Dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
waarom moet ik bij elke dj wissel vlc weer opnieuw doen?
quote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:05 schreef Viro het volgende:
Ik blijf kijken naar popjes nieuwe UI. So hypnotizing
Zo wat een oude nummersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:05 schreef robdriessen het volgende:
Jaaaa, een fap-uurtje
Lil Kim - How Many Licks
Blood Hound Gang - Chasey Lane
2 Live Crew - Me So Horny!
Sisqo - Thong Song
Zit ik toch weer je playlist te bepalen!
Tonight I'm Fucking You dan?quote:
Als je het maar uit je hoofd laatquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:06 schreef dockx het volgende:
Ook een versie van die clip met bejaarde vrouwen..
Maar ff geen goesting om dat op te zoeken..
een moeilijk spelletje?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
Mensen meld je Skype aan >> djkoelkast
voor een spelletje
Ik heb geen skypequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
voor een spelletje
Jammer dat ik geen (geschikte) microfoon heb.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
voor een spelletje
ik heb vanmiddag nog lil kim met how many licks gedraaidquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:05 schreef robdriessen het volgende:
Jaaaa, een fap-uurtje
Lil Kim - How Many Licks
Blood Hound Gang - Chasey Lane
2 Live Crew - Me So Horny!
Sisqo - Thong Song
Zit ik toch weer je playlist te bepalen!
ik ben onquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:07 schreef djkoelkast het volgende:
voor een spelletje
Nee kan sowieso nu nietquote:
ik mag hopen van welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik heb sinds kort wel skaaip, alleen weet ik niet of mijn flaptop dat aankan
Mijn pa kijkt nu journaal en als ik nu ga praten ofzo dan is ie boosquote:
mijn flaptop is 1 met gebruiksaanwijzing, en loopt snel vastquote:
Mijn pa kijkt Nostalgie Net, en hij slaapt...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:09 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mijn pa kijkt nu journaal en als ik nu ga praten ofzo dan is ie boos
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:11 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Mijn pa kijkt Nostalgie Net, en hij slaapt...
Logischquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:11 schreef Lama443 het volgende:
[..]
dat is een logisch gevolg bij die zenderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:11 schreef Lama443 het volgende:
[..]
Ik zei bel mij eens voordat het bekend was dat het een sing-a-long was, maar hopen dat die het niet meer doetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:12 schreef Goudvis_ het volgende:
LEUK EEN SING-A-LONG
Gelukkig dat ik geen skype heb
Ja!quote:
samen meedoenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:16 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
Hmm oke, Misschien doe ik mee.. ligt eraan of koelkast nog andere vrijwilligers heeft
datquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:20 schreef Goudvis_ het volgende:
OMG ik kende heel dat lied niet
Respect SV
Hoooiquote:
De gewonequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
De gewone of de Monopoly weekend editie?
Ja klopt, origineel is mijn wekker. Daar word je ook wel wakker van trouwensquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:24 schreef Watertornado het volgende:
Dit nummer!
Example toch? Waarschijnlijk nog in een of andere riemiks? Vind 't origineel fijner.
testen met een opneemprogramma ?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef dockx het volgende:
Ik weet niet eens of ik een mic heb.. Kan dat in je webcam zitten, zoja, hoe kom ik daarachter?
geen ideequote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef dockx het volgende:
Ik weet niet eens of ik een mic heb.. Kan dat in je webcam zitten, zoja, hoe kom ik daarachter?
Ik zend het echt zo uit: ONZ Radio | djkoelkast | XMSquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Nee stream heet bij mij 'djkoelkast'
Ja, geen auto title via Ots.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
D'r staat nu wel tenminste Dj. Koelkast - Live.
ZIE IK OOK STAANquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zend het echt zo uit: ONZ Radio | djkoelkast | XMS
Weet jij wat Flippo's zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond,
Publiek glasgow![]()
22:00 VANAVOND
raar want bij mij is het niet zoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zend het echt zo uit: ONZ Radio | djkoelkast | XMS
Ja echt he, dat bierquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond,
Publiek glasgow![]()
Namens heel Eindhoven: Glasgow, bedankt voor gisteravond!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond,
Publiek glasgow![]()
opbokken met je voetbal gezeik, daar heb je een andere subforum voorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedenavond,
Publiek glasgow![]()
ikke nie, maar daarom is itunes ook gewoon kutquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef Viro het volgende:
[..]
opbokken met je voetbal gezeik, daat heb je een andere subforum voor
oh is dit voetbal?ik dacht dartenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef Viro het volgende:
[..]
opbokken met je voetbal gezeik, daat heb je een andere subforum voor
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef Viro het volgende:
[..]
opbokken met je voetbal gezeik, daar heb je een andere subforum voor
Ik durf het niet te zeggen. www.onzinradio.nl/statquote:
IK HEB HET NIET OVER VOETBAL KIP. DARTS EEN BAZENSPORT HEB IK HET OVERquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:29 schreef Viro het volgende:
[..]
opbokken met je voetbal gezeik, daar heb je een andere subforum voor
bij mij staat ook alleen Dj.Koelkast- live- djkoelkastquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ikke nie, maar daarom is itunes ook gewoon kut
Weet jij wat Flippo's zijn?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK HEB HET NIET OVER VOETBAL KIP. DARTS EEN BAZENSPORT HEB IK HET OVER
Windows Geluidsrecorderquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef dockx het volgende:
Wat is een opneemprogramma dat meestal standaard op je pc staat?
Watertornado vroeg het ook al, maar die kreeg geen responsquote:
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. www.onzinradio.nl/stat
als het daar goed staat dan zend ik het goed uit iig
quote:Stream Title: djkoelkast
Content Type: audio/mpeg
Stream Genre: Various
Stream URL: http://www.onz-radio.nl
Heb je ook een andere subforum voorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
IK HEB HET NIET OVER VOETBAL KIP. DARTS EEN BAZENSPORT HEB IK HET OVER
quote:
Hoi! Ik ben iets van 40 uur nonstop op school geweestquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Viro het volgende:
w
[..]
waar hang jij de laatste tijd uit? Mis je in de onz radio reeks
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
. Die andere subfora zij stil als mieren, en met koelkast kan je tenminste over echte sport praten
quote:
sharr, hoe is het niet eten gegaan?quote:
Volgens mij krijg ik een BBquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
De FOK!ker is net bij mij thuis geweest om mijn gitaren op de halen voor 230 euro:) !
Morgen dus mijn iPhone 4!
Ja hoezo?quote:
Dat vroegen we ons afquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een BB
[..]
Ja hoezo?
Die heb ik alquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgens mij krijg ik een BB
[..]
Ja hoezo?
ik wil geen posts zien in het topic, over welk sport dan ook. Wil je lullen over sport dan ga je maar lullen op msn of dm'en.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
![]()
. Die andere subfora zij stil als mieren, en met koelkast kan je tenminste over echte sport praten
Ging wel oke! Op het laatst alleen heel erg duizelig/flauw geworden, was zwaarder dan vorig jaar geloof ik. Zakte door m'n benen heen.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sharr, hoe is het niet eten gegaan?
ah jho.. relaxquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil geen posts zien in het topic, over welk sport dan ook. Wil je lullen over sport dan ga je maar lullen op msn of dm'en.
aaaaaaawquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef sharr het volgende:
[..]
Ging wel oke! Op het laatst alleen heel erg duizelig/flauw geworden, was zwaarder dan vorig jaar geloof ik. Zakte door m'n benen heen.
had je een taakstraf ofzo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:33 schreef sharr het volgende:
[..]
Hoi! Ik ben iets van 40 uur nonstop op school geweest
Ga huilenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:34 schreef Viro het volgende:
[..]
ik wil geen posts zien in het topic, over welk sport dan ook. Wil je lullen over sport dan ga je maar lullen op msn of dm'en.
Doenquote:
BOB?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef robdriessen het volgende:
Ze kennen tegenwoordig alleen nog maar Bruno Mars en BOB.
Hoiquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Viro het volgende:
[..]
had je een taakstraf ofzo?
en hoi sharr![]()
![]()
B.O.B.quote:
Bewust onbeschonken bestuurderquote:
als ie post dat ie darts gaat kijken vind ik het niet erg, maar ajacied kennende zal hij iedere score posten die gegooid word. Hij is gewaarschuwd.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ah jho.. relaxeen paar posts erover mag toch wel....
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je BoB niet van nothing on you?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Viro het volgende:
[..]
als ie post dat ie darts gaat kijken vind ik het niet erg, maar ajacied kennende zal hij iedere score posten die gegooid word. Hij is gewaarschuwd.
En ik ben niet te genieten nu, mijn pc heeft het net begeven.
Tsjonge jonge, soms gaat een topic v/deze reeks helemaal overiets anders, dan is het wel goed? kom op zegquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:37 schreef Viro het volgende:
[..]
als ie post dat ie darts gaat kijken vind ik het niet erg, maar ajacied kennende zal hij iedere score posten die gegooid word. Hij is gewaarschuwd.
En ik ben niet te genieten nu, mijn pc heeft het net begeven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef robdriessen het volgende:
Weet je wat ik denk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
ik geef alleen aan dat ik het niet wil, want jij hebt het verleden hete topic al zitten vullen met posts over voetbal.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga huilenAls het over seksuele dingen enzo gaat is het dan wel goed? Daar heb je toch het keldertje voor, dus nee met je gejank
Weet je wat ik denk?Whehe de SnorkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Weet je wat ik denk?SnorkelsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben oud![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Ja ik maak nog net iets van koelkast zn show mee
huppppeeelquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Oeh ga jij ook meedoen met de sing a longquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
Je hebt een andere Amsterdammer in de uitzending gemistquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een bazennummer uitkiezenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Gaan er nog meer mensen zingen?
En wat is de prijs?
Hell no!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Oeh ga jij ook meedoen met de sing a long
Wie dan? Klonk die net zo geil als jij?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt een andere Amsterdammer in de uitzending gemist
Ooh die heb ik welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Een bazennummer uitkiezen!
rob ookquote:
HJ hierquote:
doppie.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie dan? Klonk die net zo geil als jij?
Daar kan ik niet over oordelen....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie dan? Klonk die net zo geil als jij?
Rob is gelukkig ouder.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
rob ook![]()
en snorkels waren/zijn baas
Komt omdat jij flink aan het spammen bent geweest in het verleden, niet 1x gedaan maar vaker. En dat keert zich nu tegen je, dat jij het niet leuk vind dat ik je erop aanspreek is jouw probleem.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsjonge jonge, soms gaat een topic v/deze reeks helemaal overiets anders, dan is het wel goed? kom op zeg
wut in een keer BIER op mn beeldscherm. Ik schrokquote:
maar jij blijft eeuwig 25 toch?quote:
Ik ga het hele weekend niet uit manquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Doppiepoetspoetter het volgende:
[..]
Haha ja ik hier ook, straks nog naar zo'n café word wat !
volgens mij zijn er een paar die nog ouder zijn dan jouquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef robdriessen het volgende:
Ik ben de nestor hier. En een beetje respect of ik mep met mijn wandelstok.
Dus mag ik het niet over andere dingen hebben en jullie wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:41 schreef Viro het volgende:
[..]
Komt omdat jij flink aan het spammen bent geweest in het verleden, niet 1x gedaan maar vaker. En dat keert zich nu tegen je, dat jij het niet leuk vind dat ik je erop aanspreek is jouw probleem.
Jij bent gewoon irritantquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dus mag ik het niet over andere dingen hebben en jullie wel?![]()
Haha ja, maarja zo'n over-de-top restaurant heb je ook niks aanquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:42 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik ga het hele weekend niet uit man
Ga al 2x uit eten, kost al genoeg geld
WEET JIJ WAT FLIPPO'S ZIJN???quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik welquote:
David de kabouterquote:
Coevordenquote:
dat weet ikquote:
Jij komt altijd met sport aankakken in het topic.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:
Hij heeft een aantal dagen niet kunnen draaien.quote:
Verstand komt met de jaren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat weet ik, maar als ik het over andere dingen heb, is het niet goed, en jullie over andere dingen is wel goed? Sorry maar dat vind ik erg raar.
Dat komt omdat jij elke keer de topics in je eentje volspamde. Krediet verspeeld. Blijf nu maar even een poosje braaf.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
dat weet ik, maar als ik het over andere dingen heb, is het niet goed, en jullie over andere dingen is wel goed? Sorry maar dat vind ik erg raar.
en jullie met andere dingen die niet over de radio gaan, net zo fout bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij komt altijd met sport aankakken in het topic.
[..]
Plafonnetje witten....quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal dagen niet kunnen draaien.
Dat is hetzelfde als wanneer ik me 2 weken niet afgetrokken heb, dan kom ik ook als een malle mocht ik weer trekken.
quote:
Ik ben hier een deel of 100 niet meer geweest ofzoquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Hij heeft een aantal dagen niet kunnen draaien.
Dat is hetzelfde als wanneer ik me 2 weken niet afgetrokken heb, dan kom ik ook als een malle mocht ik weer trekken.
Dit is duidelijke taal, ik snap hetquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij elke keer de topics in je eentje volspamde. Krediet verspeeld. Blijf nu maar even een poosje braaf.
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godssamme zit die mic in de reet van een koeiiii ofzo ?!
Ja volgens mij welquote:
In de reet van een kipquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Godssamme zit die mic in de reet van een koeiiii ofzo ?!
Noem eens onderwerpen op waar jij bent mee aankomen zetten in het topic? Enige waar jij mee aankomt is sport.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dit dus.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij elke keer de topics in je eentje volspamde. Krediet verspeeld. Blijf nu maar even een poosje braaf.
wij weten wanneer wij moeten stoppen, jij niet. Dat is het verschilquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
en jullie met andere dingen die niet over de radio gaan, net zo fout bezig
Doe lief!quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Noem eens onderwerpen op waar jij bent mee aankomen zetten in het topic? Enige waar jij mee aankomt is sport.
[..]
En dit dus.
[..]
wij weten wanneer wij moeten stoppen, jij niet. Dat is het verschil
Bijnaquote:
ai ai captain!quote:
Nu weet ik het allemaal wel. nu weer over de radio, ik heb het stiekem niet gelzen,quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:47 schreef Viro het volgende:
[..]
Noem eens onderwerpen op waar jij bent mee aankomen zetten in het topic? Enige waar jij mee aankomt is sport.
[..]
En dit dus.
[..]
wij weten wanneer wij moeten stoppen, jij niet. Dat is het verschil
Die ken ik ookquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef utopie het volgende:
SSB, ga mamasé van K3 zingen dan. Ben je zo goed in toch?
Dan nog liever handjes draaienquote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef utopie het volgende:
SSB, ga mamasé van K3 zingen dan. Ben je zo goed in toch?
Ik wilde "ja papa" zeggen maar het was niet naar mij gericht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 20:48 schreef robdriessen het volgende:
Viro, Ajacied, praat de rest van jullie meningsverschil even uit via DM als het kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |