http://www.tienfan.nl/Blog/?p=18436quote:Vanaf volgende donderdag nieuw op de sterke donderdagavond van RTL 5 het reality-programma ‘Echte Meisjes in de Jungle’. In ‘Echte Meisjes in de Jungle’ doen de goedgebekte en opvallendste meisjes uit eerdere RTL 5 reality-programmas mee. Zo doen o.a. Amanda en Nadia mee uit de Gouden Kooi en Pauline en Leslie mee van Echte Gooische Meisjes. In iedere aflevering van ‘Echte Meisjes in de Jungle’ staan twee opdrachten centraal. In deze opdrachten worden de meisjes op meerdere manieren getest. Hun uithoudingsvermogen. Hun kracht. Hun kennis van Suriname. Allemaal met als doel om te bepalen wie de sterkste en de slimste is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EINDELIJK! Een reactiequote:Op zondag 20 maart 2011 14:02 schreef Michellee het volgende:
Ik ben hier heel benieuwd naar! Zeker met die opmerking van Anna "Ik heb gemakkelijke oorbellen meegenomen voor de jungle"
Ik denk het wel. Nutteloze Donderdag wordt het!quote:Op zondag 20 maart 2011 14:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
EINDELIJK! Een reactie. Zou dit wat worden? Volgens mij is het niet echt populair
.
zo dat is idd wel heftig zeg! ik zou ook dood angst hebben op zo'n momentquote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef martijnrotterdam het volgende:
Wtf?!! Heavy beelden van de slangenbeet uit Echte Meisjes In de Jungle
quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef martijnrotterdam het volgende:
Haha is dat niet dat lelijke nerd mens uit Take me out ?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 11:40 schreef martijnrotterdam het volgende:
hihi Ymke is dat ja, uit take me out.quote:Op donderdag 24 maart 2011 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Haha is dat niet dat lelijke nerd mens uit Take me out ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |