Ook tijden niet gehoord. Wel een verdomd lekker plaatjequote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
deze heb ik lang niet meer gehoord zeg! traden nog op in de film 10 Things I Hate About You
ik ben nog wel handig hierin.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:37 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hoe vind jij dat soort dingen allemaal toch?
Met it's Ok was ook niks mis mee hoor.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:42 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
Beter dan Fuck You and It's OK.
i know...maar ik ga niet.....voor het eerst in weken kan ik weer Esktra en Stenders luisteren. niet dat de reden dat ik het de afgelopen weken gemist heb zo vervelend is, maar toch mis ik het wel...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:42 schreef justmattie het volgende:
Rocky, vanavond speelt Audio Adam in Scooters
Maar ik vond hem niet mooi.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Met it's Ok was ook niks mis mee hoor.
Ik ga ook niet. Vanavond lekker bankhangen etcquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
i know...maar ik ga niet.....voor het eerst in weken kan ik weer Esktra en Stenders luisteren. niet dat de reden dat ik het de afgelopen weken gemist heb zo vervelend is, maar toch mis ik het wel...
btw nog gelukt met die kaartjes voor De STaat? (helemaal vergeten door drukte op werk)
aha. nou dan hoor ik het nog wel neem ik aan? moeten we alleen ff zorgen dat die kaartje bij mij of Minthy terechtkomen. zij moet tot 21u werken dus we missen sowieso een stuk voorprogram en ik kan me voorstellen dat jullie al wel naar binnen willenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:47 schreef justmattie het volgende:
[..]
Ik ga ook niet. Vanavond lekker bankhangen etc
Ik had Cindy verkeerd begrepen, ze gaat ze online bestellen. Maar dat moest ze nog doen, volgens mij..
Jep. Dat 1 van jullie ze op tijd krijgt, komt wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aha. nou dan hoor ik het nog wel neem ik aan? moeten we alleen ff zorgen dat die kaartje bij mij of Minthy terechtkomen. zij moet tot 21u werken dus we missen sowieso een stuk voorprogram en ik kan me voorstellen dat jullie al wel naar binnen willen
ah, de post!
Dit.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:44 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Met it's Ok was ook niks mis mee hoor.
dat komt wel goedquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:51 schreef henkwestbroek het volgende:
Nu ik nog 60 volgers nodig heb om de 10000 vol te maken wil ik ze ineens hebben ook. Dat had ik vroeger met jeugdpuistjes helemaal niet.
ga je mond spoelen zoon! aan 69 ben jij nog lang niet toe!quote:
68, want ik ben em gaan volgenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ga je mond spoelen zoon! aan 69 ben jij nog lang niet toe!
Ook 2 min?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
ik hoorde btw een nieuwe van The Vaccines. iets over Sex after Break Up. klonk vuig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |