zal zeker niet slecht zijn dat kan ik nog niet goed!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Geeft ook al niks, weer wat spaanse les erbij, net als vroeger.
LS spreekt vloeiend spaans, ikke nog niet eens vloeiend italiaansquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:46 schreef bollokus het volgende:
[..]
zal zeker niet slecht zijn dat kan ik nog niet goed!
ik loop even meequote:
Ik ben er ook nog hoorquote:
jij hebt lange vertraging met digitale tvquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Lees mee bij de buren, en kijk WIDM van gisteren
multitaskenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog hoor. Lees mee bij de buren, en kijk WIDM van gisteren
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
jij hebt lange vertraging met digitale tv
zo handig programma gemistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt, zag gister pas WIDM van vorige week
Multitasken of naar de buren ?quote:
Zo handig een HDRquote:
heul handig. zit hier nog in de dichtgeplakte wereld, wel HDR maar nog geen programma gemist of on demand via upc, komende zomer pasquote:
die van mij kwam om 21.30 vragen of ze naar bed mochtquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
SST op TV, streams op computer, COS en SC en net even mn dochter op bed gelegd
je bent er maar druk meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Ceetje.. het volgende:
SST op TV, streams op computer, COS en SC en net even mn dochter op bed gelegd
de jongste is thuis, de oudste logeert bij een vriendinnetje. Dus de jongste wilde ook laat opblijven om schaatsen dansen op het ijs te kijken hahahahaha, noemt ze zo. Ze is een half uur geleden in slaap gesukkeld op de bank, dus ik heb haar net maar even naar bed gebracht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:09 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
die van mij kwam om 21.30 vragen of ze naar bed mocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |