krijgen gelijk huishoudelijke mededelingen johquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:12 schreef Stability het volgende:
waarom nou streamlock! het geheim word toch niet geraden !
echt veel streamlocks ja.. en wij zijn zo stom om te blijven kijken hahaha dat is het ergste van allesquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
krijgen gelijk huishoudelijke mededelingen joh
ik kan me geen rls herinneren waar zoveel sl waren
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:03 schreef beequeen het volgende:
Ben jij een Flipfan? Dat is de grootste bekstekker in het huis.
Ja, Filip is de beste tot nu toe !! En een lekker ding om te zien !!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Het spel gaat om geheimen raden. Hij doet dat het beste (combineren van clues e.d.).
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lofquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lof
sluit ik me ook geheel bij aanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
wil ik nog aan toevoegen dat iemand die zulke vieze spelletjes doet tegen vrouwen zoals hij tegen Monique flikte wat mij betreft eerder een enorm teringhard pak slaag verdient ipv lof
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:22 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh.. Flip krijgt nagenoeg alles van de regie praktisch in zijn schoot geworpen... En daarnaast bijna een niet te raden geheim want het geheim gaat niet eens over die niksnuttende lamlul zelf!
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:23 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zijn reactie op de nominaties en het opnemen van de telefoon was walchelijk. Ook zij stasi-verhoor van Mo, samen met Jo, was te erg voor woorden.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |