Dat flikkerstraal op doet mijn zaak niet veel goed trouwens.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind juist dat er best vaak van die asociale typjes op dansles zitten.
pzies ! mn ouders hadden goud met ster ! dat zegt genoeg, mn beide zussen alle danslessen gehad die ze konden krijgen, maar ik ? nee bedankt vind het niets aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus dat. Mijn zus was helemaal weg van ballroom, ik dus niet. Dat wil dus niet zeggen dat ik minder ben.
Ik wilde je er al op wijzen maar daar ben ik weer te netjes voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat flikkerstraal op doet mijn zaak niet veel goed trouwens.
Dat ligt toch echt ook aan je leeftijd denk ik. Een soiree, dat woord heb ik echt nog nooit in een zin gebruikt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef mspoez het volgende:
Hier was het ook normaal, op de 13e, 14e ging je op dansles en dan op zondag naar vrijdansen. Stappen kan niet in ons dorp dus de soirée was het uitgaansmoment van de week!
He, niet zo over mijn moeder hequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:09 schreef Rhythmica het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Dansles hoort bij de basis-elementen van een goede opvoeding.
Servio heeft alleen ster.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef Stability het volgende:
[..]
pzies ! mn ouders hadden goud met ster !
Dat zei je visite. een man die kwam voor oud vuilquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat flikkerstraal op doet mijn zaak niet veel goed trouwens.![]()
Gebleekt? Wat denk je?quote:
Ik heb nooit dansles gehad, met die leeftijd was ik handballen .... zondags de competitiequote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef mspoez het volgende:
Hier was het ook normaal, op de 13e, 14e ging je op dansles en dan op zondag naar vrijdansen. Stappen kan niet in ons dorp dus de soirée was het uitgaansmoment van de week!
Als het echte dansles was, hadden ze nog iets kunnen leren. Maar dansen leer je niet door naar een filmpje te kijken, daar heb je persoonlijke input van een dansleraar voor nodig. Nu klungelt het allemaal maar wat aan. Zinloos dus.quote:
ook hier ging iedereen op dansles, en idd op zondag vrijdansenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef mspoez het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |