Foto toegevoegdquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef vosss het volgende:
Foto's zouden denk ik de verkoop kunnen bespoedigen
Ik ben er 1x mee gevallen, in een rare bocht.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:42 schreef vosss het volgende:
Niet dat ik interesse heb verder ofzo hoor, maar fietst zoiets nou makkelijk? Ik bedoel voordat je er aan gewend bent dan. Stap je zo op en fiets je er probleemloos mee weg of flikker je eerst een paar keer gigantisch op je bek als je nog nooit op een ligfiets gelegen hebt?
Ligt er maar aan wat je verwacht. Gewoon een computertje met snelheid en afstand.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:45 schreef welkominspace het volgende:
en wat voor een computer bedoel je?
Pak je de trein hierheen, hij mag gewoon mee terug op een fietskaartje.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef BORRREETJEEE het volgende:
Jammer dat hij in Maastricht staat, anders had ik wel interesse!
Pffft, 3 uur en 40 minuten enkele reis, dat doe ik echt niet!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:56 schreef eRKa het volgende:
[..]
Pak je de trein hierheen, hij mag gewoon mee terug op een fietskaartje.
Och, maak je er een leuk weekendje van. Voor dat geld heb je een leuke fiets, aankoop was destijds 1800 gulden. Dus gaat nu voor een schijntje weg.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 12:22 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Pffft, 3 uur en 40 minuten enkele reis, dat doe ik echt niet!
En mensen met fietsen in de trein.![]()
Aandacht is getrokken !quote:
Dank voor je snelle reaktie.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 18:21 schreef eRKa het volgende:
Een klikpedaal is een pedaal waar je met een soort van skibinding je schoen in vast kunt klikken. Daar heb je speciale schoenen voor nodig, maar hier is dat geen probleem want de andere kant is gewoon normaal pedaal.
Algehele staat: Prima. Hooguit een beetje poetsen.
Van de pedalen af schieten valt heel erg mee, niks om je zorgen over te maken. Maar ik had die pedalen over, en het rijdt gewoon prettig met een fijne spd klikschoen.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:14 schreef jaspernl het volgende:
[..]
Dank voor je snelle reaktie.
Op een gewone fiets met gewone pedalen kun je er niet zomaar af schieten. Bij een ligfiets lijkt me dat je liever wel vast zit aan de pedalen omdat je er anders gemakkelijk af glijdt. Of valt dat in de praktijk wel mee?
ok. de trein ga ik dan gewoon proberen. Lijkt me een betere optie dan een vuurdoop van 100+ km...![]()
Bod accoord?
Dom dom dom, Maastricht.quote:
u've got mailquote:Op dinsdag 22 maart 2011 20:45 schreef eRKa het volgende:
Jaspernl is nog steeds de hoogste dus, bod is accoord tenzij er een hogere bieder serieus wordt.
Jasper, neem even contact op per PM/DM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |