hoi souryquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh ik zou niet liever hebben .. Wat een kleuterklas
ook benieuwd!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey bol, koetjes nog op de foto gekregen?![]()
![]()
![]()
alleen de mama toen was de batterij leegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hey bol, koetjes nog op de foto gekregen?![]()
![]()
![]()
Jij verliest! We spelen namelijk ook ignore Mootie! Sukkelinnetje!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Yoh ik zou niet liever hebben .. Wat een kleuterklas
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij verliest! We spelen namelijk ook ignore Mootie! Sukkelinnetje!
leuk ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef bollokus het volgende:
[..]
alleen de mama toen was de batterij leeg
maar zal morgen een foto trekken ze staan in de wei langs het huis
quote:
neuh dank je doe vandaag aan bijna geheelonthoudingquote:
bij het schaaltje eierenquote:
Ik verlies niks aan dit zootje debielen, ja weer olie op het vuur. Ze kunnen niet eens een volle zin tikken. Das best triest.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Jij verliest! We spelen namelijk ook ignore Mootie! Sukkelinnetje!
awwwwwwquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
dat is de mama van Geraldine
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:51 schreef bollokus het volgende:
[ afbeelding ]
dat is de mama van Geraldine
ja hoor, zoals je ziet eet ze weer! en geraldine maakt het ook goed het was alleen niet volgens de natuurlijke wegquote:
Vandaar de dierenarts en het flesje wijnquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja hoor, zoals je ziet eet ze weer! en geraldine maakt het ook goed het was alleen niet volgens de natuurlijke weg
en een zwaar hoofd in de morgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:54 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Vandaar de dierenarts en het flesje wijn
is te zien volgens mijquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:53 schreef bollokus het volgende:
[..]
ja hoor, zoals je ziet eet ze weer! en geraldine maakt het ook goed het was alleen niet volgens de natuurlijke weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |