Daar zijn ze wel laat zeg! Damn, dat zou toch lekker up to date moeten zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, op Twitter zijn ze boos : "Oplichters op Net 5..."
deze komt speciaal uit usa, beetje nep vind ik dezequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Hier ook XFactor aan.
Deze jongen zingt goed he? Nou ja, ook een leuk liedje natuurlijk, dat scheelt ook he?
GODVER !!!!!!!!!!!quote:
Zag dit netquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Daar zijn ze wel laat zeg! Damn, dat zou toch lekker up to date moeten zijn.
das mooi op tijd, gister twitter al op holquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
Oh, op Twitter zijn ze boos : "Oplichters op Net 5..."
Het labyrint amateurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef DESTEM het volgende:
FOKKERS ER STAAT IETS KLAAR IN HET GANGPAD!
Ik vond zijn stem goed en ook op het podium kwam hij leuk over. Ik bedoel die jongen die 'youre hot and youre cold' zongquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:14 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
deze komt speciaal uit usa, beetje nep vind ik deze
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:18 schreef DESTEM het volgende:
FOKKERS ER STAAT IETS KLAAR IN HET GANGPAD!
die jaquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond zijn stem goed en ook op het podium kwam hij leuk over. Ik bedoel die jongen die 'youre hot and youre cold' zong
Die eieren snappen er ook niks vanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef pietpaniek het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen
Breek bijna mijn nek man
Ik vind hem wel te glad, te gepolijst. Vanaf het moment dat hij kon praten gecoached om het te gaan maken in de showbizz.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond zijn stem goed en ook op het podium kwam hij leuk over. Ik bedoel die jongen die 'youre hot and youre cold' zong
jij hebt nog eierenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
Die eieren snappen er ook niks van
ik ben vandaag mee gaand met kokkiequote:
geen idee, want ik doe niet meequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik ben vandaag mee gaand met kokkie
wanneer was da afgelopen
voor jou morgenvroeg om tien uurquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
wanneer was da afgelopen
Smakelijk..quote:
ooo dat gaat wel lukken!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef superkokje het volgende:
[..]
voor jou morgenvroeg om tien uur
morgen kwart over 11quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:22 schreef bollokus het volgende:
[..]
wanneer was da afgelopen
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Kunnen we on-topic blijven?, kletsen kan in de #SC
Er verslikt zich ook iemand volgens mij.
Eieren zijn rare gevallen. Vorige week zaterdag een ongeval met een van onze bedrijfsauto's, moest uitwijken voor een hond, Auto op zijn kop in de sloot en total loss, Geen gewonden, maar in een doosje van tien eieren was er een gescheurd, maar nog bruikbaarquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:20 schreef bollokus het volgende:
[..]
Die eieren snappen er ook niks van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |