In die modellenserie zei ze dat haar moedertaal Engels was, maar ik vind d'r Engels hartstikke belabberd voor een native speaker.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 01:18 schreef Lindgren. het volgende:
Ik erger me kapot aan de enige neger in die serie.
Impressie: "Jaa wij moestèn èèn kíep sláktuun."
ja en wat en vies wijf zegquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:43 schreef Michellee het volgende:
Ik heb zo hard gelachen om dat stuk dat Michaella met die kip in haar hand hysterisch aan het schreeuwen was.
Neequote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zat dit in de eerste aflevering ?
Ik vind dit zooo zielig heh, voor haarquote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:55 schreef luffyd het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zat dit in de eerste aflevering ?
Volgens mij valt het reuze mee.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 22:59 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik vind dit zooo zielig heh, voor haarEn ze heeft zo'n mooie strik in haar haar gedaan, die morgen
Die slang bijt ook echt door
Ik weet niet of je het filmpje hebt gezien op youtube? Het valt dus NIET. mee.quote:
Eens.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:20 schreef MissJ het volgende:
net even gekeken bij RTL gemist.
Prachtig programma
Bij deze hysterische vrouwen is dat moeilijk op te maken uit dit filmpje.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het filmpje hebt gezien op youtube? Het valt dus NIET. mee.
Link?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Joh, ze heeft er niks aan over gehouden. Zo erg was het niet.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:04 schreef RaymanNL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |