Dan heb je de eerste Expeditie Robinson niet gezien.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:51 schreef luckass het volgende:
Dat histerische gedoe met die kippen. Overduidelijk dat vrouwen thuis horen te zitten en mannen jagen
.
Wow!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef cobain1994 het volgende:
De dames worden nog beroemd all over the world...
http://www.liveleak.com/view?i=d4a_1300965225
Dat weten zij toch niet, ze krijgen er een mes bij.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Kattenkop het volgende:
Leuke tv!
Ik heb nog nooit een kip geslacht, maar waarom met een mes/bijl op dat beest hakken? Je kunt toch ook zijn nek omdraaien?
Anders blijft het bloed in de kip zitten. Als je de nek doorsnijd dan kan je de kip ondersteboven houden en al het overtollige bloed weg laten druipen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:43 schreef Kattenkop het volgende:
Leuke tv!
Ik heb nog nooit een kip geslacht, maar waarom met een mes/bijl op dat beest hakken? Je kunt toch ook zijn nek omdraaien?
Ja die meid is nogal impulsief dat zag ik gister toen ze zonder al te veel omhaal die kip doodsloeg.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef cobain1994 het volgende:
De dames worden nog beroemd all over the world...
http://www.liveleak.com/view?i=d4a_1300965225
quote:Op donderdag 24 maart 2011 21:29 schreef Silenus het volgende:
[..]
Fucking briljant ja, ik ga dit echt volgen
Oh okee, ik zou hem eerst stil willen maken. Komt wellicht ook doordat mijn oom vroeger een haan moest afmaken. Hij deed het dus ook met een bijl op een hakblok... totdat dat beest nog een stuiptrekking kreeg en vervolgens de hele schuur onder het bloed zat.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 09:52 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Anders blijft het bloed in de kip zitten. Als je de nek doorsnijd dan kan je de kip ondersteboven houden en al het overtollige bloed weg laten druipen.
Wij hadden vroeger thuis ook hanen en kippen, op een gegeven moment werd een haan hondsdol ofzo en ging die me aanvallen. (M'n ouders pesten me overigens nog steeds van een vluchtende doodsbange Silenus die door de tuin rent met een haan achter zich aanquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:19 schreef Kattenkop het volgende:
Oh okee, ik zou hem eerst stil willen maken. Komt wellicht ook doordat mijn oom vroeger een haan moest afmaken. Hij deed het dus ook met een bijl op een hakblok... totdat dat beest nog een stuiptrekking kreeg en vervolgens de hele schuur onder het bloed zat.
Gelukkig dat het programma in Suriname is opgenomen, daar doen ze niet zo moeilijk over veiligheid.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:24 schreef SteveBudin het volgende:
Ik vond het trouwens ook niet zo slim van die dames om een kokosnoot met je handen vast te houden terwijl een andere dame een machete gebruikt om diezelfde kokosnoot kapot te krijgen. Die handschoentjes zager er niet echt kapmes-proof uit.
Adinda en Yaelle van Benelux Next Topmodel.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:02 schreef Darklight het volgende:
Waar moeten we die wijven van kennen
Ken alleen amanda()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |