Een half topic maarquote:
Geen slagroom gek, Vanille ijs.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
+2 ... ik wil er graag slagroom bij...
Oh wat is de laatste roddelquote:
Geeeeeeeeeeeeeen idee.... zoals elke soap ...gaat ook de Singles soap meestal niet over zware onderwerpen....quote:
Dus niemand zwanger, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, dood, etcquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:41 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeen idee.... zoals elke soap ...gaat ook de Singles soap meestal niet over zware onderwerpen....
Ach, niet overdrijven, wie neukt met wie, dat is al genoeg info. Praat me even bij.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus niemand zwanger, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, dood, etc
Zwanger... momenteel niet..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus niemand zwanger, verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden, dood, etc
Tsja... hoe moet ik dat wetenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, niet overdrijven, wie neukt met wie, dat is al genoeg info. Praat me even bij.
Ik neuk met niemand en niemand neukt met mij. De rest geen ideequote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, niet overdrijven, wie neukt met wie, dat is al genoeg info. Praat me even bij.
Nee ik ben weer helemaal bijquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:45 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Zwanger... momenteel niet..
Verliefd... dit is Singles
Verloofd... nope
Getrouwd... alleen onze air en superms
Gescheiden >>> barbs maar die is weer verliefd
Dood... ik niet in ieder geval
Aan de drugs... uhm E_M natuurlijk (just in the good way)
Uhm auto's check en check
mis ik iets?
Ja ik heb een broer op Fok! alleen hij komt er niet meerquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:46 schreef -Engel- het volgende:
Oja.... hebben wij al een verloren gewaande tweelingbroer of zus?
Dat lijkt me echt een hel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:51 schreef tijnbrein het volgende:
http://www.bibelot.net/ProgrammaDetail.aspx?id=1171
Voor wie speed wil daten
Ik niet... vraag het Peuquote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het niet, iemand moet het toch wel weten.
ik vond het wel leuk.quote:
Kan nooit erger zijn dan op Paiqquote:
Waarom niet? Dat is toch leuk.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan op Paiq
Ennuh... ik ga vanavond naar een feest waar ze eerst een spel gaan doen
Ik ben benieuwd..... hoop niet dat het een soort van zaklopen wordt ofsow
Nog mensen daarvan later nog gezien?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik vond het wel leuk.Ook al is het best moeilijk om zo gefoceerd met iemand te moeten praten binnen een bepaalde tijd.
Paiq.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 14:54 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan nooit erger zijn dan op Paiq
Ennuh... ik ga vanavond naar een feest waar ze eerst een spel gaan doen
Ik ben benieuwd..... hoop niet dat het een soort van zaklopen wordt ofsow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |