abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94350592
Ik wil mijn kamer omgooien! Ik heb alleen zo vaak al iets gedaan, dat ik het zelf niet meer weet... Dit is mijn kamer:

De reden waarom is omdat mijn bed op het moment in het nisje staat, zoals je op de foto kunt zien, en ik stoot elke keer mijn knie tegen de muur. Ik ben erg handig.
Maar de voornaamste reden is dat ik een tafel in mijn kamer krijg, waar ik mijn creatieve ei op kwijt ga kunnen. Die zal ongeveer 180-200 cm breed zijn. Maar daar ben ik niet zeker van.
Ik wil hem niet in mijn nisje hebben staan, reden is dat ik vroeger nogal een nare tijd heb gehad, en dat ik daar alleen heb gezeten. Ik wil er gewoon liever niet meer zitten, donkere hoek. Bah. Zit er nu dus ook met mijn bed, voelt ook niet helemaal 100%.

Vensterbank bij het nisje steekt 13 cm uit, dus daar moet rekening mee worden gehouden.
Mijn bed is 152 breed, ik denk 210 lang, kan iets meer zijn.
Ik heb 3 billiekasten, een witte van 80 cm breed, een zwarte van 40 cm breed, een witte van 60 cm breed.
Mijn kledingkast is 140 cm breed.
Ik heb een tvkast van 120 cm breed en 60 cm diep. Ik wil wel mijn tv kunnen zien als ik op bed zit, wil geen trucs hoeven uithalen als ik op bed zit om de tv te zien. :D
Ik wil mijn bed niet met het hoofdeinde naar het raam hebben staan. Idee vind ik onprettig :o

Toevoegingen, Billies hebben geen deurtjes, en ongeveer de hele rechterkant is raam.

[ Bericht 2% gewijzigd door RenRen- op 19-03-2011 22:53:37 ]
pi_94350723
Waar is de raam?.

zit je soms in gevangeniscel?
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_94350781
Oh, vergeten aan te geven.
Eigenlijk is de hele rechterkant raam. Ik heb misschien bij elkaar een metertje muur daar, verdeeld over 3 kleine stukken.
pi_94351547

Hele rechterkant ramen zei je?
Rood en blauw, of alleen rood? ;)

En hoe is het qua hoogte, heb je schuine muren etc. ?
pi_94351690
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:28 schreef Fleauris het volgende:
[ afbeelding ]

Hele rechterkant ramen zei je?
Rood en blauw, of alleen rood? ;)

En hoe is het qua hoogte, heb je schuine muren etc. ?
Rood en blauw ja! Veel raam, dat maakt het vaak ook wel lastig. Geen schuine muren, geen idee hoe hoog, ik denk redelijk normaal? :o Daar geen restricties in ieder geval.

Even toevoeging, de gordijnen zijn (uit luiheid, moet ik toegeven :+) vaak dicht, dus daar is meer mogelijkheid. Bijvoorbeeld mijn kledingkast daar, dat maakt niet veel uit :D
pi_94351765
Ik probeerde de tijd te doden maar het was de tijd z'n tijd nog niet...
pi_94351845
quote:
12s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:32 schreef SpiekerJozef het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zou best kunnen ja, zo had ik het nog niet bekeken! Alleen zien wat er gebeurt als mijn deur open gaat, maar dan kan die tvkast altijd nog opzij.
Bedankt :D
pi_94351871
quote:
[ afbeelding ]
Mooi!

Deze tekening geeft duidelijk aan dat er niet veel mogelijk is in deze ruimte. Ik zou een hoogslaper bouwen TS om iets meer leefruimte te creeeren.
"An educated citizenry is a vital requisite for our survival as a free people."
pi_94352015
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:34 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Dat zou best kunnen ja, zo had ik het nog niet bekeken! Alleen zien wat er gebeurt als mijn deur open gaat, maar dan kan die tvkast altijd nog opzij.
Bedankt :D
Als je je creatieve ei kwijt wilt dan kan je dat het beste als je werktafel bij het raam staat. Kan je lekker naar buiten staren terwijl je ei zich ontwikkeld . . . :P
pi_94352036
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mooi!

Deze tekening geeft duidelijk aan dat er niet veel mogelijk is in deze ruimte. Ik zou een hoogslaper bouwen TS om iets meer leefruimte te creeeren.
Dan moet ze ook een hoge tv tafel . . .
pi_94352088
quote:
[ afbeelding ]
Zoiets iets ziet er inderdaad het beste uit.

die '60' en '80' zijn ook Billie kasten?

Anders zou je ook de tv-kast en die 2 kasten om kunnen wisselen, zodat in het plaatje het bovenste gedeelte helemaal uit kasten bestaat en onderin bed/tv/bureau
pi_94352139
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef Probably_on_pcp het volgende:

[..]

Mooi!

Valt mee denk ik hoor! Ik heb mijn kamer best vaak omgegooid. Ik heb vrij veel ruimte, dat scheelt een hoop. Maar zijn er 2 persoons hoogslapers? Uit nieuwsgierigheid.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:37 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Als je je creatieve ei kwijt wilt dan kan je dat het beste als je werktafel bij het raam staat. Kan je lekker naar buiten staren terwijl je ei zich ontwikkeld . . . :P
Is niet nodig gok ik, ik kijk uit op meer huizen. Ik woon midden in de stad :P Dus kijk uit op lekker veel baksteen en raam.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:40:38 #13
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_94352169

Weet alleen niet of die tafel daar nog tussen kan :')
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_94352276
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:39 schreef Fleauris het volgende:

[..]

Zoiets iets ziet er inderdaad het beste uit.

die '60' en '80' zijn ook Billie kasten?

Anders zou je ook de tv-kast en die 2 kasten om kunnen wisselen, zodat in het plaatje het bovenste gedeelte helemaal uit kasten bestaat en onderin bed/tv/bureau
Ja! Ook wel een plan, heb ik ook wel eerder gehad met mijn tv en bed zo, was niet heel verkeerd. En is ook een goed idee, dan heb ik 2 gedeeltes in mijn kamer. Hmm.
pi_94352307
quote:
11s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef RenRen- het volgende:

[..]

Is niet nodig gok ik, ik kijk uit op meer huizen. Ik woon midden in de stad :P Dus kijk uit op lekker veel baksteen en raam.
Daglicht is alleen al prettig als je er aan werkt. En zelfs een lelijke gevel kan inspireren.
pi_94352393
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:40 schreef 08gnoT. het volgende:
[ afbeelding ]

Weet alleen niet of die tafel daar nog tussen kan :')
TVkast kan ook tegen mijn voeteneind aan trouwens, maar dan moet die tafel in de nis, en dat wil ik dus niet omdat donker hol. ;( Maar! Wat wel zou kunnen is dat ik die billies in de nis gooi, en die tafel in die hoek.
Jullie brengen me ook weer aan het denken, tof. :D
quote:
3s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:42 schreef SpiekerJozef het volgende:

[..]

Daglicht is alleen al prettig als je er aan werkt. En zelfs een lelijke gevel kan inspireren.
Had ik niet aan gedacht, dat is waar :o Het kán wel, want het is een inklapbare tafel.
pi_94352459

Dat je de de 3e billy met de achterkant tegen de zijkant van de kledingkast zet, zo heb je aan de raam kant nog genoeg ruimte om de kastdeuren open te doen en blokkeer je geen ramen (behalve met het TV meubel, maar ik neem aan dat die niet heel hoog is?)
pi_94352860
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:45 schreef Fleauris het volgende:
[ afbeelding ]

Dat je de de 3e billy met de achterkant tegen de zijkant van de kledingkast zet, zo heb je aan de raam kant nog genoeg ruimte om de kastdeuren open te doen en blokkeer je geen ramen (behalve met het TV meubel, maar ik neem aan dat die niet heel hoog is?)
Het meubel niet maar de tv wel, flinke tv. En precies de rode gedeeltes kunnen open :D De billies hebben trouwens geen deurtjes, moet ik misschien even in de OP zetten :o
pi_94353373

Je kunt ook van bureau en kast verwisselen. zie maar
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
pi_94353556
persoonlijk vind ik de optie van SpiekerJozef het mooiste.
die kasten in het nisje waar je niet zo graag zit.
en de tafel bij het raam.

op schaal voor je ingetekend, als je maten kloppen past het precies:

met die tafel kan je nog alle kanten op, kwartslag draaien/schuin zetten/stoel aan de andere kant, wat je maar wil.
er is ook nog ruimte voor nachtkastje.

[ Bericht 27% gewijzigd door loecje op 19-03-2011 23:23:42 ]
pi_94354753
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef loecje het volgende:

op schaal voor je ingetekend, als je maten kloppen past het precies: [ afbeelding ]

met die tafel kan je nog alle kanten op, kwartslag draaien/schuin zetten/stoel aan de andere kant, wat je maar wil.
Gaaf, je hebt er echt werk van gemaakt O+ Ik vind inderdaad deze oplossingen wel goede oplossingen. Iets geheel nieuws ook, en mijn kamer gaat er denk ik niet klein door voelen.
Ik verwoord het verkeerd, hoop dat je me begrijpt :')
pi_94354881
Ik weet niet of het mogelijk is je bureau makkelijk in die 'vreemde' vorm van het raam te plaatsen, (het bureaublad op maat zagen oid?) Toch weer wat efficienter gebruik van de vorm van je kamer op die manier
pi_94355006
is niet vele werk. ff wat lijntjes overtrekken en standaard meubels erin gegooid.
mocht je nog iets anders willen roep maar ik kan de meubels makkelijk verschuiven zodat je een goed beeld kan vormen van je nieuwe kamer.
ik denk ook dat deze optie lekker licht en ruim aanvoelt.(denk dat je dat bedoeld ;) )
pi_94355145
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:06 schreef loecje het volgende:

op schaal voor je ingetekend, als je maten kloppen past het precies: [ afbeelding ]

_O_
pi_96771498
Bedankt voor iedereen die geholpen heeft! Foto's, zodat jullie ook zien waar jullie aan mee hebben geholpen.

Nisje met de klerenkast (Beetje een rommel :') )

Naast het nisje en de deur, TV en 1 billykast. En broodje.

Naast het raam.

Naast de deur.

Bij het grote raam heb ik het leeggehouden, voor als er een bureau komt!
Er is een Billykast weg. En dit is nu mijn kamer O+ Echt enorm bedankt, dit hielp me heel erg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')