=> Carnaval, thats why.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb ik weer hoor, heb een telefoonnummer gekregen van een meid tijdens carnaval. Tijd niets mee gedaan en toch maar eens gebelt. Nou heel enthousiast was ze en leuk dat ik belde bla bla bla.
Maar mevrouw blijkt getrouwd WTF! Waarom geef je dan je nummer aan een wild vreemde dronken agent.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:44 schreef Wicked-Game het volgende:
Heb ik weer hoor, heb een telefoonnummer gekregen van een meid tijdens carnaval. Tijd niets mee gedaan en toch maar eens gebelt. Nou heel enthousiast was ze en leuk dat ik belde bla bla bla.
Maar mevrouw blijkt getrouwd WTF! Waarom geef je dan je nummer aan een wild vreemde dronken agent.
Nee idd, mannen doen zoiets nooit.quote:
Zonder relatie kán je niet vreemdgaanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:47 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee idd, mannen doen zoiets nooit.
Ik bedoel hem toch ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zonder relatie kán je niet vreemdgaan
Ohja, t is een Pyama party, wordt lache met mijn nacht outfitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:55 schreef PeuRac het volgende:
Fijn, dit weekend geen plannen en komend weekend twee feestjes op 1 avond en een lunch, daar tussen niks te doen
Nice, Matrixx, is alweer een jaartje of 5 geledenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:58 schreef Wicked-Game het volgende:
Morgenavond Javier Guzman, en daarna reis ik door naar Nijmegen naar The Matrixx. Vriend van me doet MC werk en moet daar werken. Dus free entree en drankjeshoppaaaa
Geen idee, vast wel want hij wordt alleen gevraagd bij thema feesten en festivals.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice, Matrixx, is alweer een jaartje of 5 geledenis er wat bijzonders morgen avond?
Trustequote:
Heul nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Wij hebben een vrouwen avondje!
Wie is wij?quote:Op zaterdag 19 maart 2011 00:25 schreef automatic_ het volgende:
Hehe. Wij hebben een vrouwen avondje!
Ik wacht....quote:
Lesbo actionquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |