rot op!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:56 schreef El_Matador het volgende:
http://www.porcao.com.br/porcaoSite/menu/cortes_de_carne.php
LEKKER vleesch eten vanavond!![]()
![]()
Geen ferrari dus..... hmm hmm... ik weet in ieder geval dat bepaalde luxe stoelen niet aan mij besteed zijn.... dus.. uhm... mclaren (oe of een aston martinquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:52 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
In principe kan je kiezen inderdaad uit welke en BoL regelt. Klinkt arrogant, maar goed. It's the truth. (Disclaimer: niet met die oude Italiaanse troep aankomen svp)
Mag ik je ook ophalen zonder auto?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen ferrari dus..... hmm hmm... ik weet in ieder geval dat bepaalde luxe stoelen niet aan mij besteed zijn.... dus.. uhm... mclaren (oe of een aston martin) Of zo'n lelijk eendje
ik heb geen Mclaren, mag t ook met een 10jr oude Volvo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:59 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Geen ferrari dus..... hmm hmm... ik weet in ieder geval dat bepaalde luxe stoelen niet aan mij besteed zijn.... dus.. uhm... mclaren (oe of een aston martin) Of zo'n lelijk eendje
Ja....weltrustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
as in welterusten / ik ben er weg van ?
Weltrustenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja....weltrusten![]()
Tot morgen skatjes... of zondag..,. of maandag
dat wordt ver fietsen Tijntje... heeeeeeeeel ver fietsenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik je ook ophalen zonder auto?
Slaap lekker, fijn weekendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ja....weltrusten![]()
Tot morgen skatjes... of zondag..,. of maandag
Die heb je wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik heb geen Mclaren, mag t ook met een 10jr oude Volvo?
Hahahaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
dat wordt ver fietsen Tijntje... heeeeeeeeel ver fietsen
quote:
En als die vent nu eens geen auto heeft?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
Het maakt toch geen ruk uit met wat voor auto een vent je op komt halen?
Dan moet ik hem ophalen hequote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En als die vent nu eens geen auto heeft?
ooh jawel hoor, bij oppervlakkige mensen welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:07 schreef missbehavin het volgende:
Het maakt toch geen ruk uit met wat voor auto een vent je op komt halen?
dat is dan wel weer lamequote:
Och, het is handiger als een man wel een auto heeft, maar het is geen deal breaker hoor.quote:
Wanneer kom je mij ophalen?quote:
snap ik, maar is wel makkelijkerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 23:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Och, het is handiger als een man wel een auto heeft, maar het is geen deal breaker hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |