Nooit gezien! Echt van de Etos zelf? Hmms, toch maar eens kijken dan.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:34 schreef Mirjam het volgende:
[..]
eerrr
een doosje met een dingetje poeder, kwastje en van die vormblaadjes.
ik gebruik enkel de kwast enm poeder, en ben er erg tevreden over.
zer hebben nu andere dan dat ik heb, maar met 2 kleuren poeder, nog beter!
ja, zag ze vanmiddag nog!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nooit gezien! Echt van de Etos zelf? Hmms, toch maar eens kijken dan.
*kijkt dreigend boos mee*quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:50 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik hoop het wel! *kijkt boos naar sephora*
Kan niet jonge, ik zit tot 2u op een VMBO om voor school enquêtes af te nemen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:51 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Als ik vanuit Amsterdam kom regel je maar dat je ook in Den Haag komt
prioriteiten stellen mevrouwtjequote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:55 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Kan niet jonge, ik zit tot 2u op een VMBO om voor school enquêtes af te nemen...
Sephora is inderdaad belangrijker dan 6 studiepunten halenquote:
excuse me? het is niet alleen sephora ... het is sephora en de liefste meisjes van fok zien!!!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:59 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Sephora is inderdaad belangrijker dan 6 studiepunten halen
Sorry Sjaantje.... vergeef me....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
excuse me? het is niet alleen sephora ... het is sephora en de liefste meisjes van fok zien!!!
Ik weet het ook nog niet zo goed eigenlijk... maar ik vrees dat als ik er vrijdag ben, ik genoeg weet te kopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef GotC het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd nog niet zo goed wat ik wil kopen! Sowieso mascara (iemand nog tips?) en primer..maar verder?
Ik heb tot nu toe ook de make-up setting mist, mattifying compact foundation en de corrector op mijn lijstje staan. Qua oogschaduw, blush en dergelijke ben ik er nog niet uit.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef GotC het volgende:
Ik weet eerlijk gezegd nog niet zo goed wat ik wil kopen! Sowieso mascara (iemand nog tips?) en primer..maar verder?
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:00 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
excuse me? het is niet alleen sephora ... het is sephora en de liefste meisjes van fok zien!!!
ik ga halne:quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:06 schreef GotC het volgende:
Oogschaduw goed testen daar!! Er zijn er nogal wat die belabberd gepigmenteerd zijn helaas...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga halne:
- foundation
- oogschaduw (meerdere)
- primer
- blush
- bronzer
enenenenenenenn
Ik ben gister er effe wezen kijken en had niet zoiets vanquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet het ook nog niet zo goed eigenlijk... maar ik vrees dat als ik er vrijdag ben, ik genoeg weet te kopen
(oh, ik wil wel een bronzer trouwens!)
Hmmm die mist is ook wel handig ja!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:07 schreef Beije het volgende:
[..]
Ik heb tot nu toe ook de make-up setting mist, mattifying compact foundation en de corrector op mijn lijstje staan. Qua oogschaduw, blush en dergelijke ben ik er nog niet uit.
Ik heb laatst briljante foundation, poeder en blush gehaald bij de MAC!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ik ga halne:
- foundation
- oogschaduw (meerdere)
- primer
- blush
- bronzer
enenenenenenenn
Dat hoef ik niet! Jij gaat mee dus jij kan mij vertellen wat ik niet hoef te kopenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:12 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oogschaduw goed testen daar!! Er zijn er nogal wat die belabberd gepigmenteerd zijn helaas...
Nouhou... ik wil wel, maar ik kan écht nietquote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat hoef ik niet! Jij gaat mee dus jij kan mij vertellen wat ik niet hoef te kopen
Dan koop ik zo een treinkaartje bij de kruidvat voor reizen voor 12,50quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nouhou... ik wil wel, maar ik kan écht niet
Ik kan eventueel wel zaterdag
Fijn dat je de perfecte producten voor je gezicht hebt gevonden! Ik ga zaterdag naar de MAC Counter in Eindhoven voor een fijne poeder en foundation. Oh ja, én een wenkbrauwpotlood. Die van MAC zijn echt fijn!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:13 schreef GotC het volgende:
Ik heb laatst briljante foundation, poeder en blush gehaald bij de MAC!
Foundation: Studio Sculpt spf 15
Poeder: Mineralize skinfinish natural
Blush: Cremeblend blush
Echt, helemaal geweldig. Nog nooit zo'n mooie huid gehad
Mja! Was eigenlijk altijd van de Dior, maar merkte dat ik er toch niet tevreden over was (na paar uurtjes was alles gewoon verdwenen, zelfs incl primer).quote:Op dinsdag 22 maart 2011 21:38 schreef Beije het volgende:
[..]
Fijn dat je de perfecte producten voor je gezicht hebt gevonden! Ik ga zaterdag naar de MAC Counter in Eindhoven voor een fijne poeder en foundation. Oh ja, én een wenkbrauwpotlood. Die van MAC zijn echt fijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |