Tsja, menselijke schilden zijn erg populair bij dictatoren in doodsangstquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
extra journaal ned 1 wat een viezerik die Khadafi heeft vrouwen en kinderen rond het afweergeschut gezegt ook op libie`s staats tv is dat gezegt...........
Libie zegt vrijwillig staan die mensen daar ja aan me hoela hij weet dat dan de luchtafweer kapot geschoten wordt door het buitenland
Obama is er nu gaat ook wat zeggenquote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:34 schreef remlof het volgende:
[..]
Tsja, menselijke schilden zijn erg populair bij dictatoren in doodsangst
Nee hoor, resolutie 1973 voorziet in het inzetten van alle mogelijke middelen om burgers te beschermen: http://www.un.org/News/Press/docs//2011/sc10200.doc.htmquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zijn ze opeens van een no-fly-zone (passieve controle) naar interventie gegaan (actieve bemoeienis)? Omdat de situatie opeens uit de hand is gelopen of omdat Sarkozy die top heeft georganiseerd?
Ja, allleen was dat een vliegtuig van de FLAFquote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:28 schreef Dementor het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)schuwt__.html?p=23,2
En daar gaat al een vliegtuigje.
Dood is dood.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, allleen was dat een vliegtuig van de FLAF
maar wat ik niet snap he, had ik een keer zo een serie gevolgt op Nat.Geo.....er zijn vliegtuigen die je niet kan zien op de radar en die onbemand zijn waarom zetten ze die niet in???quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:18 schreef remlof het volgende:
Het is begonnen Heksie, de Fransen hebben al een truck aan splinters geschoten en de Amerikanen gaan zo de luchtafweer uitschakelen met raketten: Oorlog in Libië #70: waar de interventie gaat beginnen
Ja, nieuwe keuken voor het huis wat pas in oktober ofzo klaar is ;pquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Nieuw huis??? jij had toch een paar maanden geleden een nieuwe keuken uitgezocht of ben ik met alles in de war
oh oke nou weet ik het weer ook dat je van je vader geleerd hebt iets met wc slopen en tegelen enzoquote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja, nieuwe keuken voor het huis wat pas in oktober ofzo klaar is ;p
Heksje, het was een vliegtuig wat ze hadden veroverd. De opstandelingen konden dus heel niet weten/zien wie het vliegtuig bestuurde! En dus hebben ze het beschoten, er had net zo goed een aanhanger van Kadaffie achter die stuurknuppel kunnen zitten! Met een vrachtje bommen aan boord.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 18:48 schreef Toverheks het volgende:
ja was net op nieuws, je zag degene die dat vliegtuig uit de lucht had geschoten blijkt het achteraf gewoon van de opstandelingen te wezen en hun maar dansen op het wrak, echt dus zo kan je al weten die opstandelingen weten niks en hebben niks dus ook niet goed georganiseerd.
ik zie het allemaal maar somber in.
lees eens mijn post daarom zei ik ze weten niks enzo ze zijn niet georganiseerd daarom dubbel triest ze schieten hun eigen mensen uit de lucht, geloof dat het al erg bal is in libie ook op de grond.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:27 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heksje, het was een vliegtuig wat ze hadden veroverd. De opstandelingen konden dus heel niet weten/zien wie het vliegtuig bestuurde! En dus hebben ze het beschoten, er had net zo goed een aanhanger van Kadaffie achter die stuurknuppel kunnen zitten! Met een vrachtje bommen aan boord.
Hij is leuk. Ik voeg er deze aan toe:quote:
Daar zitten wel sneue figuren tussen.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 20:53 schreef BobdeStreamer het volgende:
dat Bassie en Adriaan clipje kende ik niet, aardige discussie ook daaronder.
Wat de boer niet kent dat vreet 'ie nietquote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar zitten wel sneue figuren tussen.
Maar om dan serieus te gaan zitten fulmineren bij zo'n liedje. Dat is pas echt zielig.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:10 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent dat vreet 'ie niet
Het werkwoord 'relativeren' komt dan waarschijnlijk niet in zijn woordenboek voor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar om dan serieus te gaan zitten fulmineren bij zo'n liedje. Dat is pas echt zielig.
Wilders spint garen bij zulke sufferds.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 21:18 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het werkwoord 'relativeren' komt dan waarschijnlijk niet in zijn woordenboek voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |