dan heb je wel lef!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
dat spul heb ik ook, gebruik het altijd als ik verkouden ben en als ik hoofdpijn heb, nog nooit op m'n rug uitgeprobeerd. Zou het op m'n oog ook werken![]()
![]()
![]()
ik had meer baad bij tokoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:59 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ga ik zeker proberen als ik er dan nog last van heb, ik heb trouwens nog wel tijgerbalsem liggen
nee, ik heb helemaal geen lef, ik ben heel laf, wat toko tholin op m'n oog smeren betreft dan hèquote:
ben je nu overgestapt naar alleen maar 2e laatste peuken ??quote:
*doet mee, maar kan nog niet beslissen of het de laatste is voor ze gaat slapenquote:
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:02 schreef bollokus het volgende:
[..]
ben je nu overgestapt naar alleen maar 2e laatste peuken ??
ok, voor deze keer danquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vandaag wel, trek deze stoel niet langer, kan het beste gaan liggen denk ik
uiteraard ik zou niet durven om niet te komen morgenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:04 schreef bollokus het volgende:
[..]
ok, voor deze keer dan
we willen je morgen er natuurlijk weer bij hebben![]()
denk het wel, lekker languit, pilletje, tijgerbalsem, en morgen de toko erop, komt het dik in ordequote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:03 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
vandaag wel, trek deze stoel niet langer, kan het beste gaan liggen denk ik
komt vast en zeker goedquote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:06 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
denk het wel, lekker languit, pilletje, tijgerbalsem, en morgen de toko erop, komt het dik in orde
doei jesje, truste, slaapze en beterschap met je au rug!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
peukie is op ga jullie verlaten tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
slaap lekker jes!!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:07 schreef jesje1982 het volgende:
peukie is op ga jullie verlaten tot morgen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
van het zelfde slaap lekker!!!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mijn ene oogje te rusten leggen. Tot morgen allemaalllllllllll Sweat Dreams
doeiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 01:11 schreef Ceetje.. het volgende:
Ik ga er ook vandoor, mijn ene oogje te rusten leggen. Tot morgen allemaalllllllllll Sweat Dreams
doeiiiii
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Snuffel, sniffel....Wat is het hier schoonquote:Op zaterdag 19 maart 2011 09:10 schreef bollokus het volgende:
de boel ziet er nog netjes uit
zo u een bakje! en tot vanaaf!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |