Je wilt je stoel verkopen?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen even in V&A een topic openen
binnenpretje..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je hoe ver vanaf hier, laat staan dat ik nog moet dokken
[..]
Wat is er grappig?
Moet wel, want we gaan naar Den Haagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Thijs en kattekwaad? Dat kan toch niet!.
Maar slapen is goed, als hij sipziekig is, dan is hij morgen vast weer wat beter.
die heten niet voor niets binnenpretje hoorquote:
Familiebezoek? En spannend, zo'n lange rit met Thijsquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet wel, want we gaan naar Den Haag
En doe je wel aan seks of dat ook niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Cola, Monster, Warme cocolademelk, Apfelkorn, Jagermeister en nog wel wat meer dingen
Den Haagquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Moet wel, want we gaan naar Den Haag
Heb jij mij een sms gestuurd? Via een telefooncentrale?quote:
Vriendinnetjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:08 schreef DaMart het volgende:
Familiebezoek? En spannend, zo'n lange rit met Thijs.
Nee, ik stuur nooit dat soort sms'jes... als ik een berichtje stuur, dan zie je dat ik het ben, en ik heb vandaag niemand gesms'tquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heb jij mij een sms gestuurd? Via een telefooncentrale?
Of was het een andere mafkees die denkt leuk te zijn
Dat wel alleen de laatste tijd nietquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En doe je wel aan seks of dat ook niet?
Omdat vriendinnetjequote:
Vrouwenhandel is verboden aan onze kant van de grens he dat weet jequote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
morgen even in V&A een topic openen
>> Singles?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat wel alleen de laatste tijd niet
mja er stond Mart als afzenderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik stuur nooit dat soort sms'jes... als ik ze stuur, dan zie je dat ik het ben, en ik heb vandaag niemand gesms't.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vriendinnetje![]()
![]()
![]()
En nee joh, doen we vaker![]()
Zingt hij de hele weg liedjes en gooit hij met koekjes door de auto en wil hij precies dat speelgoedje waar ik net niet bij kan enzo
38 wekenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat vriendinnetje![]()
Ze is nu 38 weken zwanger en gaat kleertjes van mijn zoon lenen![]()
Die ga ik morgen brengen
Gezellig!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Vriendinnetje![]()
![]()
![]()
En nee joh, doen we vaker![]()
Zingt hij de hele weg liedjes en gooit hij met koekjes door de auto en wil hij precies dat speelgoedje waar ik net niet bij kan enzo
Spannendquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Omdat vriendinnetje![]()
Ze is nu 38 weken zwanger en gaat kleertjes van mijn zoon lenen![]()
Die ga ik morgen brengen
alle speelgoedjes aan een touwtje vastbindenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
, dus zorgen dat je bij alle speelgoedjes kan
Dat kan ik aan het begin van de rit ook altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2011 21:11 schreef Trevland het volgende:
[..]
, dus zorgen dat je bij alle speelgoedjes kan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |