SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.Tics van je petten.
Je UIquote:Op vrijdag 18 maart 2011 15:28 schreef gianni61 het volgende:
op sterven na dood?
tijd om te reanimeren dan maar
Ff volspamme dan maar?quote:
* MPG zwaait naar Joysaquote:
Absoluutquote:
Bijna alles is van dat dunne synthetische vlam vatbare palstic meuk met puberlijke printjes en/of opsmuk, faggie V-halsjes vestjes/shirtjes in overvloed, daar in kun je goddomme toch geen oorlog mee winnen, men!!!..quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:08 schreef Tism het volgende:
Überhaupt, is de mode van tegenwoordig gewoon kudt!..
Ook weinig naar mijn smaak te vinden de laatste tijd. Ga het dit weekend toch nog even proberen om ergens een tof shirt vandaan te toveren.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:08 schreef Tism het volgende:
Überhaupt, is de mode van tegenwoordig gewoon kudt!..
Wtfquote:Op vrijdag 18 maart 2011 22:00 schreef Tism het volgende:
Er heb hier een paar lollies in een bakje, waarvan er 1 niet rechtop wil staan (met stokje omhoog bedoel ik dus) dus heb ik die maar even opgelikt!..
ik mag lekker buiten werken vandaag! Fijn in het zonnetje streekbusreizigers tellen in zwolle = vrijwel niets doen en nog betaald krijgen ookquote:
Op mijn werk was ook weinig te beleven, wel lekker weer zo.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 15:28 schreef MPG het volgende:
Ik heb de halve dag in t zonnetje buiten op de heftruck getoerd
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even de hond van familie uitgelaten. Wat een bazenhond ook.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 maart 2011 16:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net even de hond van familie uitgelaten. Wat een bazenhond ook.
[ afbeelding ]
Zo de tering, wat fel!quote:Op zaterdag 19 maart 2011 19:34 schreef Gezicht het volgende:
Als je niks beters te doen hebt, kijk eens naar de maan.
Geen slecht plan. Zou ik ook eens moeten doen.quote:Op zondag 20 maart 2011 16:05 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo even mijn laptop opnieuw installeren, dat ding is enorm traag geworden in de loop der tijd.
Ik kreeg vandaag commentaar op mijn haargrensquote:
hahaha oh wacht dat ligt vast gevoelig, dan mag ik er niet om lachen...quote:Op zondag 20 maart 2011 22:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik kreeg vandaag commentaar op mijn haargrens...
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha oh wacht dat ligt vast gevoelig, dan mag ik er niet om lachen...![]()
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:29 schreef maen het volgende:
[..]
hahaha oh wacht dat ligt vast gevoelig, dan mag ik er niet om lachen...![]()
Zucht.. ook jij mag wat van mijn haar hebbenquote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
Ik kan er zelf (nu nog) om lachen, dus het mag wel hoor....
Maar het ligt indd een beetje gevoelig![]()
Lief! Thanks!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
Zucht.. ook jij mag wat van mijn haar hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Lief! Thanks!Nee doe maar niet inderdaadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Iets met te veel alcohol en verkeerde onderwerpenquote:
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iets met te veel alcohol en verkeerde onderwerpen
MPG is gezelligquote:Op zondag 20 maart 2011 22:47 schreef maen het volgende:
gaat dat zo? Misschien moet ik zaterdag dan maar uit de buurt blijven
Whiskyquote:Op zondag 20 maart 2011 22:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Iets met te veel alcohol en verkeerde onderwerpen
ga je hem in de gaten houden?quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
MPG is gezellig![]()
Oh mpg, ik ga zaterdag met jullie mee naar stad
Jij bent ook gezellig!quote:Op zondag 20 maart 2011 22:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
MPG is gezellig![]()
Oh mpg, ik ga zaterdag met jullie mee naar stad
quote:
Ehm.. hij moet mij in de gaten houdenquote:
Dat is wel nodig ja, zuipschuitquote:Op zondag 20 maart 2011 22:51 schreef Joysa het volgende:
[..]![]()
[..]
Ehm.. hij moet mij in de gaten houden
Dat is zeker waar! Vooral met dat zootje ongeregeld (T. en H.) erbijquote:
T & T & Hquote:Op zondag 20 maart 2011 22:53 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is wel nodig ja, zuipschuit
[..]
Dat is zeker waar! Vooral met dat zootje ongeregeld (T. en H.) erbij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En eh, jij bent zuipschuit. ik had gewoon bierThe way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op zondag 20 maart 2011 22:55 schreef Joysa het volgende:
[..]
T & T & HJa, T. was wel weer op dreefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik had speciaalbierquote:En eh, jij bent zuipschuit. ik had gewoon bier... En whisky
...
EN jij had de hele avond al gratiesj gezopen, dusse....KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Ik ruik die whisky nog steedsquote:Op zondag 20 maart 2011 22:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, T. was wel weer op dreef.
[..]
Ik had speciaalbier... En whisky
...
EN jij had de hele avond al gratiesj gezopen, dusse....
Slaap lekker!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef maen het volgende:
ik laat jullie alleen in je herinneringen, slaap lekker allemaal!
Slaap lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:01 schreef maen het volgende:
ik laat jullie alleen in je herinneringen, slaap lekker allemaal!
Whehehehehehe....quote:Op zondag 20 maart 2011 22:59 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik ruik die whisky nog steeds
En ik zie die kop van T nog steeds voor me als het weer over uit eten gaat
Volgende week weerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Whehehehehehe....
Hmmmm.... Dimple 15 yo... Heb ik hier thuis ook nog een fles van staan...
En ja, die associatie zul je nog lang blijven leggen.... UIT ETEN!
Lekkerquote:Op zondag 20 maart 2011 23:14 schreef nattermann het volgende:
Ik zag het woord bier staan, snel even een nieuwe fles uit de koelkast gehaald.
Half Um, dupke!quote:
Jaaaaaaaquote:
Yeah, anders moet ik kotsen de volgende dagquote:
Drankorgel!quote:Op zondag 20 maart 2011 23:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Yeah, anders moet ik kotsen de volgende dag
Nu bed,
Jong! Koop dan ook geen faggie flesjes, halve bazen liters moet je vatten!..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:48 schreef nattermann het volgende:
Bier op
Weer opstaan, naar koelkast enzo
Dat is het hem net, ik heb alleen maar halve litersquote:Op zondag 20 maart 2011 23:50 schreef Tism het volgende:
[..]
Jong! Koop dan ook geen faggie flesjes, halve bazen liters moet je vatten!..
Ah, kudt de mijne is ook leeg, nu moet ik opstaan..quote:Op zondag 20 maart 2011 23:52 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dat is het hem net, ik heb alleen maar halve liters
Die kleine kutflesjes komen er hier niet meer in.
quote:Op zondag 20 maart 2011 23:55 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, kudt de mijne is ook leeg, nu moet ik opstaan..
quote:
Ik heb in ieder geval de winterbanden onder de auto uit gehaald...quote:Op maandag 21 maart 2011 11:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zie dat de mensen hier nog in winterslaap verkeren.
Dat doe ik het komende weekend denk ik. Althans de auto van mijn ouders, voor mijn eigen auto had ik nog geen budget van winterbanden.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval de winterbanden onder de auto uit gehaald...
Ik heb geen winterbanden onder dat gebakje van mij liggen, dus ik hoef nu ook geen banden te wisselen.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:33 schreef maen het volgende:
nu het over auto's gaat valt het gesprek direct stil....
Wat moet eraan gebeuren danquote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef nattermann het volgende:
Mijn auto staat momenteel in de garage en wordt voor een dikke ¤500 gerepareerd
Die van mij is aan de laatste 2 maanden bezig als mijn bezit (als alles goed loopt). Daarna mag een nieuwe eigenaar zich er mee amuseren...quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef nattermann het volgende:
Dat heeft die van mij een aantal maanden geleden gehad. Uitlaat vervangen en problemen met de koppeling.quote:Op maandag 21 maart 2011 13:48 schreef nattermann het volgende:
Onder m'n winterfiets liggen nog de spikesbanden. Maar de winterfiets heb ik al een tijdje niet meer gebruikt.quote:Op maandag 21 maart 2011 11:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval de winterbanden onder de auto uit gehaald...
fiets je echt met spikes?quote:Op maandag 21 maart 2011 17:14 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Onder m'n winterfiets liggen nog de spikesbanden. Maar de winterfiets heb ik al een tijdje niet meer gebruikt.
Doe er wat aan. Pak een tuut chips en een fles bier ofzoquote:
straks nog een verjaardag, gratis biertjes!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:22 schreef MPG het volgende:
[..]
Doe er wat aan. Pak een tuut chips en een fles bier ofzo.
hmm, in mn eentje vind ik dat toch niet zo leuk..quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
DVD-tje. iPad op schoot om toch de intewebz een beetje in de gaten te kunnen houden. Niets saais aan.
Er zijn van de films, die mijn vrouw toch niet met me kijkt. Nu heb ik namelijk The Matrix opstaan.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:29 schreef maen het volgende:
[..]
hmm, in mn eentje vind ik dat toch niet zo leuk..
die zou ik dan weer wel meekijken, gewoon omdat ik die nog nooit helemaal gezien hebquote:Op maandag 21 maart 2011 20:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Er zijn van de films, die mijn vrouw toch niet met me kijkt. Nu heb ik namelijk The Matrix opstaan.
Dan moet je nu langs komen. Dan kun je hem zien.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef maen het volgende:
[..]
die zou ik dan weer wel meekijken, gewoon omdat ik die nog nooit helemaal gezien heb
dan ben ik er over 3.5 uur, dan is ie denk k wel afgelopenquote:Op maandag 21 maart 2011 20:38 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan moet je nu langs komen. Dan kun je hem zien.
Dat weet ik wel zeker...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:39 schreef maen het volgende:
[..]
dan ben ik er over 3.5 uur, dan is ie denk k wel afgelopen
graag!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Volgende keer. Dan zal ik je wel op tijd waarschuwen.
Nog nooitquote:Op maandag 21 maart 2011 20:37 schreef maen het volgende:
[..]
die zou ik dan weer wel meekijken, gewoon omdat ik die nog nooit helemaal gezien heb
Beter!quote:Op maandag 21 maart 2011 20:26 schreef maen het volgende:
[..]
straks nog een verjaardag, gratis biertjes!
schandalig he! Ja heb wel een gedeelte gezien, maar nooit helemaal. Geldt trouwens ook voor deel 2 en 3...quote:Op maandag 21 maart 2011 20:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog nooit?
Heb hem hier nog wel op DVD rondslingeren
je maakt me bijna jaloersquote:Op maandag 21 maart 2011 20:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Beter!
Ik ga me nog een paar uur blind staren op cijfertjes in Excel. Onder het genot van een glaasje Glenfiddich 12.
2 heb ik volgens mij ook rondslingeren, en 3 moet ik nog halen van mijn kerstpakketquote:Op maandag 21 maart 2011 20:46 schreef maen het volgende:
[..]
schandalig he! Ja heb wel een gedeelte gezien, maar nooit helemaal. Geldt trouwens ook voor deel 2 en 3...
En dat komt vast niet door dat cijferneuken in excel, gok ik zoquote:[..]
je maakt me bijna jaloers
True.quote:Op maandag 21 maart 2011 20:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
Ik heb alle drie de delen op DVD, het blijven geweldige films, maar deel 1 blijft het beste.
laat ik er maar niet op in gaanquote:Op maandag 21 maart 2011 20:48 schreef MPG het volgende:
[..]
2 heb ik volgens mij ook rondslingeren, en 3 moet ik nog halen van mijn kerstpakket
[..]
En dat komt vast niet door dat cijferneuken in excel, gok ik zo...
Mag best hoorquote:
Whehe, breek me de bek niet open over excelquote:nee, Excel kan me niet zo boeien. Sterker nog, Excel doet nooit wat ik wil....![]()
maar die whisky, het is dat ik hier alleen maar blended heb staan, anders zou ik wel een glaasje meedrinken op afstand
wacht eerst zaterdag maar eens afquote:Op maandag 21 maart 2011 20:54 schreef MPG het volgende:
[..]
Mag best hoor
[..]
Whehe, breek me de bek niet open over excal... Ik klooi liever met Matlab...
Niks mis met een goeie blend hoor.
Ik heb hier nog een Jameson en een Dimple 15 staan.
Truequote:Op maandag 21 maart 2011 20:57 schreef maen het volgende:
[..]
wacht eerst zaterdag maar eens af
nee, met een goeie blend is inderdaad niets mis, maar Famous Grouse of Glen Talloch gaat toch wel vervelen. Als ik weer eens geld over heb ga ik weer wat lekkers uitzoeken!
haha wil je zo graag iets nieuws?quote:Op maandag 21 maart 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
True.
Ik heb mezelf beloofd te wachten met nieuw lekkers uit te zoeken tot die fles Glenfiddich leeg is.... Het gaat ineens rap met die fles
...
Ik heb een slijterijbon liggen die me veel te verleidelijk aankijktquote:
Zoeplapquote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een slijterijbon liggen die me veel te verleidelijk aankijkt...
Heb verder nog wel wat lekkers staan namelijk![]()
...
probeer je me nou echt jaloers te maken?quote:Op maandag 21 maart 2011 21:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb een slijterijbon liggen die me veel te verleidelijk aankijkt...
Heb verder nog wel wat lekkers staan namelijk![]()
...
Mmmmmm... Whiskyquote:
Neequote:Op maandag 21 maart 2011 21:05 schreef maen het volgende:
[..]
probeer je me nou echt jaloers te maken?
Geniet ervan! Tot laterquote:Op maandag 21 maart 2011 21:22 schreef maen het volgende:
[..]
dan is het goed.
Ik ga biertjes drinken!tot later!
Ja, tenminste op de vakantiefiets in wintervariant. Op m'n andere fietsen heb ik gewone banden. Was wel regelmatig lachen van de winter, auto's glijden alle kanten op, met de fiets rij ik gewon door.quote:
Wiellagers voor zijn allebei kapot, een van de remmen loopt aan, kleine beurt en APKquote:
Ah, dan wordt het tijd voor een nieuwe auto, misschien is dit wel wat voor jou!?..quote:Op maandag 21 maart 2011 23:45 schreef nattermann het volgende:
[..]
Wiellagers voor zijn allebei kapot, een van de remmen loopt aan, kleine beurt en APK
Niks daarvan, even laten repareren en dan kan ie nog zeker een 100.000 kilometer meequote:Op dinsdag 22 maart 2011 00:29 schreef Tism het volgende:
[..]
Ah, dan wordt het tijd voor een nieuwe auto, misschien is dit wel wat voor jou!?..Hij is te koop..
![]()
Ha dich!quote:
Verslapen bestaat niet. Dan heb je gewoon de wekker niet gezet....quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:21 schreef maen het volgende:
Verslapen...
College gemist, dan maar aan de zelfstudie!
Wel goed geslapen dan?quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:21 schreef maen het volgende:
Verslapen...
College gemist, dan maar aan de zelfstudie!
Jawel, die staat standaard. Maar ik word er niet altijd wakker van..quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:27 schreef Frishe het volgende:
[..]
Verslapen bestaat niet. Dan heb je gewoon de wekker niet gezet....
Ja! Dat wel gelukkigquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:28 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel goed geslapen dan?
Hier alweer 2 uur college erop zitten. Nu eerst een sloot koffie, en dan weer de cijferbrij induiken.
Mooizoquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:30 schreef maen het volgende:
[..]
Ja! Dat wel gelukkig
Vanmiddag om half 4 weer college. Wie dat toch bedacht heeft...
Ik zeg niks!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooizo.
Pffff. Roosters. Breek me de bek niet open
...
Áls je dit doet, doe het dan wél goed hequote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:22 schreef huize het volgende:
Hallllllooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Limburrrrrrrg
Momenteel is het hier meer zelfstudie dan wat anders... Maar de afgelopen jaren heb ik de meest rare fratsen wel voorbij zien komenquote:
Hoe durven ze de badjakkers!quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Áls je dit doet, doe het dan wél goed he!!!!!!
Ja, dat had ik dus eigenlijk vandaag.. maar mijn studie is voornamelijk zelfstudie, 2-4 uur college per dag is normaal. De rest van de tijd moet je zelf maar volmaken.quote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Momenteel is het hier meer zelfstudie dan wat anders... Maar de afgelopen jaren heb ik de meest rare fratsen wel voorbij zien komen... Iets met om 8.45 tot 10.30 en dan pas weer 15.45 tot 17.30
...
Of 4 uur aan een stuk college van een docent waarvan algemeen bekend is dat hij stottert....
Leuk, zo'n dagenquote:Op dinsdag 22 maart 2011 10:46 schreef maen het volgende:
[..]
Ja, dat had ik dus eigenlijk vandaag.. maar mijn studie is voornamelijk zelfstudie, 2-4 uur college per dag is normaal. De rest van de tijd moet je zelf maar volmaken.
Truste!quote:
Wil je de details ook met ons delen?quote:Op woensdag 23 maart 2011 08:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Gister leuke avond en nacht gehad
Hier begon het meequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:25 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Wil je de details ook met ons delen?
Hier word ik nog niet echt warm of koud van... Ook nog spannende dingen gebeurd?quote:Op woensdag 23 maart 2011 09:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hier begon het mee
[ afbeelding ]
Lekker geslapen?quote:
Ben je mooi klaar meequote:Op woensdag 23 maart 2011 09:58 schreef maen het volgende:
[..]
nee... Mn buren hadden ruzie vannacht :s Nu dus maar flink koffie om college door te komen..
Maargoed dat mn college alweer klaar is! Rest van de dag vrij, gelukkig heb ik nog genoeg te doen...quote:Op woensdag 23 maart 2011 10:14 schreef MPG het volgende:
[..]
L
Ben je mooi klaar mee![]()
Maar goed dat er koffie is![]()
Lekker hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:19 schreef maen het volgende:
[..]
Maargoed dat mn college alweer klaar is! Rest van de dag vrij, gelukkig heb ik nog genoeg te doen...
Ja, wel relaxquote:Op woensdag 23 maart 2011 10:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Lekker hoor
Kun je de rest tenminste zelf indelen
Nicequote:Op woensdag 23 maart 2011 10:27 schreef maen het volgende:
[..]
Ja, wel relaxnu eerst een uurtje studie, dan ff zwemmen. Wie weet word ik dan wakker...
Hahaquote:
Bij mij op 't werk hebben ze alleen maar gezonde dingenquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:27 schreef MPG het volgende:
Tijd voor lunch. Eens zien wat de kantine dit keer voor verrassingen te bieden heeft
.
Dat is hier tegenwoordig dus ookquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:35 schreef nattermann het volgende:
[..]
Bij mij op 't werk hebben ze alleen maar gezonde dingen![]()
Af en toe iets uit het vet, maar dan betaal je 2,50 voor een kroket ofzo
Preciesquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:39 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is hier tegenwoordig dus ook.
Ik wil verdomme gewoon mijn broodje kroket of frikandel.
hmmm dat word regelmatig een broodje kroket dus vanaf volgende maandquote:Op woensdag 23 maart 2011 12:47 schreef nattermann het volgende:
[..]
Precies
Mijn school had dat goed bekeken, daar had je een broodje kroket voor 1,20
Eindhoven, hmmm...? Pass me dat adres eens, tztquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hmmm dat word regelmatig een broodje kroket dus vanaf volgende maand
En ook nog van die superlekkere draadjesvleeskroketten, op een hard broodjequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:10 schreef sproetjes het volgende:
[..]
hmmm dat word regelmatig een broodje kroket dus vanaf volgende maand
adres van de politie academie kun je gewoon op internet opzoeken hoorquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Eindhoven, hmmm...? Pass me dat adres eens, tzt.
whehehequote:Op woensdag 23 maart 2011 13:30 schreef nattermann het volgende:
[..]
En ook nog van die superlekkere draadjesvleeskroketten, op een hard broodje![]()
Alleen al daarvoor zou ik opnieuw solliciteren.
Slaap lekker!quote:
quote:
Pff dat zou ik nog geen week volhoudenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:29 schreef MPG het volgende:
[..]!
Jawel hoor!
Meestal zo van rond half 2 tot een uur of 7, half 8
En in het weekend wat minder...
IS er hier zo langzaamaan behoorlijk ingeslopenquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:33 schreef maen het volgende:
[..]
Pff dat zou ik nog geen week volhouden
Dat doe je zelf... maar de whisky doet zn werkquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:35 schreef MPG het volgende:
[..]
IS er hier zo langzaamaan behoorlijk ingeslopen... Maar iets meer slaap / rust zou geen overbodige luxe zijn stiekem....
Ik duik nu ook lekker mijn bedje in hoor! Om 7 uur gaat de wekker weerquote:Op donderdag 24 maart 2011 01:40 schreef maen het volgende:
[..]
Dat doe je zelf... maar de whisky doet zn werkik ga echt slapen.
Raar dagje.. weltruste, succes met je excel
Op het vliegveld misschien?quote:Op donderdag 24 maart 2011 01:11 schreef vreakky het volgende:
Ik hoorde dat er in maastricht al lange tijd een aantal lynxs helicopters van de marine staan geparkeerd.
Die zelfde helicopters die in 2007 een emmertje water van maastricht naar scheveningen hebben gevlogen voor serieus request.
Zover ik te horen krijg staan deze heli`s nog steeds in maastricht, op terrein van defensie.
Weet iemand waar dat is?
Proost!quote:
Jij ook proostquote:Op donderdag 24 maart 2011 07:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Proost!
Doe mij eerst maar eens een sloot koffie
QFT.quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:00 schreef Joysa het volgende:
Vanavond niks, morgenavond wel wat leuks
Echt wel, lekker de stad inquote:
Zoeplap!quote:
quote:Op donderdag 24 maart 2011 10:42 schreef maen het volgende:
Hahaha ja
Ik ga eens kijken of de wasmachine eindelijk open wil, dat stomme ding zit al een dag vast en niemand weet wat te doen :s ik wil gewoon mijn was!
Ja, ik heb al het water weg laten lopen, toen gewacht en het deurtje ging open. Mn was heb ik al wel, maar dat stomme ding houdt iedere keer het water vast. Is niet echt goed, maar zover reikt mijn technisch inzicht niet.quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:18 schreef huize het volgende:
Ergens onderaan zit een luikje waar achter een ontlucht achtig iets zit. Hiermee kun je een wasmachine ontlocken.
I
[..]
Zeef toe aan een schoonmaakbeurt / vervanging?quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:22 schreef maen het volgende:
[..]
Ja, ik heb al het water weg laten lopen, toen gewacht en het deurtje ging open. Mn was heb ik al wel, maar dat stomme ding houdt iedere keer het water vast. Is niet echt goed, maar zover reikt mijn technisch inzicht niet.
Jep, al schoongemaakt. Er zit alweer was in en tot nu toe gaat dat goed... altijd fijn die studentenwasmachinesquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeef toe aan een schoonmaakbeurt / vervanging?
Whehe. Hopen dat het goed blijft gaan danquote:Op donderdag 24 maart 2011 12:39 schreef maen het volgende:
[..]
Jep, al schoongemaakt. Er zit alweer was in en tot nu toe gaat dat goed... altijd fijn die studentenwasmachines
Hoop t ook voor je. Dat gesjouw is 3x niks....quote:Op donderdag 24 maart 2011 12:54 schreef maen het volgende:
Hope so.. anders kan ik van t weekend met was gaan sjouwen :s als ik ergens geen zin in heb...
Ik heb een dictaat voor me liggen...quote:
Oehquote:Op donderdag 24 maart 2011 16:59 schreef maen het volgende:
mn boek is nog niet eens uit mn tas gehaald. Moet zo alweer weg dus dat wordt niets meer!
Gellukig nog wel wat semi-belangrijke dingen gedaan vandaag, dan mag ik vanavond in ieder geval naar het feestje!
Geen ideequote:Op donderdag 24 maart 2011 22:30 schreef maen het volgende:
Waarom heb ik toegezegd mee op stap te gaan? Wil gewoonte slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Moet ik het nou hier ook nog een keer herhalen????quote:
TOT WE KROEPE!quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Moet ik het nou hier ook nog een keer herhalen????
ZOEPE!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Gaat vast goedkomen, toch?quote:Op donderdag 24 maart 2011 22:50 schreef maen het volgende:
Nah, fietstochtje naar huis heeft wel geholpen om wakker te worden, laat dat feestje maar komen! Ik hoop op een goed begin van een mooi weekend
Jazekerquote:Op zaterdag 26 maart 2011 11:41 schreef Joysa het volgende:
Gisteravond was leuk
Vanavond weer
Eerst hardlopen nu!
Dudequote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Jazeker
Ging jij vanavond nou UIT ETEN of wat heb ik gehoord![]()
^^quote:
Veel plezierquote:
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:39 schreef .ZilveR. het volgende:
Noooo de fles bacardi superior komt op tafel, nu gaat t mis
Zoeplap! Je moet de rest van de avond nog he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |