quoque" inbrengt verliest de discussie, luidt het gezegde
de enige drank die ze lekker vind is safari of passoa. En ja ze houd rekening met een leven na SST. Heel verstandig dus. Kan je van sommige anderen niet zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Als dat de reden was, kon ik het nog begrijpen. Maar mevrouw vindt dat dat niet kan vanwege haar werk
die heeft wel vaker leugens voorspelt, om ons aan de streams te houdenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, om 1 uur. Maar nog niet helemaal duidelijk of dat Nederlandse of Portugalulesene tijd is.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:55 schreef versabommie het volgende:
[..]
No way, dat zou versabommie nooit doen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef sjaakspark het volgende:
[..]
die heeft wel vaker leugens voorspelt, om ons aan de streams te houden
klopt, ik moet er toch eens over nadenken een leven na sstquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:57 schreef superkokje het volgende:
[..]
de enige drank die ze lekker vind is safari of passoa. En ja ze houd rekening met een leven na SST. Heel verstandig dus. Kan je van sommige anderen niet zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |