Ja, dat boeit me eigenlijk niks. Het is eerder dat brave gedoe wat ik maar niks vindquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je dat trouwens ook gevonden als hij toen niet breed uitgemeten vreemd was gegaan enzo?
Eerlijk?
Ik vind zijn neus ZO lelijk grootquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Had je dat trouwens ook gevonden als hij toen niet breed uitgemeten vreemd was gegaan enzo?
Eerlijk?
Ik dacht al dat je op weg was naar Catquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tukjesfaal![]()
Blame it on the groooote moon
Allemaal de schuld van de groooooooooote moonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Tukjesfaal![]()
Blame it on the groooote moon
Brave gedoe?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:01 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat boeit me eigenlijk niks. Het is eerder dat brave gedoe wat ik maar niks vindEn dat glibberige, lekker met de haren schudden en even moeilijk kijken enzo.
Hoezo?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef Ingetje79 het volgende:
Zo Tombo, ben jij toch ff door de mand gevallen he? He? He?![]()
Was ik ook, maar ineens was ik bang dat ze me niet binnen zou latenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht al dat je op weg was naar Cat
Misschien als ie leuk kan converseren dat ik me eroverheen zou kunnen zettenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de groooooooooote moon
[..]
Brave gedoe?
Oh nou, ik zou het er wel mee kunnen
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Was ik ook, maar ineens was ik bang dat ze me niet binnen zou laten
Iets met feestje en uitgenodigd zijn en niet willen komenquote:
Ja joh, ik zit dagelijks wel even de achterklap te lezen van nu.nl. En hij is zooooo klef over z'n leventje nu (vrouw&kind) en dat dat helemaal het einde is en dat hij nu eindelijk tot rust is gekomen. Nee, doe mij die vreemdganger dan maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemaal de schuld van de groooooooooote moon
[..]
Brave gedoe?
Oh nou, ik zou het er wel mee kunnen
Achterklap is leuk he?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja joh, ik zit dagelijks wel even de achterklap te lezen van nu.nl. En hij is zooooo klef over z'n leventje nu (vrouw&kind) en dat dat helemaal het einde is en dat hij nu eindelijk tot rust is gekomen. Nee, doe mij die vreemdganger dan maar
Wát?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind zijn neus ZO lelijk groot
Jaquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Iets met feestje en uitgenodigd zijn en niet willen komen![]()
Ik ben nog aan het bijlezen
Die lees ik ook altijdquote:
Ik vind em te gladjakkerigquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wát?
Dat is me serieus nou nooit opgevallen.
[ afbeelding ]
Is dit echt overdreven groot?
[ afbeelding ]
Ik verbouw de badkamer de eerste 200 jaar niet weer, maar zodra we aan de woonkamer en tuin beginnen kom je maar een maandje loosjerenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]Oh, lees nog maar ff door dan
Sorry, volgende keer dat je je badkamert verbouwt kom ik helpen
Nee maar Tombo vindt zijn neus zooooooooooo overdreven grootquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:06 schreef Goodbye het volgende:
Nee, niet lelijk! Maar dat zei ik toch ook niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |