SPOILER: NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Hmm ik zit nu al te wachten tot jij een bikini of nieuw lingeriesetje koopt, ga ik ook roepen! FOTOquote:
Beter idee, geef t dr cadeauquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik zit nu al te wachten tot jij een bikini of nieuw lingeriesetje koopt, ga ik ook roepen! FOTO
nice, wanneer ga je?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef BeamofLight het volgende:
Midweekje Algarve/Lissabon geboekt vanmiddag
Lekker chillen op die portugese billen
Scheelt het even dat ik een arme sloeber benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:27 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Hmm ik zit nu al te wachten tot jij een bikini of nieuw lingeriesetje koopt, ga ik ook roepen! FOTO
Ah leuk man!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
deze maar dan in het felrood
[ afbeelding ]
Goed idee, alleen als ik zoiets cadeau geef dan moet het geshowt worden en ben bang dat het dan toch weer snel uit is en ik andere handelingen aan het verrichten benquote:
bindt ze je toch gewoon vast voordat ze gaat showenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Goed idee, alleen als ik zoiets cadeau geef dan moet het geshowt worden en ben bang dat het dan toch weer snel uit is en ik andere handelingen aan het verrichten ben
Prima deal toch? Money well spendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Goed idee, alleen als ik zoiets cadeau geef dan moet het geshowt worden en ben bang dat het dan toch weer snel uit is en ik andere handelingen aan het verrichten ben
misschien maakt dat het alleen maar spannender voor hemquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bindt ze je toch gewoon vast voordat ze gaat showen
Tofquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:28 schreef Memento-Mori het volgende:
deze maar dan in het felrooden de stomme strik wegdenken
[ afbeelding ]
aah, dat is al lekker vlotquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:29 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als MissB het goed doet wel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
misschien maakt dat het alleen maar spannender voor hem
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon vastbinden, showen en wegwezen
Dat is mij nog nooit overkomen...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:32 schreef Memento-Mori het volgende:
gewoon vastbinden, showen en wegwezen
Softie ben je ookquote:
Neuh maar als ik iemand vastbind, is dat niet met het idee daarna weg te gaan he.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:33 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Dat is mij nog nooit overkomen...te groot aantrekkingskracht
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |