En dat is nooit goed duidelijk gemaakt in de media. De media gaat alleen maar over Iran, Iran en Iran.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Absoluut, Libië doet het ook relatief goed vergeleken met andere landen in de Arabische wereld. Maar economie is niet alles -- de repressie behoort ook tot de hoogste van de Arabische wereld.
Klopt. Maar voor de gemiddelde burger is "brood" belangrijker dan het recht om het stemmen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Absoluut, Libië doet het ook relatief goed vergeleken met andere landen in de
Arabische wereld. Maar economie is niet alles -- de repressie behoort ook tot de
hoogste van de Arabische wereld.
Ja goh, de stommelingen va het Westen hebben hem ook geen uitweg gegeven. Wat moet ie anders?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik denk dat Khadaffi tot zijn dood dorgaat
Maak dan meteen even wat foto's voor in het topic.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
LEEUWARDEN STUURT 2 F16'S![]()
IK GA UIT MIJN RAAM KIJKEN MANG
Vanaf vliegbasis Leeuwaarden zijn 2 f-16's opgestegen dus dan klopt dit bericht vanuit Nederlandse zijde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef yavanna het volgende:
BBC
2pm
Qatar and several European nations, including Belgium, the Netherlands, Denmark and Norway have confirmed that they will be taking part in a UN-sanctioned military intervention in Libya, AFP reports, citing a diplomatic source.
#
Timestamp:
5:48pm
US officials say that while their ships and aircraft are ready to take part in military action in Libya, they have not done so yet.
Ik heb liever een huis, eten, tv en een VW Golf maar geen stemrecht, dan een kutleven op het plattland van corrupt Bulgarije.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Klopt. Maar voor de gemiddelde burger is "brood" belangrijker dan het recht om het stemmen.
Een Libische vluchteling in Egypte verwoorde het goed. Hij gaf toen aan niet voor Gadaffi te zijn, niet voor de oppositie te zijn maar gewoon zijn gezin wil beschermen en voeden.
Al is de kans klein dat hij mijn huis overgaat, Ik woon in leidenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Maak dan meteen even wat foto's voor in het topic.
Hij heeft al 5 uitwegen gekregen.. hij kan NU nog steeds weglopen als ie wil...quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Ja goh, de stommelingen va het Westen hebben hem ook geen uitweg gegeven. Wat moet ie anders?
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:00 schreef Ajacied422 het volgende:
LEEUWARDEN STUURT 2 F16'S![]()
IK GA UIT MIJN RAAM KIJKEN MANG
Waarheen dan? Je moet hem officieel garanderen dat hem niks overkomt.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Hij heeft al 5 uitwegen gekregen.. hij kan NU nog steeds weglopen als ie wil...
Dat bedoel ikquote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Lagrinta het volgende:
Ik heb liever een huis, eten, tv en een VW Golf maar geen stemrecht, dan een kutleven op het plattland van corrupt Bulgarije.
Oh, ik dacht dat je er dichtbij woonde.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Al is de kans klein dat hij mijn huis overgaat, Ik woon in leiden
Je hebt nog nooit een straaljager gezien?quote:
jouw keuzequote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:02 schreef Nibb-it het volgende:
Ik zet Nederland in het lijstje van de OPNog meer?
Oeh, de Amerikanen gaan weer doen waar ze goed in zijn: mensen bombarderen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 17:01 schreef yavanna het volgende:
AP: Officials say U.S. is not involved in first action over Libya but plans sea-launched missile attack
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |