Mwah, daar kan ik niet aan tippen hoor, die was wel een niveautje hoger (of lager, net hoe je het wil zienquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dit is net zo erg als mijn opmerking van gisteren
Ik vind het er om hangenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:11 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Mwah, daar kan ik niet aan tippen hoor, die was wel een niveautje hoger (of lager, net hoe je het wil zien)
Je vind ons heus wel lief. Maar goed, desondanks ga ik douchen, ik zal m'n mond wel even spoelen met die nare taal van mij.quote:
Ik heb niets gedaanquote:
ik nietquote:
vreselijkquote:
nog maar een paar nachtjesquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
Waarom krijg ik adds over vreemdgaan en schaamlipcorrecties op de mobiele layout?
Vooral in Singles, je moet toch eerst bezet zijn wil je kunnen vreemdgaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef Yuki het volgende:
Waarom krijg ik adds over vreemdgaan en schaamlipcorrecties op de mobiele layout?
Vreemdgaan kan ik niet en een labiacorrectie heb ik helemaal niet nodigquote:
Dit dus!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:41 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooral in Singles, je moet toch eerst bezet zijn wil je kunnen vreemdgaan
DOE HET NIET!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:45 schreef Watertornado het volgende:
Ik zie hier net dat de open universiteit vindt dat ik een cursus psychologie moet doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
DOE HET NIET!!!!Serieuze 50+ singles (sic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter onethisch dan oneetbaar
Misschien hebben die wel iets aan de andere ADSquote:
quote:
Is er hier op Fok! wel iemand die in die catogorie valt?quote:
Oh vast welquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is er hier op Fok! wel iemand die in die catogorie valt?
Over een paar jaar val ik op die catogoriequote:
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over een paar jaar val ik op die catogorie
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles komt bij hem die weet te wachten.
Ah jij valt op ouder dus... Weet eigenlijk niet eens hoe oud jij bent.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Over een paar jaar val ik op die catogorie
Ik word ouderquote:
Goeie wijn verjaard nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles komt bij hem die weet te wachten.
28quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ah jij valt op ouder dus... Weet eigenlijk niet eens hoe oud jij bent.
wanneer is het boekendag?quote:
Als je een boekenweekgeschenk hebt, dan kan je morgen (vandaag) gratis reizen met de treinquote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:30 schreef cafpow het volgende:
[..]
wanneer is het boekendag?
Ik heb trouwens gisteren een boek uitgelezen dat ik al vanaf mijn heenreis opvakantie uit probeerde te krijgenmaar helaas vondt ik het niet zo'n interesant boek. Maar ach was ook op laatste moment gekocht om de 13 uur durende reis uit te houden..
En een hot foon!quote:
Nee, hij is dichtquote:Op zondag 20 maart 2011 00:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Is dit topic nu nog open?
Werkdag weer voorbij![]()
De deuren waren anders gewoon dicht toen ik thuis kwam hoorquote:Op zondag 20 maart 2011 00:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zie je die open deur?
Die trapte je net in
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |