Dat dus. Snel je moves maken, en niet rustig wachten totdat ze gekozen heeft, want dan grijpt die andere dude zn kansen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:53 schreef mikemareen het volgende:
Zorg ervoor dat je op zeer korte termijn (dit weekend) wat met r gaat drinken (en eten).
Maak je moves op het einde van de avond en wedden dat jij haar vriendje wordt ;-)
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan he, ik ben geen telefoon bij de mediamarkt, waar zo'n griet een paar weken over kan twijfelen welke ze wil en er dan eentje achter de hand houdt mocht de andere niets zijn.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:00 schreef destrovel het volgende:
[..]
Dat dus. Snel je moves maken, en niet rustig wachten totdat ze gekozen heeft, want dan grijpt die andere dude zn kansen.
Kom op Daniel, doe ff aardig. Die jongen is 15, de hormonen gieren door ze lijf etc. Doe es meedenkenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan he, ik ben geen telefoon bij de mediamarkt, waar zo'n griet een paar weken over kan twijfelen welke ze wil en er dan eentje achter de hand houdt mocht de andere niets zijn.
Ik wil best mee denken, het principe is simpel, de brutaalste hebben de halve wereld.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kom op Daniel, doe ff aardig. Die jongen is 15, de hormonen gieren door ze lijf etc. Doe es meedenken
Eens. Wtf.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik heb daar altijd zo'n hekel aan he, ik ben geen telefoon bij de mediamarkt, waar zo'n griet een paar weken over kan twijfelen welke ze wil en er dan eentje achter de hand houdt mocht de andere niets zijn.
Dit dus.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 11:34 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Eens. Wtf.
Laat die chick maar lekker die ander kiezen dan. Als iemand niet 100% voor mij gaat, hoeft het wmb al niet meer. Graag of niet hoor.
quote:Ben ik de enige die denkt, dit slaat helemaal nergens op... ? Ze vindt beide leuk? Pardon. Het is 2011, niet meer de middeleeuwen. Zo dadelijk draait het uit op een competitie of biedingswedstrijd (ik zou inzetten op 10 breezers en van te voren goed bedenken wat je absolute maximum is). Zulke vrouwen daar kan alleen maar drama van komen. Behalve Daniel zijn comment (heel terecht), krijg je zo dadelijk dan na 1 week weer de discussie; heb ik er wel juist aan gedaan? Je bent 15 jaar, hou het gewoon even lekker simpel. Je bent nog jong en hebt nog meer dan genoeg tijd voor relationele problemen.
Dit dus.quote:Op woensdag 6 april 2011 15:02 schreef Cat_Tank het volgende:
Negeer haar volkomen en flirt met andere mooie dames. Een beetje stereotype pubermeid flipt daar zo erg van dat ze meteen je claimerige vriendinnetje wordt.
helemaal waar, als er één ding is waar ik een hekel aan heb dan zijn het wel wispelturige dramaqueens..quote:Op donderdag 7 april 2011 12:00 schreef HugoBaas het volgende:
Dit is nu al gedoemd om te mislukken.
Als ze je echt leuk vindt hoeft ze niet te twijfelen.
quote:Op dinsdag 12 april 2011 10:38 schreef DitBenIk91 het volgende:
[..]
helemaal waar, als er één ding is waar ik een hekel aan heb dan zijn het wel wispelturige dramaqueens..
Mijn meid moet weten wat ze wil.
Je moet haar opeisen. Ze kan niet kiezen? Ze heeft geen keuze, jij neemt haar! Als jij het niet doet, dan gaat een ander met haar vandoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 10:49 schreef Omniaer het volgende:
Hallo,
Ik ga al een tijdje met een leuke meid om, we vinden elkaar allebei erg leuk, dat zegt zei ook.
Alleen er is een probleem, ze vindt ook een andere jongen nog erg leuk die ze al veel langer kent als mij... hoe pak ik dit aan? want mooi niet dat ik haar ga delen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |