Het gaat toch om die relatie die hij heeft gehad, het is echt flip zelf geweest die die relatie heeft gehad het gaat dus wel om hem.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!
Ach het is zaterdag, ik doe hem nog een keer:quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef 5thencounter het volgende:
Zelfs als het duidelijk een foute druk is een streamlock, oftewel een dikke vinger in de reet voor de zo zeer gewaardeerde streamers!
Jo en Flip zijn neukkandidaten.... en die zijn Heilig in BB-land nog steeds!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.
En wat Bommie zegt, Jo en Flip zijn kindjes van God en volgens mij Stervio ook.
Dat hij verhaal is gaan halen is best begrijpelijk hij speelt 'n spel en het gaat om 'n leuk bedrag. Het enige wat mij irriteerde is dat hij dit niet alleen heeft gedaan maar samen met Jo verhaal is gaan halen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lof
BB-land?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jo en Flip zijn neukkandidaten.... en die zijn Heilig in BB-land nog steeds!
Het is een geheim wat hij te danken heeft aan de prestaties van een ander.. Of heeft Philip ooit goud gewonnen en weten we hier niets van?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:27 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Het gaat toch om die relatie die hij heeft gehad, het is echt flip zelf geweest die die relatie heeft gehad het gaat dus wel om hem.
Verder wie zegt dat flip met dit geheim het huis in wou ??? .... misschien had hij wel iets heel anders en is dit 'n besluit van de programmamakers.
true!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat dus, echt heel erg en heel laag gedrag.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.En wat Bommie zegt, Jo en Flip zijn kindjes van God en volgens mij Stervio ook.
Ik hoop niet dat je beoordeling van mannen ook zo is irl, echt ik hoop dat zo erg voor je!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat hij verhaal is gaan halen is best begrijpelijk hij speelt 'n spel en het gaat om 'n leuk bedrag. Het enige wat mij irriteerde is dat hij dit niet alleen heeft gedaan maar samen met Jo verhaal is gaan halen.
Je zult wel RLS-land bedoelen. Dit is geen BB, maar Secret Story, iets moeilijker voor je spellen.quote:
Oké hij heeft die prestatie niet zelf geleverd, maar dat wordt ook niet geopperd met zijn geheim. Het gaat duidelijk om de relatie.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:29 schreef versabommie het volgende:
[..]
Het is een geheim wat hij te danken heeft aan de prestaties van een ander.. Of heeft Philip ooit goud gewonnen en weten we hier niets van?
En verder heeft zo'n nietszeggende luie klotepeuter echt geen geheim
Echt niet. Jo wordt al panisch als hij haar iets teveel knuffelt. Haar Dennis kijkt 24/7 streams.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef 5thencounter het volgende:
U mag nú wakker worden... "knip"quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zult wel RLS-land bedoelen. Dit is geen BB, maar Secret Story, iets moeilijker voor je spellen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
U mag nú wakker worden... "knip"
Je kan verhaal gaan halen maar het is de manier waarop. Wat hij niet kan scheiden is dat er nu eenmaal genomineerd moet worden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:28 schreef Little_Lunatic het volgende:
[..]
Dat hij verhaal is gaan halen is best begrijpelijk hij speelt 'n spel en het gaat om 'n leuk bedrag. Het enige wat mij irriteerde is dat hij dit niet alleen heeft gedaan maar samen met Jo verhaal is gaan halen.
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef TimeJumper het volgende:
Dat dus, echt heel erg en heel laag gedrag.
en wat je ook van Servio kan zeggen, ik kan me niet voorstellen of tenminste zo laag gedrag heb ik nog niet gezien van hem.
Ik vind Flip gewoon een walgelijke laag knulletje, en dat stasiverhoor tesamen met Joanneom te kotsen zeg.
Ik hoop voor hun dat ik ze nooit tegenkom want dan ventileer ik mijn mening toch eens effe
Geen woord aan toe te voegen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:30 schreef versabommie het volgende:
Ik hoop niet dat je beoordeling van mannen ook zo is irl, echt ik hoop dat zo erg voor je!
Het was gewoon geestelijke mishandeling!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |