quote:Op vrijdag 25 maart 2011 15:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Dierenbescherming walgt van RTL5-programma
Here we go!
quote:Het programma Mijn vader is de Beste van Yolanthe Sneijder-Cabau raakte een paar weken geleden ook in opspraak toen daar een aantal witte muizen onheus behandeld werden.
Sowieso, Britt. Ik wist niet dat mensen zo dom konden zijn. Krijg je als je vrijwel elke dag friet eet kennelijk...quote:
Onzin!... soms eet ze ook gebakken aardappelen.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 16:35 schreef Catbert het volgende:
[..]
Sowieso, Britt. Ik wist niet dat mensen zo dom konden zijn. Krijg je als je vrijwel elke dag friet eet kennelijk...
De hond zal het eten wel missen nu ze er niet is.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onzin!... soms eet ze ook gebakken aardappelen.
dit is vette shitquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef cobain1994 het volgende:
De dames worden nog beroemd all over the world...
http://www.liveleak.com/view?i=d4a_1300965225
quote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
De hond zal het eten wel missen nu ze er niet is.
Ik zei ook vrijwelquote:Op vrijdag 25 maart 2011 17:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Onzin!... soms eet ze ook gebakken aardappelen.
Lol, zie het nu pas.quote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:44 schreef cobain1994 het volgende:
De dames worden nog beroemd all over the world...
http://www.liveleak.com/view?i=d4a_1300965225
Pauline is inderdaad een mooie meid, maar wel schijtsbenauwd voor allesquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:26 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Adinda heeft echt een knap gezicht. En dat ene Gooische meisje (niet die donker maar die andere) ziet er ook goed uit.
quote:Pauline maakte in 2008 furore met haar uitspraak “beter verwend dan verwaarloosd’” in de serie Echte Gooische Meisjes. Ze is 25 jaar en woont met haar vriend in Amsterdam. Pauline is bang voor zowat elk levend wezen.
En dan gilt ze graag. Hard en veel.
en stond in de playboyquote:Op vrijdag 25 maart 2011 23:30 schreef Divje het volgende:
[..]
Pauline is inderdaad een mooie meid, maar wel schijtsbenauwd voor alles
edit: OMG die beschrijvingen ook op de site:
[..]
Laat die pokoe rusten tongquote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:53 schreef tong80 het volgende:
Het nieuwe RTL-programma 'Echte Meisjes in de Jungle' stuitte na de eerste uitzending op kritiek van de Dierenbescherming. De organisatie zou meerdere klachten gekregen hebben, nadat de kandidaten een kip moesten slachten.
In de eerste uitzending, die gisteravond werd uitgezonden, moesten de twee teams ieder een kip vangen, slachten, plukken en bereiden. Ze kregen hiervoor een mes en een stuk slaghout. "Het vangen van de kippen verliep al heel stressvol," meldt een woordvoerder van de Dierenbescherming. "Vervolgens werden de kippen op een soort strandpaal gelegd, waar ze feitelijk doodgemarteld werden. Het was gruwelijk."
De woordvoerder stelt dat als de opnames in Nederland gemaakt zouden zijn, er strafbare feiten gepleegd waren. In Nederland moeten kippen namelijk zo snel en zo pijnloos mogelijk worden geslacht. Omdat de opnames in Suriname gemaakt zijn, is dit nu niet het geval.
De Dierenbescherming heeft aangegeven dat ze willen dat RTL 5 haar excuses aanbiedt en de scène in ieder geval van internet verwijderd. RTL heeft al bekendgemaakt dat de bewuste scène in de herhaling niet te zien zal zijn. "Dit was sowieso al besloten omdat de herhaling om zeven uur wordt uitgezonden. We hielden al rekening met onze jongere kijkers", vertelt een woordvoerder tegen persbureau ANP. RTL zegt daarnaast dat de kippen niet onnodig hebben geleden. "Het leek of een van de meiden de kip raakte, maar ze sloeg mis," zegt de woordvoerder. "Door de montage en de hysterie van de meiden kwamen de beelden heel heftig over."
De Dierenbescherming gaat nu een code opstellen voor omroepen. Zij zouden een document moeten ondertekenen waarin staat dat ze geen gebruik maken van dieren voor vermaak. Deze code zou binnen elke weken van kracht moeten gaan.
Ok Dokoe ken ik wel.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pokoe dat zijn dingen die gebeuren enzo
Neen, het betekent liedjequote:Op zaterdag 26 maart 2011 03:52 schreef Karzai het volgende:
[..]
Pokoe dat zijn dingen die gebeuren enzo
In die modellenserie zei ze dat haar moedertaal Engels was, maar ik vind d'r Engels hartstikke belabberd voor een native speaker.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik erger me kapot aan de enige neger in die serie.
Impressie: "Jaa wij moestèn èèn kíep sláktuun."
ja en wat en vies wijf zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:43 schreef Michellee het volgende:
Ik heb zo hard gelachen om dat stuk dat Michaella met die kip in haar hand hysterisch aan het schreeuwen was.
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zat dit in de eerste aflevering ?
Ik vind dit zooo zielig heh, voor haarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zat dit in de eerste aflevering ?
Volgens mij valt het reuze mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind dit zooo zielig heh, voor haarEn ze heeft zo'n mooie strik in haar haar gedaan, die morgen
Die slang bijt ook echt door
Ik weet niet of je het filmpje hebt gezien op youtube? Het valt dus NIET. mee.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef MissJ het volgende:
net even gekeken bij RTL gemist.
Prachtig programma
Bij deze hysterische vrouwen is dat moeilijk op te maken uit dit filmpje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het filmpje hebt gezien op youtube? Het valt dus NIET. mee.
Link?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Joh, ze heeft er niks aan over gehouden. Zo erg was het niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |