Bolquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:30 schreef bollokus het volgende:
pietje!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kokkie kerel, slaap lekker
[ afbeelding ]
ik ben een vrouw, die kunnen meerdere dingen tegelijkquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:31 schreef MaryMouse het volgende:
Jeetje Jes hoe doe je dat toch... hier dansen met Bollokus, nieuwe COS openen en op COSen reageren..... Heb jij drie klonen of zo?
Ja ik ook... maar ik heb gisteren geconstateerd dat ik daar niet meer goed in ben. Drie en een half uur voordat ik de laatste aflevering van WIDM had afgezien. Zal de leeftijd wel zijnquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik ben een vrouw, die kunnen meerdere dingen tegelijk![]()
![]()
trekt marymouse op de dansvloer!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:34 schreef jesje1982 het volgende:
chanzee!!!!! sleept pietje de dansvloer op
* voetjes van de vloerquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef pietpaniek het volgende:
Kan ik ook niet, stalen neuzen in jesje haar pums last
AU me tenenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef pietpaniek het volgende:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef pietpaniek het volgende:
Links zij sluit zij... Rechts sluit zij sluit en dan nog wat gedinges... simpel. En natuurlijk hebben we stalen neuzen in onze pumps. Mannen horen te leiden, maar staan altijd op onze voetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:36 schreef pietpaniek het volgende:
Ik niet hoor.... serieus herkenbaar probleemquote:
zwemlesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:38 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Links zij sluit zij... Rechts sluit zij sluit en dan nog wat gedinges... simpel. En natuurlijk hebben we stalen neuzen in onze pumps. Mannen horen te leiden, maar staan altijd op onze voeten
zwemles was toch .. open wijd pats..quote:
intrekken wijd sluitquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zwemles was toch .. open wijd pats..
Oja, ik deed alleen de armen, was de benen vergetenquote:
jaquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef pietpaniek het volgende:
Sta ik voor lul in mijn zwembroek op de dansvloer dan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:40 schreef pietpaniek het volgende:
Sta ik voor lul in mijn zwembroek op de dansvloer dan
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef DESTEM het volgende:
WIL PIET PANIEK PLAATS NEMEN BIJ DE BAR!
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:45 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
nee, van schreeuwen krijg je niet MEER gedaan
en met wie moet ik dan dansenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:43 schreef DESTEM het volgende:
WIL PIET PANIEK PLAATS NEMEN BIJ DE BAR!
en wie gaat er dan leiden?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:47 schreef jesje1982 het volgende:
* jesje1982 vraagt ceetje dan ten dans
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
let's go girl, we doen gewoon geen stijldansje, maar we gaan lekker uit ons dak![]()
![]()
![]()
Yeah, freestylen * mag het Bol?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
let's go girl, we doen gewoon geen stijldansje, maar we gaan lekker uit ons dak![]()
![]()
![]()
ik doe ook meequote:Op zaterdag 19 maart 2011 23:48 schreef Ceetje.. het volgende:
![]()
![]()
Sorry Piet... gewoon lekker freestylen. Voelen we ons denk ik allemaal beter bijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |