Rood en blauw ja! Veel raam, dat maakt het vaak ook wel lastig. Geen schuine muren, geen idee hoe hoog, ik denk redelijk normaal?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Fleauris het volgende:
[ afbeelding ]
Hele rechterkant ramen zei je?
Rood en blauw, of alleen rood?
En hoe is het qua hoogte, heb je schuine muren etc. ?
Dat zou best kunnen ja, zo had ik het nog niet bekeken! Alleen zien wat er gebeurt als mijn deur open gaat, maar dan kan die tvkast altijd nog opzij.quote:
Mooi!quote:
Als je je creatieve ei kwijt wilt dan kan je dat het beste als je werktafel bij het raam staat. Kan je lekker naar buiten staren terwijl je ei zich ontwikkeld . . .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen ja, zo had ik het nog niet bekeken! Alleen zien wat er gebeurt als mijn deur open gaat, maar dan kan die tvkast altijd nog opzij.
Bedankt
Dan moet ze ook een hoge tv tafel . . .quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Mooi!
Deze tekening geeft duidelijk aan dat er niet veel mogelijk is in deze ruimte. Ik zou een hoogslaper bouwen TS om iets meer leefruimte te creeeren.
Zoiets iets ziet er inderdaad het beste uit.quote:
Valt mee denk ik hoor! Ik heb mijn kamer best vaak omgegooid. Ik heb vrij veel ruimte, dat scheelt een hoop. Maar zijn er 2 persoons hoogslapers? Uit nieuwsgierigheid.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:
[..]
Mooi!
Deze tekening geeft duidelijk aan dat er niet veel mogelijk is in deze ruimte. Ik zou een hoogslaper bouwen TS om iets meer leefruimte te creeeren.
Is niet nodig gok ik, ik kijk uit op meer huizen. Ik woon midden in de stadquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Als je je creatieve ei kwijt wilt dan kan je dat het beste als je werktafel bij het raam staat. Kan je lekker naar buiten staren terwijl je ei zich ontwikkeld . . .
Ja! Ook wel een plan, heb ik ook wel eerder gehad met mijn tv en bed zo, was niet heel verkeerd. En is ook een goed idee, dan heb ik 2 gedeeltes in mijn kamer. Hmm.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Fleauris het volgende:
[..]
Zoiets iets ziet er inderdaad het beste uit.
die '60' en '80' zijn ook Billie kasten?
Anders zou je ook de tv-kast en die 2 kasten om kunnen wisselen, zodat in het plaatje het bovenste gedeelte helemaal uit kasten bestaat en onderin bed/tv/bureau
Daglicht is alleen al prettig als je er aan werkt. En zelfs een lelijke gevel kan inspireren.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Is niet nodig gok ik, ik kijk uit op meer huizen. Ik woon midden in de stadDus kijk uit op lekker veel baksteen en raam.
TVkast kan ook tegen mijn voeteneind aan trouwens, maar dan moet die tafel in de nis, en dat wil ik dus niet omdat donker hol.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]
Weet alleen niet of die tafel daar nog tussen kan
Had ik niet aan gedacht, dat is waarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef SpiekerJozef het volgende:
[..]
Daglicht is alleen al prettig als je er aan werkt. En zelfs een lelijke gevel kan inspireren.
Het meubel niet maar de tv wel, flinke tv. En precies de rode gedeeltes kunnen openquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef Fleauris het volgende:
[ afbeelding ]
Dat je de de 3e billy met de achterkant tegen de zijkant van de kledingkast zet, zo heb je aan de raam kant nog genoeg ruimte om de kastdeuren open te doen en blokkeer je geen ramen (behalve met het TV meubel, maar ik neem aan dat die niet heel hoog is?)
Gaaf, je hebt er echt werk van gemaaktquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef loecje het volgende:
persoonlijk vind ik de optie van SpiekerJozef het mooiste.
die kasten in het nisje waar je niet zo graag zit.
en de tafel bij het raam.
op schaal voor je ingetekend, als je maten kloppen past het precies: [ afbeelding ]
met die tafel kan je nog alle kanten op, kwartslag draaien/schuin zetten/stoel aan de andere kant, wat je maar wil.
er is ook nog ruimte voor nachtkastje.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef loecje het volgende:
persoonlijk vind ik de optie van SpiekerJozef het mooiste.
die kasten in het nisje waar je niet zo graag zit.
en de tafel bij het raam.
op schaal voor je ingetekend, als je maten kloppen past het precies: [ afbeelding ]
met die tafel kan je nog alle kanten op, kwartslag draaien/schuin zetten/stoel aan de andere kant, wat je maar wil.
er is ook nog ruimte voor nachtkastje.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |