Ja misschien wel hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:28 schreef EllaN het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat ze/hij je even gerust wilde stellen, mocht het door spanning komen. Beetje small talk.
Lijkt me wel leuk werk voor even. Mensen interviewen voor DEF of politie.
Lees je even in... er zit een geschiedenis achter.quote:
Ennnn bedankt....quote:
Al zou ik de mening delen dan nog zal ik hem niet ventileren. Ik houd niet van kontkruipersquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:03 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ennnn bedankt....
De liefde hier is groot.
Een echte Nederlander dus... klagen mag altijd, maar complimentjes geven is meteen kontlikkenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:06 schreef Esses het volgende:
[..]
Al zou ik de mening delen dan nog zal ik hem niet ventileren. Ik houd niet van kontkruipers
In de realiteit zijn de rollenspellen nog veul leukerquote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:32 schreef Maitje het volgende:
Last post:
[..]
Ja misschien wel hoor, maar heb gezegd dat ik gewoon echt zo ben
.
Nou, ik denk dat je wel veel mensen kennis opdoet hoor, je ziet zoveel verschillende mensen.
Ook met rollenspel die ik moest doen. Elk mens reageert anders op een situatie en ik denk dat je daar erg veel van leert als je daar naar toe mag kijken.
kruipenquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Een echte Nederlander dus... klagen mag altijd, maar complimentjes geven is meteen kontlikken
My bad, kan het even wat minder hebben vandaag...quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:07 schreef Esses het volgende:
[..]
kruipenMnee, ik loop gewoon weer te kutten. Mag toch wel? :p
Tis niet persoonlijk hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:10 schreef Lotusss het volgende:
[..]
My bad, kan het even wat minder hebben vandaag...
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |