quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
![]()
De meeste gaan dan moeilijk doen over hoe groot het gat is
Datzelfde heb je met die kilo's lood en veren natuurlijkquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik zag het
[..]
![]()
De meeste gaan dan moeilijk doen over hoe groot het gat is
Nee, wat moesten we weten dan?quote:
Dat eieren eigenlijk paars zijn?quote:
Ei ei ei we zijn zo blij.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat eieren eigenlijk paars zijn?Nee, wist ik niet
Dat als je op Ctrl+ een andere toets drukt alle internet pagina's die je open hebt worden gesloten. Kwam ik net achterquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Datzelfde heb je met die kilo's lood en veren natuurlijk.
[..]
Nee, wat moesten we weten dan?
Jij hebt teveel met de paarse krokodil te maken gehadquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Er bestaan eieren die van nature blauw zijn.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
DAAROMquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
Ik kan het dan niet laten om deze even te plaatsen:
Een koe staat in het midden van een wei. De wei is vierkant. En elke keer van uit het midden loopt de koe naar een hoek. Naar hoek A loopt de koe 1 minuut 30 over, naar hoek B ook 1 minuut 30, naar hoek C 1 minuut 30 en naar hoek D 90 seconde. Rara hoe kan dit?
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet het antwoord dat ik wil horen
Hier gaan toch niet serieus mensen over peinzen of zo he?quote:
Wat?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij hebt teveel met de paarse krokodil te maken gehad
quote:
Dus welquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier gaan toch niet serieus mensen over peinzen of zohe?
En koeienbottenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef summer2bird het volgende:
gelatine wordt gemaakt van varkenshuid.
Lijkt me logischquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Er bestaan eieren die van nature blauw zijn.
Tering, dat is wel olie-koeie-domquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
Dus wel, gewoon omdat je een andere vorm neemt
Omdat 1 minutt 30 90 seconden isquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
Een koe staat in het midden van een wei. De wei is vierkant. En elke keer van uit het midden loopt de koe naar een hoek. Naar hoek A loopt de koe 1 minuut 30 over, naar hoek B ook 1 minuut 30, naar hoek C 1 minuut 30 en naar hoek D 90 seconde. Rara hoe kan dit?
De mug is het gevaarlijkste dier van de wereld.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En koeienbotten
[..]
Lijkt me logisch
quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
De mug is het gevaarlijkste dier van de wereld.
Als je kijkt naar dieren en mensen, geen insecten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |