quote:
quote:
Hallo lieve mensenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zodra ik door heb hoe ik met de koppeling om moet gaan
Hoe is het daar?quote:
Liebchenquote:
komt goed lijkt me.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:45 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
zodra ik door heb hoe ik met de koppeling om moet gaan
hersteldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hallo lieve mensen
[..]
Mooi hoorquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:40 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft een "nieuwe" auto gekocht
[ afbeelding ]
Goede keuze dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi hoor!
maar... maar... het is geen peugeot![]()
![]()
zijn gangetjequote:
nope.. ze hadden geen leuke 307quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi hoor!
maar... maar... het is geen peugeot![]()
![]()
Gewoon wilde kinderenquote:
Ik ben niet heel wildquote:
hoi Priemgirlquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Mooie toettoet barretje
En hoi Marijke en LL
Nee, jij bent dan ook een lief klein meisjequote:
Huh? wat is hersteld?quote:
Haiquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
Hej MZ![]()
Was mijn tweede ik weer vervelend?
Martquote:
Liebchenquote:
Rustig aan dan maarquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:48 schreef crv het volgende:
[..]
zijn gangetje
vanmorgen naar regiomesse geweest en vanmiddag naar een prefab bouwer. leuke dingen gezien en er even lekker uit al regende het
Fixed.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan ook een lief klein meisje
Dat kloptquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
... zijn nou eenmaal wild/druk/doenig of hoe je het wil noemen
je was me vergeten te kwotenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? wat is hersteld?
Ik ga lekker tv kijken enzoTot later
PrimusBabequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef PriemGirl het volgende:
Mooie toettoet barretje
En hoi Marijke en LL
Have fun meisjequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Huh? wat is hersteld?
[..]
HaiJa
[..]
Martja heerlijk
We zijn het heerderstrand rond gelopen
[..]
Liebchen
[..]
Rustig aan dan maar
Ik ga lekker tv kijken enzoTot later
Volgens mij heb ik dat ook nooit beweerd of wel?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat kloptDus misschien ben ik toch geen kind...
ik kijk straks wel.. eerst mijn latte opdrinkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
Ah, dáár is de maan! Hij had zich verstopt achter een flat hier... en staat toch weer aan de kant waar ik hem verwachtte... ongeveer noordoost nu!
Ik kijk straks ook wel weer... te veel bomen en huizen voor de maan voor een goede foto... als het goed is staat hij straks precies tussen de bomen en huizen hier recht voor... even kijken wat mijn camera er dan mee kanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Have fun meisje
[..]
Volgens mij heb ik dat ook nooit beweerd of wel?
[..]
ik kijk straks wel.. eerst mijn latte opdrinken
Inderdaad, als een van de weinigenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat ook nooit beweerd of wel?
Vriend van me gaat een foto van de maan maken vanaf Fuerteventura straksquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kijk straks ook wel weer... te veel bomen en huizen voor de maan voor een goede foto... als het goed is staat hij straks precies tussen de bomen en huizen hier recht voor... even kijken wat mijn camera er dan mee kan.
Hey Pien! Hoe is het met jou meisjequote:
Dat wil overigens niet zeggen dat je je af en toe kinderlijk gedraagdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Inderdaad, als een van de weinigen![]()
Maar is er dan iets bijzonders met de maan, behalve dat het een volle maan is, dat hij zo groot is?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:56 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Vriend van me gaat een foto van de maan maken vanaf Fuerteventura straks
Douche / lees / sudoku zequote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Zo even douchen en dan weer wat gaan lezen en/of sudoku-en
hij staat dichter bij de aarde toch?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is er dan iets bijzonders met de maan, behalve dat het een volle maan is, dat hij zo groot is?
Goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey Pien! Hoe is het met jou meisje
[..]
Dat wil overigens niet zeggen dat je je af en toe kinderlijk gedraagd![]()
Hij is dichtbijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar is er dan iets bijzonders met de maan, behalve dat het een volle maan is, dat hij zo groot is?
douche-ze enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef Bos81 het volgende:
Zo even douchen en dan weer wat gaan lezen en/of sudoku-en
hoi!quote:
de maan zal in omvang niet groter worden, Wel dat de maan korter bij de aarde staatquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Avond Pienquote:
Avondquote:
Doet iedereen wel eensquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat wil overigens niet zeggen dat je je af en toe kinderlijk gedraagd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |