Lekker betrouwbare site (hotmail adres)... en voor het gemak vergeet je je invoerrechten en BTWquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:38 schreef Djahani het volgende:
550 voor een gebruikte iphone 4
www.ncere.com kan je er ongerekend eentje voor 350 NIEUW kopen..
http://www.ncere.com/productinfo.asp?id=1255
Goed verhaal!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:48 schreef Maxco het volgende:
De 16 GB, en ik heb deze overgenomen van een kennis die hem bij zn abbo had gekregen, ook zonder bon. IMEI etc mag je gewoon controleren
Hoezo dit kan toch gewoon? Waarschijnlijk wilt hij hem gewoon met winst verkopen, maar als die gejat was zou die geen doosje hebben.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:21 schreef TheFrankey het volgende:
[..]
Goed verhaal!
Overgenomen van een kennis die hem bij een abbo gekregen. Vervolgens gebruik je geen apps. Maar er is nergens een bon.
Je begrijpt zelf toch ook wel dat het een vreemd verhaal is?
Als hij hem verkoopt om winst te maken moet hij niet met een stom verhaal komen over apps die hij niet gebruikt. Onzinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:23 schreef Djahani het volgende:
[..]
Hoezo dit kan toch gewoon? Waarschijnlijk wilt hij hem gewoon met winst verkopen, maar als die gejat was zou die geen doosje hebben.
Wat TS echter niet begrijpt is dat niemand 550 gaat lappen voor een mobiel zonder bon en dus zonder garantie, helemaal niet in deze tijd dat elke mobiel het elke seconde kan begeven..
Ik heb een witte E72 van juli 2010. Met BT headset, 2 hoesjes en uiteraard een lader.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef Maxco het volgende:
Nee dankje. Is evt wel te ruil tegen een Nokia E71 of BB9700 of iets in die richting...
Prima.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:59 schreef Maxco het volgende:
Hij is onder voorbehoud al verkocht helaas (nu net 5 min geleden).
Mocht dat niet doorgaan stuur ik even een PM!
BB9700 is een stuk minder waard dan een iphone 4 hoor, dus als je dat wilt koop ik wel een Bold en ruil ik met jou? ;Dquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:39 schreef Maxco het volgende:
Nee dankje. Is evt wel te ruil tegen een Nokia E71 of BB9700 of iets in die richting...
Het lastige is dat je dan het halve land af moet reizen om bij een Apple Store te komen.quote:Op maandag 21 maart 2011 00:35 schreef zomer86 het volgende:
Je kan gewoon het serienummer intoetsen, en dan zie je ook direct hoelang de garantie nog is. De iPhone moet namelijk via iTunes geactiveerd worden, op die dag gaat je garantie ook lopen.
Geen enkele bon nodig, serienummer is genoeg.
[ afbeelding ]
Neehoor, je kan hem gewoon opsturen naar een van de service centers.quote:Op maandag 21 maart 2011 07:11 schreef Uchiha1911 het volgende:
[..]
Het lastige is dat je dan het halve land af moet reizen om bij een Apple Store te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |