quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
zeker
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en een 2cV.... oeeeeeeeeeeeeeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er staat geen 2cv op de foto...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE en een 2cV.... oeeeeeeeeeeeee
Triumph TR6 1970 en VW Kever 1957quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dat is een Alfa Romeo Spider lieve schatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:31 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Owquote:
Koop een brilquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is een Alfa Romeo Spider lieve schat
Een 1600 als ik het goed heb.
Mmm volgens mij is dat niet heel positiefquote:
quote:
Waar heb je dan wel verstand van?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik claim dan ook niet verstand van auto's te hebben
zolang het rijdt en geen boem doet vind ik het prima
Deze doet wel boem, in de uitlaat, bij sportief rijden en als je t gas los laatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Nee.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Koop een brilEen Alfa spider lijkt er in de verste verte niet op
Gecondoleerd, mijn 75 is gestolen twee maanden terugquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Misschien ben ik wel een beetje in de war omdat ik mijn AR 156 naar de sloop heb moeten brengen
Maar goed, je wordt opgewonden van een 2cv? Heb ik tot mijn beschikking!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:33 schreef -Engel- het volgende:
Wel voor je uit geredenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je hebt niet bij mij in de auto gezeten ... toch?
maar niet boem tegen een andere auto of ding mag ik hopenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze doet wel boem, in de uitlaat, bij sportief rijden en als je t gas los laat
Naaien? Zien!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Safety en security
Koken
uhm...
Naaien(het is vrijdagavond mag ik
)
Dat is verrot manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gecondoleerd, mijn 75 is gestolen twee maanden terug
Nope, dan doet die boem in de uitlaatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
maar niet boem tegen een andere auto of ding mag ik hopen![]()
Dat is geen vergelijkingquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat is verrot man![]()
Mijn verdriet is goed gemaakt met een splinternieuwe VW Polo 1.2 Turbo/Compressor
Ik heb nu eerst een plaatje nodigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Maar goed, je wordt opgewonden van een 2cv? Heb ik tot mijn beschikking!
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik heb nu eerst een plaatje nodig
Straks is het zo'n zeepkist ofzo
Mijn collega is ook goed in naaienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Safety en security
Koken
uhm...
Naaien(het is vrijdagavond mag ik
)
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wel voor je uit gereden
Maar toen had je je oude nog..
Moeilijk he, kiezenquote:
Dit is ook mijn eerste non-Alfa sinds 5 jaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is geen vergelijking![]()
En t is zeker verrot, rij nu voor t eerst sinds mn rijbewijs geen Alfa meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |