abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94338347
Wij wonen nu 11jaar in hetzelfde appartementgebouw, en horen tot de oorspronkelijke bewoners. Nieuw gebouwd, erin en niet vertrokken. In dit gebouw woont een koppel van eind 60, voor het oog best aardig mensen, maar zij is ietwat twisted. Veel gelul achter andermans rug om. Met hem heb ik het altijd prima kunnen vinden, altijd een praatje, samen klussen in het gebouw enz.
Enige tijd geleden kwamen wij er achter dat die vrouw kletspraat verkocht over mijn vrouw. Dat hebben we nagevraagd maar werd ontkend.
Even daarna zijn wij beschuldigd van het gooien van snoeppapiertjes in hun brievenbus. Dat is niet waar, maar onschuld kunnen we niet bewijzen. De politie doet er niks mee, maar leuk is anders. Het is even rustig geweest daarna, maar het begon opnieuw.
Wij (en ik met name) zouden ervoor hebben gezorgd dat:
- Het slot van hun berging met secondenlijm werd gesmeerd, ¤100,- reparatie
- Die mensen ineens vrachten spookpost en telefoontjes kregen
- Ze allerlei cadeautjes en welkomstgeschenken kregen bij abbonementen, valselijk op hun naam afgesloten
En als klap op de vuurpijl:
- Ze omgezet zijn van energieleverancier

Daar werden wij allemaal van beschuldigd, maar politie nam geen aangifte op want geen sluitend bewijs, slechts een vermoeden. Wij werden door de voorzitter VvE daarop aangesproken, maar weten van niks. Ik heb buurtbemiddeling ingeschakeld, maar dat leverde niks op. We hebben om de tafel gezeten, maar zijn niet nader tot elkaar gekomen. Het is dus blijven liggen.

Nu is weer twee keer het volgende gebeurt, "iets" is er gedaan met eigendommen van deze mensen, waarschijnlijk de auto of de ongedierteroosters eronder. De buurman hangt nu affiches achter het raam van zijn auto.

Dat zijn wel gekke dingen, en niemand weet wat er aan de hand is. Ik veroed dat het met zijn roosters te maken heeft. De man is panisch voor marters, hij reed eerst een dikke duitser, die waren extreem gevoelig voor marters. Er stond een identieke auto naast, maar dat was geen probleem. Daarna kwam er een oud opeltje, die was OOK gevoelig voor marters en nu staat er een gloednieuw jap, en die is ALWEER geliefd bij marters. De man heeft nu raamwerken gemaakt met kippengaas en dat haalt hij voor elke rit weg, zet ze tegen de muur en sluit ze dan af. Geen gezicht in een algemene ruimte, is ook geen toestemming voor gevraagd aan de VvE.

Waarschijnlijk verschuift iets of iemand die roosters, en windt hij zich daar over op. Nu maakt hij iedereen dus uit voor gestoord.
Zij vrouw heeft tegen een buurvrouw verteld dat ze haar eigen man soms niet herkent. De man loopt ook onverzorgd rond, lange ongekamde haren, versleten kleren enz. Zijn vrouw schijnt er niks aan te kunnen doen.

Ik probeer het zo objectief mogelijk weer te geven, maar wat denken jullie ervan?

[ Bericht 0% gewijzigd door eRKa op 19-03-2011 17:27:41 ]
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:11:01 #2
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94338454
Topic met interessante pics. nu ff lezen :)
pi_94338464
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:08 schreef eRKa het volgende:
Wij (en ik met name) hebben gezorgd dat:
- Het slot van hun berging met secondenlijm werd gesmeerd, ¤100,- reparatie
- Die mensen ineens vrachten spookpost en telefoontjes kregen
- Ze allerlei cadeautjes en welkomstgeschenken kregen bij abbonementen, valselijk op hun naam afgesloten
En als klap op de vuurpijl:
- Ze omgezet zijn van energieleverancier
Je bekend hier. Jij bent schuldig.

Ga je schamen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:12:22 #4
291540 CasselerRIP
John H. Kennedy
pi_94338503
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Thomass het volgende:

[..]

Ga je schamen.
Aangifte gedaan inderdaad.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:13:46 #5
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_94338557
Een kennis van mij (oudere vrouw) heeft ook zo'n buurvrouw.

Die buurvrouw claimt dat zij expres zorgt voor lekkage in haar woning, waardoor haar woning overstroomt.

Desbetreffende buurvrouw heeft helemaal geen ondergelopen woning, maar toch...
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:14:36 #6
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94338595
Als de politie langs beide partijen komt, zul je wel begrijpen dat die politie jullie partij trekt. Hij loopt er verward bij enzo. ik neem aan dat jij wel een fatsoenlijk uiterlijk hebt en normaal met een agent een gesprek kunt voeren.
pi_94338614
Lol, whut.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_94338844
Gewoon niet teveel mee bezig zijn. Je kunt er weinig aan doen.
Raak en plezierig.
pi_94338877
quote:
Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Thomass het volgende:

[..]

Ga je schamen.
Ga jij je eens schamen :')

TS, denk je dat je buurman geestelijk achteruit aan het gaan is? Onderschat overigens niet wat voor effect dit soort treiterijen op een mens kunnen hebben.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:24:10 #10
66083 Platina
78th Element
pi_94338939
Ik snap er niet veel van
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:25:01 #11
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94338966
Dit is iets voor Bonje met de buren :D
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:25:03 #12
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94338969
quote:
7s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef MalaCocinera het volgende:

[..]

Ga jij je eens schamen :')
een krul en een sticker van de meester voor jou. ^O^
pi_94338981
ik kan me nou niet voorstellen dat dat 2e briefje door iemand van eind 60 is geschreven met die woordkeuze. :?
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
pi_94339010
Misschien moet je even met een merkstift een N achter gestoorde krabbelen. Dat zal hem leren!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:26:05 #15
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_94339016
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:24 schreef Platina het volgende:
Ik snap er niet veel van
Dan heb je of niet gelezen, of het IQ van een poffertje ;( Samenvatting: TS wordt door de buren van acties beschuldigd waar hij niks mee te maken heeft.
pi_94339061
Gewoon een buurman die psychotisch is.
Kan de beste gebeuren, helaas.
pi_94339095
quote:
10s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:11 schreef Thomass het volgende:

[..]

Ga je schamen.
Ja, slip of the pen. De buren beschuldigen ons daarvan, niet iets dat ik(wij) heb gedaan of zou doen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:28:52 #18
97111 ukga
Siewosie baas
pi_94339107
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Misschien moet je even met een merkstift een N achter gestoorde krabbelen. Dat zal hem leren!
:D _O-

Een 'N' in zn ruit krassen met een kraspen en daarna met een zwarte stift overheen :P
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:30:19 #19
337345 BrammetjeBraam
en Grootje Grutjes
pi_94339162
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:25 schreef Dagkaart het volgende:
ik kan me nou niet voorstellen dat dat 2e briefje door iemand van eind 60 is geschreven met die woordkeuze. :?
jij kent zeker weinig oude mensen?
pi_94339194
wat ik altijd bij die oudjes doe. de Jedi Mind Trick van Eddie Muprhy.

succes verzekerd! :Y

(de eerste minuut)
Onverslaanbaar eiwit, niet te kloppen.
pi_94339267
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:14 schreef ukga het volgende:
Als de politie langs beide partijen komt, zul je wel begrijpen dat die politie jullie partij trekt. Hij loopt er verward bij enzo. ik neem aan dat jij wel een fatsoenlijk uiterlijk hebt en normaal met een agent een gesprek kunt voeren.
Ik ben zo gewoon als zand aan het strand, en kan me normaal uitdrukken. Hoe die buurman zich tegenwoordig uitdrukt weet ik niet. Laatste keer met buurtbemiddeling deed zij het woord, hij was lichtelijk aggressief, vloog me bijna aan over de tafel heen. Hij heeft mijn vriendin ook al eens met de dood bedreigd. Daar nam de politie wél aangifte van op.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:35:11 #22
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_94339349
De buren maken zich schuldig aan smaad en smaadschrift.
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
pi_94339351
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef ukga het volgende:

[..]

:D _O-

Een 'N' in zn ruit krassen met een kraspen en daarna met een zwarte stift overheen :P
Komop, zoiets doe je niet!
pi_94339478
Maar wel belachelijk wat ze allemaal beweren. Het meest schokkende is nog omgezet worden van energieleverancier. Daarop heb ik Nuon, NEM, Essent en Oxxio gebeld, voor mij de meest aggresieve maatschappijen. Die geven allemaal toe dat dat niet zomaar kan. Of ze bellen terug voor een voice log als bevestiging (of nemen het direct op), of ze sturen een contract dat je ondertekend terug moet sturen. Je kunt dus niet "zomaar" even andermans energie omzetten van achter je PCtje.
pi_94339599
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 17:32 schreef eRKa het volgende:

[..]

Ik ben zo gewoon als zand aan het strand, en kan me normaal uitdrukken. Hoe die buurman zich tegenwoordig uitdrukt weet ik niet. Laatste keer met buurtbemiddeling deed zij het woord, hij was lichtelijk aggressief, vloog me bijna aan over de tafel heen. Hij heeft mijn vriendin ook al eens met de dood bedreigd. Daar nam de politie wél aangifte van op.
Onverzorgd en warrig...kan hij niet dement aan het worden zijn...zou een beetje te vroeg zij maar niet onmogelijk. ;( Heb ook wel eens meegemaakt dat de familie (en dat waren kinderen die beter moesten weten want eentje was er arts) dat zit te ontkennen terwijl het overduidelijk is dat de persoon dement aan het worden is...zeker als ze overdag in een nachtpon mompelend over straat lopen. ;( De gezamenlijke buren hebben toen de woningbouwvereniging ingeschakelt die op hun beurt weer maatschappelijk werk inschakelden. Die vrouw liep gewoon 's nachts de ringweg op en de buren hebben haar regelmatig weer thuis moeten brengen, een onhoudbare situatie dus. :{
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')