Ik had je donderdag een PM gestuurd maar omdat je nog niet gereageerd had heb ik hem maar hier in de verkoop gegooid!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:51 schreef Waddapatja het volgende:
Shoot! Weer te laat voor het jurkje
En... past ie ?
ooohhh men.. Wel loif dat je nog aan me gedacht hebt. Maar ik ben blijkbaar niet actief genoeg op fok ;-)quote:Op maandag 28 maart 2011 20:55 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik had je donderdag een PM gestuurd maar omdat je nog niet gereageerd had heb ik hem maar hier in de verkoop gegooid!
Haha, nee sorry! Maar misschien dat je nog een kans maakt bij isetmyfriendsonfire als ze hem niet past!quote:Op maandag 28 maart 2011 21:00 schreef Waddapatja het volgende:
[..]
ooohhh men.. Wel loif dat je nog aan me gedacht hebt. Maar ik ben blijkbaar niet actief genoeg op fok ;-)
Ah jammer!quote:Op maandag 28 maart 2011 16:41 schreef Spees_Eend het volgende:
Mensen die het jurkje uit de OP (dat 1e zwarte jurkje) zo leuk vonden en kleiner zijn dan ik mogen hem alsnog van me overnemen!
Ik heb hem binnengekregen en hij is heel mooi, maar ik vind hem iets te kort voor mij. Ik ben 1,72m.
Ik bied hem voor dezelfde prijs (15 incl.) aan!
SSB in je topic. Dat kon niet goed gaanquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:52 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik heb gefapt op de foto's in de OP
Dat betekent dat je er aantrekkelijk uit gaat zien in deze kleding dames, vooral kopen !
Je dacht, een PM is niet genoeg, ik zet het ook even op het forum?quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Ik heb nog steeds niks ontvangen, beeetje raar.
Mijn excuus.quote:Op donderdag 31 maart 2011 17:47 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
We wachten nog wel even af en stel nou dat ie écht kwijtraakt in de post dan verzinnen we wel een oplossing.
Gelukkig!!quote:Op vrijdag 1 april 2011 16:40 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Mijn excuus.Hij is vandaag toch binnen gekomen. En hij past perfect.
Nog maals mijn excuus.
Oki, bedankt!quote:Op donderdag 7 april 2011 13:23 schreef Symphonic het volgende:
Omdat ik het eerst even uitgesproken wilde hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |