zit jij hier niet bij de rest van ons dan?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:47 schreef Stability het volgende:
wat zou het lachen zijn, als wij allemaal in een zaaltje met groot screen konden zitten...reken maar dat het keten is dan !!!
nee door al het gelul van ons.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Niki.P het volgende:
[..]
We zoude alleen niks meer kunnen verstaan wat ze op de streams zeggen..
Dat is wel waar..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef Stability het volgende:
[..]
maakt niet uit toch....we hebben hier al lol, laat staan als je iedereen zn gezicht er nog eens bijziet, is veel leuker
astie nou ook es deed wat ie moest doen.. nl mensen helpen de dans te leren..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Chanel5 het volgende:
De wiebel van Servio is goed de rest mwah
Je bent me net voor.quote:
die 2 vinden gewoon bijna alles leuk...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:48 schreef Greys het volgende:
Karim elke keer met die pretface door het beeld
ja ik zit rechts achterin, zwaai nu , zie je me?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef Gamey het volgende:
[..]
zit jij hier niet bij de rest van ons dan?
heerlijk tochquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef bollokus het volgende:
[..]
die 2 vinden gewoon bijna alles leuk...
De OP uit het dichte topic moet hier als OP bedoel je?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:49 schreef mootie het volgende:
Greys, Ruud had al een COS klaarstaan, met ouderwetse OPMaar silly Pietje heeft hem dichtgegooid, kunnen we misschien mergen?
wat is dat nou voor vraag? hahaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:50 schreef PeterNB het volgende:
Hoe laat begint de oorlog eigenlijk op cnn?
Daar heeft Ruudje zijn best op gedaan.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
[..]
De OP uit het dichte topic moet hier als OP bedoel je?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |