quote:Op zondag 10 april 2011 17:44 schreef DitIsFloor het volgende:
Aw, wat lief die eerste foto Puala!
Ik heb weer een lekkere lente-kwaker in de vijver zitten.
[ afbeelding ]
Heeft dat iets met elkaar te maken dan?quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Refurb het volgende:
Doen jullie de foto's na het schieten photoshoppen of gewoon de ISO instellen, en zoja op welke waarde?
Niks photoshoppen (alleen bij hoge uitzondering), alles lowest possible ISO, RAW en dan > jpg ;quote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Refurb het volgende:
Lente is toch een mooi kleurig plaatje, met veel licht.
Doen jullie de foto's na het schieten photoshoppen of gewoon de ISO instellen, en zoja op welke waarde?
Eerst de goede instellingen gebruiken (oa ISO instellen, maar ook sluitertijd/diafragma) en daarna eventjes door lightroom heen. Ik bewerk dus welquote:Op zondag 10 april 2011 23:26 schreef Refurb het volgende:
Lente is toch een mooi kleurig plaatje, met veel licht.
Awesome!quote:
quote:Op zondag 17 april 2011 23:27 schreef Chemiu het volgende:
Oooooh wat zijn ze schattig Wiebeldak. En mooie pics ook.
Ik had vandaag een stapeltje ... biggetjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En een geitje
[ afbeelding ]
Vind de vijfde en laatste erg mooi. Lekker korte scherpte diepte.quote:Op maandag 18 april 2011 12:30 schreef Fotoposter het volgende:
Leuke foto's! Bloesem is nogal populair hier, maarja het is dan ook prachtig
[..]
Awesome!
Hier dan ook maar wat bloesem.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Idd. Druppel is erg gaaf. Lijkt zo wel of ie een bel aan het blazen is.quote:Op maandag 18 april 2011 15:57 schreef Naomy07 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prachtige foto's van iedereen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |