Afwas, gestofzuigd en gezegd dat het eten lekker was.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:01 schreef Crack_ het volgende:
NIETTT, wat hebben jullie vandaag voor vrijwilligerswerk gedaan?
Huh.. doe jij gewoon uit jezelf zo veel in huis? Want je woon nog thuis toch?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:02 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Afwas, gestofzuigd en gezegd dat het eten lekker was.
Jis, symbiotische relatie met het huis, ik doe haar onderhouden en ze voed me.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Huh.. doe jij gewoon uit jezelf zo veel in huis? Want je woon nog thuis toch?
en hoe zit het met de seks?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:05 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Jis, symbiotische relatie met het huis, ik doe haar onderhouden en ze voed me.
Ik mag niet sexen tot ik getrouwd benquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:06 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en hoe zit het met de seks?
En wtf, wist niet dat zulke jongens bestonden! Ja, of het zijn doetjes
Dus je bent maaaaagd!!!!!!!!! I dont believe shitquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Ik mag niet sexen tot ik getrouwd ben
Haha wat de neuk is er mis met je moeder meehelpen in het huishouden?
Nieet doorvertellen aubquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dus je bent maaaaagd!!!!!!!!! I dont believe shit
En niksss, daarom! Ik vind het juist goed, mensen moeten niet zo lui doen.
" Hij wil je wel "quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik heb 't aan mn knuffel verteld, im sorry.
Hij wil je wel.
Ik wil je ook wel schatjequote:
Zeg het dan in PM :333quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik wil je ook wel schatje, maar ik mag het niet zeggen dat weet je.
Deal als je hem komt afleveren en hij weinig geluid maakt.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Koelkast te koop, net nieuw. Bieden vanaf 50
Ja daggg. Ik heb al moeite met het vervoeren van mn was iedere week gekquote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Deal als je hem komt afleveren en hij weinig geluid maakt.
60.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 19:18 schreef Crack_ het volgende:
Koelkast te koop, net nieuw. Bieden vanaf 50
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |