quote:AMSTERDAM - Om te voorkomen dat luchtafweergeschut en andere strategische doelen door westerse jets worden aangevallen, hebben aanhangers van de Libische leider Kaddafi menselijke schilden gevormd.
Rondom de doelen zouden zich tientallen of honderden volgers van Kaddafi hebben verzameld, zo blijkt uit beelden van de Libische staatstelevisie. Of zij daar vrijwillig staan of gedwongen zijn, is nog niet duidelijk.
Dat sowieso. Neemt niet weg dat er genoeg mensen meeprofiteren. Een ronde Tripoli bewijst dat wel, alhoewel ik zelf geen idee heb van de situatie in Benghazi bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Ja maar het is niet zo goed verdeeld. Dat
GDP per capita is zo hoog door de olie.
Dat heb ik nog niet eerder gehoord.quote:
als in leiding?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef yavanna het volgende:
Skynews: Sources: No-fly zone over #Libya will be coordinated by U.S. central command
voor mummies, of spokenlegerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Dat heb ik nog niet eerder gehoord.
Gister wel het bericht dat Khaddafi lijken aan het verzamelen was. Waarvoor wist niemand.
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:55 schreef Eenskijken het volgende:
CNN is wel een stuk beter in live verslag dan NOS btw...
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:53 schreef Infection het volgende:
[AMSTERDAM - Om te voorkomen dat luchtafweergeschut en andere strategische doelen door westerse jets worden aangevallen, hebben aanhangers van de Libische leider Kaddafi menselijke schilden gevormd.
Rondom de doelen zouden zich tientallen of honderden volgers van Kaddafi hebben verzameld, zo blijkt uit beelden van de Libische staatstelevisie. Of zij daar vrijwillig staan of gedwongen zijn, is nog niet duidelijk. ]
Ik zat meer te denken om net te doen alsof de NAVO al die mensen heeft gedood. Terwijl zijn eigen leger het was.quote:
Absoluut, Libië doet het ook relatief goed vergeleken met andere landen in de Arabische wereld. Maar economie is niet alles -- de repressie behoort ook tot de hoogste van de Arabische wereld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Dat sowieso. Neemt niet weg dat er genoeg mensen meeprofiteren. Een ronde Tripoli bewijst dat wel, alhoewel ik zelf geen idee heb van de situatie in Benghazi bijvoorbeeld.
Tja... de bron is de Telegraaf, dus neem het maar niet al te serieus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:55 schreef yavanna het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij is het meer ''gezichtsbedrog'' dan dat er echt veel mensen op veel plekken zijn.
Dan heeft ie dat goed afgekeken van Saddam en Hezbollah.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken om net te doen alsof de NAVO al die mensen heeft gedood. Terwijl zijn eigen leger het was.
Dat spookt ook in mijn hoofdrondquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken om net te doen alsof de NAVO al die mensen heeft gedood. Terwijl zijn eigen leger het was.
Dat ben ik wel weer dan.quote:
Let maar op mijn woorden. Over een paar dagen worden er beelden getoond van stapels lijken en daar wordt dan bij gezegd dat de NAVO hun heeft vermoord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:57 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Dan heeft ie dat goed afgekeken van Saddam en Hezbollah.
En dat is nooit goed duidelijk gemaakt in de media. De media gaat alleen maar over Iran, Iran en Iran.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Absoluut, Libië doet het ook relatief goed vergeleken met andere landen in de Arabische wereld. Maar economie is niet alles -- de repressie behoort ook tot de hoogste van de Arabische wereld.
Klopt. Maar voor de gemiddelde burger is "brood" belangrijker dan het recht om het stemmen bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:56 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Absoluut, Libië doet het ook relatief goed vergeleken met andere landen in de
Arabische wereld. Maar economie is niet alles -- de repressie behoort ook tot de
hoogste van de Arabische wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |