Dat is verrot manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gecondoleerd, mijn 75 is gestolen twee maanden terug
Nope, dan doet die boem in de uitlaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar niet boem tegen een andere auto of ding mag ik hopen![]()
Dat is geen vergelijkingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is verrot man![]()
Mijn verdriet is goed gemaakt met een splinternieuwe VW Polo 1.2 Turbo/Compressor
Ik heb nu eerst een plaatje nodigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar goed, je wordt opgewonden van een 2cv? Heb ik tot mijn beschikking!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nu eerst een plaatje nodig
Straks is het zo'n zeepkist ofzo
Mijn collega is ook goed in naaienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Safety en security
Koken
uhm...
Naaien(het is vrijdagavond mag ik
)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel voor je uit gereden
Maar toen had je je oude nog..
Moeilijk he, kiezenquote:
Dit is ook mijn eerste non-Alfa sinds 5 jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking![]()
En t is zeker verrot, rij nu voor t eerst sinds mn rijbewijs geen Alfa meer
Nee joh, ik ga uiteraard voor Patsyquote:
Standaard Cabrio trouwensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nu eerst een plaatje nodig
Straks is het zo'n zeepkist ofzo
Ik ook! Je weet wat een GPS/GSM jammer is?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste non-Alfa sinds 5 jaar
Ik heb trouwens een GPS systeem in mijn auto laten bouwen. Dus ik wens de dief die mijn auto wilt stelen heel veel plezier
Jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ook! Je weet wat een GPS/GSM jammer is?
Wil ook wel meedoenquote:
8 jaar hierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dit is ook mijn eerste non-Alfa sinds 5 jaar
Ik heb trouwens een GPS systeem in mijn auto laten bouwen. Dus ik wens de dief die mijn auto wilt stelen heel veel plezier
Think again. De dikke benzen/bmw's/audi's verdwijnen als sneeuw voor de zon, die lui hebben zulke apparatuur standaard in het arsenaalquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar ik hoop dat de Polen dom genoeg blijven
Ja deze zijn leuk ja.....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:40 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Standaard Cabrio trouwens
[ afbeelding ]
Mijn Polo kost geen 50 ruggenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Think again. De dikke benzen/bmw's/audi's verdwijnen als sneeuw voor de zon, die lui hebben zulke apparatuur standaard in het arsenaal
Allemaal opbokken. Engel is van mijquote:
Woord bij daad houdenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Allemaal opbokken. Engel is van mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |