OK, toen het zo koud was in de winter en de kratjes hertog jan nog vanb hout waren, en ik elke avond kegel was om de kachel aan te houden......quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is dus wel heel erg lang geleden... Sinds de industrialisatie is het water aardig vervuilt en de Kamasutra is uit de 2e eeuw nC :-)
Dat is tenminste een tijd die ik mij ook nog herinner. Behalve de elke avond kegel... mijn vader stopte gewoon wat nieuwe kolen in de kachel.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:17 schreef bollokus het volgende:
[..]
OK, toen het zo koud was in de winter en de kratjes hertog jan nog vanb hout waren, en ik elke avond kegel was om de kachel aan te houden......
Zit je aan de andere kant van de wereld dat je ons goedemorgen wenst?quote:
goedenmorgenquote:
zo lang is dat niet geleden hoor, heb net nog een blokje erop gelegt werd me toch iets tekoudquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dat is tenminste een tijd die ik mij ook nog herinner. Behalve de elke avond kegel... mijn vader stopte gewoon wat nieuwe kolen in de kachel.
Hoe oud is jouw Hertog Jan dan wel niet als je die nog uit een houten kratje haaldquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo lang is dat niet geleden hoor, heb net nog een blokje erop gelegt werd me toch iets tekoud
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Hoe oud is jouw Hertog Jan dan wel niet als je die nog uit een houten kratje haald
22.00 dusquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:26 schreef superkokje het volgende:
[..]
nee zeker niet, denk dat ik zeker nog een 1/2 uur bezig ben.
Uurtje rijden. Dus
ik krijg ze altijd van miss J maar die heeft haar dansstappers aangetrokkenvanavond... moest ik ergens een kratje vandaan toveren krij je datquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:24 schreef bollokus het volgende:
[..]
zo lang is dat niet geleden hoor, heb net nog een blokje erop gelegt werd me toch iets tekoud
37 sec ..........rekenwonderquote:
ach gossie moet je nu zelf voor bier zorgen?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:29 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik krijg ze altijd van miss J maar die heeft haar dansstappers aangetrokkenvanavond... moest ik ergens een kratje vandaan toveren krij je dat
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
zo ongeveer plusminus. hou het maar op 1/2 11
quote:
dan steek ik er nog lekker eentje op!quote:
zowiezo vandaag gaan we gewoon rokenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
dan steek ik er nog lekker eentje op!
Klopt..quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:32 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
zowiezo vandaag gaan we gewoon roken
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik kan trouwens weer een beetje lopen! dus ben erg blij
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:35 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
ik kan trouwens weer een beetje lopen! dus ben erg blij
Forum Opties | |