Wij wonen nu 11jaar in hetzelfde appartementgebouw, en horen tot de oorspronkelijke bewoners. Nieuw gebouwd, erin en niet vertrokken. In dit gebouw woont een koppel van eind 60, voor het oog best aardig mensen, maar zij is ietwat twisted. Veel gelul achter andermans rug om. Met hem heb ik het altijd prima kunnen vinden, altijd een praatje, samen klussen in het gebouw enz.
Enige tijd geleden kwamen wij er achter dat die vrouw kletspraat verkocht over mijn vrouw. Dat hebben we nagevraagd maar werd ontkend.
Even daarna zijn wij beschuldigd van het gooien van snoeppapiertjes in hun brievenbus. Dat is niet waar, maar onschuld kunnen we niet bewijzen. De politie doet er niks mee, maar leuk is anders. Het is even rustig geweest daarna, maar het begon opnieuw.
Wij (en ik met name) zouden ervoor hebben gezorgd dat:
- Het slot van hun berging met secondenlijm werd gesmeerd, ¤100,- reparatie
- Die mensen ineens vrachten spookpost en telefoontjes kregen
- Ze allerlei cadeautjes en welkomstgeschenken kregen bij abbonementen, valselijk op hun naam afgesloten
En als klap op de vuurpijl:
- Ze omgezet zijn van energieleverancier
Daar werden wij allemaal van beschuldigd, maar politie nam geen aangifte op want geen sluitend bewijs, slechts een vermoeden. Wij werden door de voorzitter VvE daarop aangesproken, maar weten van niks. Ik heb buurtbemiddeling ingeschakeld, maar dat leverde niks op. We hebben om de tafel gezeten, maar zijn niet nader tot elkaar gekomen. Het is dus blijven liggen.
Nu is weer twee keer het volgende gebeurt, "iets" is er gedaan met eigendommen van deze mensen, waarschijnlijk de auto of de ongedierteroosters eronder. De buurman hangt nu affiches achter het raam van zijn auto.
![2ahwtpc.jpg]()
![wu2xwo.jpg]()
Dat zijn wel gekke dingen, en niemand weet wat er aan de hand is. Ik veroed dat het met zijn roosters te maken heeft. De man is panisch voor marters, hij reed eerst een dikke duitser, die waren extreem gevoelig voor marters. Er stond een identieke auto naast, maar dat was geen probleem. Daarna kwam er een oud opeltje, die was OOK gevoelig voor marters en nu staat er een gloednieuw jap, en die is ALWEER geliefd bij marters. De man heeft nu raamwerken gemaakt met kippengaas en dat haalt hij voor elke rit weg, zet ze tegen de muur en sluit ze dan af. Geen gezicht in een algemene ruimte, is ook geen toestemming voor gevraagd aan de VvE.
Waarschijnlijk verschuift iets of iemand die roosters, en windt hij zich daar over op. Nu maakt hij iedereen dus uit voor gestoord.
Zij vrouw heeft tegen een buurvrouw verteld dat ze haar eigen man soms niet herkent. De man loopt ook onverzorgd rond, lange ongekamde haren, versleten kleren enz. Zijn vrouw schijnt er niks aan te kunnen doen.
Ik probeer het zo objectief mogelijk weer te geven, maar wat denken jullie ervan?
[ Bericht 0% gewijzigd door eRKa op 19-03-2011 17:27:41 ]